HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

emppu
Euro-Master
Euro-Master

Re: HAASTE

Post by emppu »

No niin, haaste ohi. Kertyihän noita osumia 7, kiitos Leevin keräämien 2002 seteleiden. Suomen saldokin tuplaantui normipäivään nähden. Kannatti poiketa paikalliseen baariin juhlistamaan kakskymppistä, vajaa 10 lappua sieltä sain ja niiden joukossa ainut kirjaamani osuma. Toistakymmentä osumaa puuttuu vielä 50 000:sta. Hissukseen lappuja systeemiin niin kyllä se sieltä napsuu. Vai otetaanko haaste kuka tuon osuman saa kirjata ;)
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

emppu wrote: Wed Jun 05, 2024 6:29 am Toistakymmentä osumaa puuttuu vielä 50 000:sta. Hissukseen lappuja systeemiin niin kyllä se sieltä napsuu. Vai otetaanko haaste kuka tuon osuman saa kirjata ;)
Tämähän olis hyvä idea, palkintona "voittajalle" täysylläpidolla mökkiviikonloppu Korpijärven rannalla? :lol:
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Ossi
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Ossi »

Empun suurena päivänä kävi sellainen lapsuus, että yritys 20 setelistä karisi siihen että vanha laho pää lähti klo 22 illalla kävelemään vielä automaatille ja automaatille saapuessa huomasi että korttia ei ollutkaan lompakossa. Päivän saldo jäi siten vajaaksi ja 16 seteliin. Setelien kommentteihin toki laitoin onnittelut kaakonkulmalle menemään, josko vaikka joskus noista joku sankarin käsiin vielä päätyisi.

Tuo Empun tai siis Triplapapan lähestyvä 50000 osumaa on kyllä jotain ihan käsittämätöntä 8O
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

emppu wrote: Sat May 04, 2024 7:34 pm Kokeillaampas uudenlaista haastetta, omahyväistä :) kuukauden päästä eli 4.6 tulee ebtariurani 20 vuotta täyteen. Ensin alkuun emppu 112:na ja sitten emppuna ja nykyisin triplapappana. Harrastukseni on hiipunut tuon pankkipolitiikan myötä :( Sportyn 2000 lapun merkkipäivään en todellakaan pysty. Jos tuon 20 saa kasaan niin hyvä niin. Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappija niin et osumia kertyisi mulle tuo 20 :o. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin. No katotaan, saamani laput kyllä kirjaan niin kauan kun ukkovarvas vipattaa, mut noi pankkikeikat on niin hankalia et saattaavat jäädä (muutama tunti kassapalvelut auki ja mummojonot pankista kylille asti) Kuun viimesenä päivänä oon käyny niin ei oo niin hirveitä jonoja, no mökiltä käsin vaihtoehdot ovat tosi minimissä.
Näyttää yhtä uupuvan tuosta maagisesta tasaluvusta, koitetaas, jos täältä löytyisi,
nippu on saatu pelikoneiden tyhjääjältä, joka on pyynnöstäni laittanut joihinkin
:note-5: -nippuihin, mistä suunnalta tyhjennetty... :!:
20240617_134833.jpg
20240617_134833.jpg (3.31 MiB) Viewed 1356 times
30 seteliä kerkesin syöttää, ei sitä "oikeaa" osumaa, muutama muu kyllä, jatketaan töiden jälkeen, jos ei ole muillakaan tärpännyt... :)
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=237553911
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=237553378
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Ajattelin heittää viikon varoitusajalla haastetta, kun ensi viikon torstaina 5.9 allekirjoittaneella tulee 20 vuotta täyteen EBT:n parissa. Itselläni ei mitään tasalukua ole lähellä osumissa eikä seteleissäkään, joten sen suhteen ei mitään tavoitetta. Eikä minulla ole niin hyvää tuuria, että voisin yrittää rikkoa Empun 20-vuotisjuhlahaastepäivän osumamäärää, vaikkei se ollut kuin 7. Jos nyt edes pari osumaa saisi.
Mutta jos saataisiin kirjattua tuplasti se mitä normipäivisin, mikä on viimeisen parin viikon aikana keskimäärin ollut n. 830 seteliä.
Kauan-Sitten
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Kauan-Sitten »

JiiPee72 wrote: Wed Aug 28, 2024 9:15 pm Ajattelin heittää viikon varoitusajalla haastetta, kun ensi viikon torstaina 5.9 allekirjoittaneella tulee 20 vuotta täyteen EBT:n parissa. Itselläni ei mitään tasalukua ole lähellä osumissa eikä seteleissäkään, joten sen suhteen ei mitään tavoitetta. Eikä minulla ole niin hyvää tuuria, että voisin yrittää rikkoa Empun 20-vuotisjuhlahaastepäivän osumamäärää, vaikkei se ollut kuin 7. Jos nyt edes pari osumaa saisi.
Mutta jos saataisiin kirjattua tuplasti se mitä normipäivisin, mikä on viimeisen parin viikon aikana keskimäärin ollut n. 830 seteliä.
Hyvä idea! Sitoudun kirjaamaan vähintään 20 seteliä, toivottavasti enemmänkin.
semenko
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by semenko »

Mukana olen haasteessa, vähintään 20 seteliä torstaina !
airis
Euro-Master
Euro-Master

Post by airis »

Onnea JiiPee72. Töiden jälkeen kirjaan setelit joita olen saanut Mukava yli 6000 päivän osumakin tullut sinulle juuri ennen vuosipäivää! 😃
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=239301596
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

airis wrote: Thu Sep 05, 2024 5:13 am Onnea JiiPee72. Töiden jälkeen kirjaan setelit joita olen saanut Mukava yli 6000 päivän osumakin tullut sinulle juuri ennen vuosipäivää! 😃
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=239301596
Kiitos kiitos. Tuo oli kyllä kiva ylläri. Olisi pitänyt säästää tälle päivälle, kun jotenkin aavistelin, että voisi olla osuma.

Itse kirjasin kuiteilta pääosin oman kylän huoltiksen seteleitä, mitä oli kertynyt tuossa välillä kun oli hieman enemmän vaihtokassaa. Tavoite oli kirjata 200 seteliä, 10 jokaista vuotta kohden ja sehän onnistui. Aattelin kyllä, että olisi tullut useampi osuma, vaan eipä tullut kuin yksi.

Tuossa kun viikko sitten vasta haasteen heitin, niin arvelin kyllä, ettei monikaan välttämättä huomaa ja ei varmaan tavoitteeseen päästä, mutta kirjattiinhan sitä lähes 500 seteliä enemmän kotimaasta, kuin tuo mainitsemani keskiarvo parilta aiemmalta viikolta.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”