pinnen in Duitsland

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

martymaNL
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: pinnen in Duitsland

Post by martymaNL »

MDeen wrote: Fri Jul 14, 2023 8:29 am
En ja, mooi he bij de Volksbank? Ik was er gisteren, 200 :note-5: De automaat had er even tijd voor nodig. Ratel-ratel-ratel, wacht, ratel, wacht, ratel-ratel-ratel. Ik was al bijna bang dat er een biljet scheef zat en ik niks kreeg.
Kosten bij de Volksbank heb ik nog nooit gehad. Sowieso heb ik alleen nog maar kosten gehad bij de Raiffeisenbank in Oostenrijk.
Ha MDeen.
Zeker mooi. Ik ben van plan dit vaker te gaan doen, ging erg relaxed in 1 keer. Hier in NL zit ik allemaal te vrotten met tientjes en 5jes, om maar 5jes te krijgen. (geldmaat)
Pin jij daar bij de Volksbank je biljetten, voer jij die in en stort je die dan terug daar bij de volksbank?
Kosten heb je nog nooit gehad, welke bank heb jij met welk pakket?
Geld maakt niet gelukkig. Maar gelukkig is er geld.

My EBT profile
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Pinnen doe ik voor eigen gebruik, het is tegenwoordig zeldzaam dat ik mijn biljetten stort.
Ik heb een Rabo Totaalpakket.
martymaNL
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by martymaNL »

GWR7007 wrote: Als ik jou was had ik het op de volgende manier gedaan:
Plaats: Straelen
Postcode: Postcode van Straelen (kleine plaatsen in DE hebben er meestal maar één, grotere meerdere maar het is niet zo nauwkeurig zoals in Nederland; als je op Google zoekt op Volksbank Straelen staat er ook de postcode)
Commentaar: "Volksbank Straelen (ik zet graag nog het adres en een beschrijving van het type automaat erbij maar hoeft per se niet) meegenomen naar Helmond" of "(...) --> Helmond"; wat je zelf leuk vindt :wink:
Afhankelijk ervan hoe veel je als commentaar schrijft is op een gegeven moment een limiet wat je mag schrijven bereikt dus hele romans gaan het niet worden.
Yoyo GWR7007,
excuses voor mijn late reactie.
Sinds jij dit hierboven schreef doe ik het nu zo op de manier hoe jij dat voorstelde.
Als voorbeeld:
:note-5:
Opmerking:ATM Volksbank Straelen - Uitgegeven Jan Linders Helmond

Thx voor de uitleg en de helderheid.
Geld maakt niet gelukkig. Maar gelukkig is er geld.

My EBT profile
moneyboynl
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by moneyboynl »

Weet iemand hierzo of je in de nacht ook kan pinnen bij de Volksbank? En zo ja tot hoelaat?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Er zijn volksbanken die tussen 0:00 en 6:00 gesloten zijn (dat is dan een voorportaal met automaten). Ik denk dat dat wel aangegeven staat op de website van die Volksbank. Automaten die buiten aan de muur hangen die niet altijd werken heb ik nog niet gezien (maar dan ben ik ook niet vaak om die tijd onderweg :lol: )
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”