Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master
Re: Vier hier je hits en mijlpalen
Je zou zeggen dat Knokke - Athus de verste mogelijkheid is. Ooit lopend gegaan van Athus naar Luxemburg op een weg zonder stoep; en Frankrijk ligt ook direct voor de deur.
- wally2cv
- Euro-Master
vandaag mijn 7500ste aktieve ebt dag
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eindelijk de magische grens van €100 000 aan ingevoerde biljetten gebroken, hoopte begin van het jaar al het te gaan halen voordat mijn account 6 jaar zou worden maar het is ruim op tijd gelukt!
Ik heb deze maand de grens van €300.000 doorbroken.
Verder een duizend of 7 contant uitgegeven. Meeste opgenomen als en maar ook een kleine duizend als en
Uiteraard wisselgeld appart gehouden en pas weer uitgegeven zodra ik het had ingevuld. Verder ben ik nu nummer 1 invoerder van Orvelte
Verder een duizend of 7 contant uitgegeven. Meeste opgenomen als en maar ook een kleine duizend als en
Uiteraard wisselgeld appart gehouden en pas weer uitgegeven zodra ik het had ingevuld. Verder ben ik nu nummer 1 invoerder van Orvelte
Leuk hitje met de Kaapverdische eilanden: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=239270504
- groentje
- Euro-Master
Mooie hit in tijd, 2395 dagen met MaxVR, staat in mijn persoonlijke ranglijst qua duur op plaats 7. Meteen ook mijn 15e niet-gemodereerde hit met Max (een aantal oudere zijn gemodereerd toen zijn vader een collega was).