Näyttäisi kyllä siltä, että olisit päässyt kirjautumaan EBT:hen tässä illalla. Jos ongelmat jatkuvat, niin laita viestiä niin selvitellään. Lisäksi sun emailiisi olisi pitänyt tulla linkki, jolla saa asetettua uuden salasanan.emppu wrote: ↑Tue Oct 17, 2023 9:09 pm Palailin tänään takas mökille kun viikon olin poissa noiden selkäkipujen takia. No läppäri oli heivannu mut pihalle EBT:stä. Olen unohtanut salasanani. Yritin sitä vaihtaa, vaan ei onnistu. Jos ei huomenna ratkea niin siinä oli sitte mun ebtariurani.19,5 vuotta ja sitte tommonen moka joka ei mun keinoin aukea
![]()
Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)
- avij
- Forum Moderator
Re: Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Kiitos avij ja Luumi. Pienestä se oli kiinni kun salasanan eka kirjain piti olla iso. No nyt toimii taas (ei menny sitte hukkaan Lapinjärven 400:n setkun pankkikeikka

Tuota tuota, karkauspäivänä sattui pari osumaa Lare&kumppanien kanssa, no mikäs sen mukavampaa
Toisen on Lare kirjannu Tallinnaan, mut Suomen lipun alla (mikäs sen hienompaa) Mitenkähän tuon saisi Viron lipun alle? En foorumilta löytäny Larea, et ois voinut asiasta huomauttaa. Elikkäs, onko mitään muuta mahdollisuutta asian korjaamiseksi?
EDUT: Laitoin tukipyynnön ja bumerangina tuli. Mun keinot on käytetty

EDUT: Laitoin tukipyynnön ja bumerangina tuli. Mun keinot on käytetty

No onpa outoa, tässä käynyt nyt monta kertaa, että kun
-kirjaudun EBT:n sivuille
-huomaan että tullut osuma
-avaan omasta profiilista osumat-sivun uuteen sivuun
-katson osuman
-suljen osumat-sivun
-syötän alkuperäiselle sivulle setelien koodit
-painan OK-namiskaa
-minun pitää kirjautua uudelleen ja syöttää setelit uudelleen.
Sama tapahtunut myös jos esim. Facebook ollut auki toisella sivulla ja kirjaudun sieltä pois,
järjestelmä heittää minut myös pois ebtarien sivuilta, eli pitää kirjautua uudelleen???
Toinen ongelma? että joskus pitäisi löytää vanhempia kirjauksia, "seuraava" nappia kun painaa muutaman
kerran, systeemi heittää ulos sivustoilta? Onko muilla samaa vikaa, vai onko mun koneessa joku mörkö
joka vihaa ebtausta?
-kirjaudun EBT:n sivuille
-huomaan että tullut osuma
-avaan omasta profiilista osumat-sivun uuteen sivuun
-katson osuman
-suljen osumat-sivun
-syötän alkuperäiselle sivulle setelien koodit
-painan OK-namiskaa
-minun pitää kirjautua uudelleen ja syöttää setelit uudelleen.
Sama tapahtunut myös jos esim. Facebook ollut auki toisella sivulla ja kirjaudun sieltä pois,
järjestelmä heittää minut myös pois ebtarien sivuilta, eli pitää kirjautua uudelleen???
Toinen ongelma? että joskus pitäisi löytää vanhempia kirjauksia, "seuraava" nappia kun painaa muutaman
kerran, systeemi heittää ulos sivustoilta? Onko muilla samaa vikaa, vai onko mun koneessa joku mörkö
joka vihaa ebtausta?

Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
No nyt se myrkyn lykkäs
Kirjasin useamman vitosen kymppinä ja pääsin niistä muut vaihtamaan vaan kaksi ei mennyt läpi kun herjasi This page isn’t workingfi.eurobilltracker.com is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500. Tukitiimille laitoin viestiä ja se oli plokattu pihalle käsittelemättämänä. Kai oli sitten herroille liian suuri homma vaihtaa nuo kaksi lappua oikeaan arvoon.

Mökillä ei tämä netti oo pelittäny viikkoon ja se et sain tän viestin läpi meni ainakin tunti

HTTP ERROR 500. Tukitiimille laitoin viestiä ja se oli plokattu pihalle käsittelemättämänä. Kai oli sitten herroille liian suuri homma vaihtaa nuo kaksi lappua oikeaan arvoon.

Mökillä ei tämä netti oo pelittäny viikkoon ja se et sain tän viestin läpi meni ainakin tunti

Tais tulla kovemman luokan "osuma" omaan seteliin?
Koetin syöttää
seteliä laatta/sarjanumerolla U003E5 / UE40493...
Rääpäsi tällaisen ilmoituksen: Tsekkasin tuon väitetyn
setelin syöttötiedot, lappu oli syötetty useamman samanarvoisen
sekelin kanssa yhtäaikaa ja syötetty sarjanumero oli tosiaan aivan sama, mutta laattanumero tuossa
2017 vuonna syötetyssä
oli U003I5
Melkoinen "satt/os-uma" että sattuu sama sarjanumero tulemaan kahesta eriarvoisesta setelistä
samalle kirjaajalle. Joskus kauan sitten on tullut muistaakseni osuma, josta tuli ilmoitus, että
seteli on osuma, mutta kirjattu eri arvolla kuin itse syöttämäni setelin arvo.
Koetin syöttää

Rääpäsi tällaisen ilmoituksen: Tsekkasin tuon väitetyn

sekelin kanssa yhtäaikaa ja syötetty sarjanumero oli tosiaan aivan sama, mutta laattanumero tuossa
2017 vuonna syötetyssä

Melkoinen "satt/os-uma" että sattuu sama sarjanumero tulemaan kahesta eriarvoisesta setelistä
samalle kirjaajalle. Joskus kauan sitten on tullut muistaakseni osuma, josta tuli ilmoitus, että
-
- Forum Moderator
Enpä tiennyt, että on mahdollista olla samaa sarjanumeroa oleva seteli
Muistelisin kerran törmänneeni vastaavaan kirjatessa itse seteleitä, mutta kun ei tietenkään ollut sitä aikaisempaa seteliä tallessa, enkä tajunnut lyhytkoodia vertailla, niin muokkasin vaan kommentteihin bumerangina.

Muistelisin kerran törmänneeni vastaavaan kirjatessa itse seteleitä, mutta kun ei tietenkään ollut sitä aikaisempaa seteliä tallessa, enkä tajunnut lyhytkoodia vertailla, niin muokkasin vaan kommentteihin bumerangina.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
Tsekkasin tuossa syöttämiäni seteleitä, ainakin 7 kpl

laattanumero jokaisessa oli tuo U003I5, joten ei vaikuta oikein näpelöintivirheeltäkään.

Ajattelin tässä kysyä löytyykö EBT:stä jostain sellainen toiminto, jolla saisi näkyviin uuden ja vanhan sarjan setelit erikseen? Minä kun olen selvästikin aloittanut tämän harrastuksen liian myöhään, eikä vanhoja seteleitä tule paljon vastaan.. olisi siis mahtavaa katsella niitä hieman erikseen, mutta onkohan se mahdollista

käteistä ei voita mikään 

- avij
- Forum Moderator
Jakautuminen-sivulla voi valita uudet ja vanhat, Setelipainot-sivulla näkyy myös, ja Taulukot-sivulla.Tárrega wrote: ↑Wed Feb 19, 2025 2:36 pm Ajattelin tässä kysyä löytyykö EBT:stä jostain sellainen toiminto, jolla saisi näkyviin uuden ja vanhan sarjan setelit erikseen? Minä kun olen selvästikin aloittanut tämän harrastuksen liian myöhään, eikä vanhoja seteleitä tule paljon vastaan.. olisi siis mahtavaa katsella niitä hieman erikseen, mutta onkohan se mahdollista![]()
![]()
Omien seteleiden osalta tilastoja löytyy myös Setelit/Tilastot sivulta.
Ei nyt taida tämän laajemmin olla otettu huomioon noita uusia ja vanhoja sarjoja.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Hienoa, kiitos avij. Olen jo tutkaillut niitä taulukoita, toimii hyvin 

käteistä ei voita mikään 

Tuo vitonen pyörii edelleen tuossa pöydälläni, olis kiva jos jengi, joka osaa ja myös viittii,leevi60 wrote: ↑Fri Nov 01, 2024 11:20 pm Tais tulla kovemman luokan "osuma" omaan seteliin?
Koetin syöttääseteliä laatta/sarjanumerolla U003E5 / UE40493...
Rääpäsi tällaisen ilmoituksen: Tsekkasin tuon väitetynsetelin syöttötiedot, lappu oli syötetty useamman samanarvoisen
2017 vuonna syötetyssäoli U003I5
kattelis omista syötöistään noita

löytyykö muilta lähellekään kavereita noille?