Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Kysymykset & Vastaukset (LUE TÄMÄ!)

Post by avij »

emppu wrote: Tue Oct 17, 2023 9:09 pm Palailin tänään takas mökille kun viikon olin poissa noiden selkäkipujen takia. No läppäri oli heivannu mut pihalle EBT:stä. Olen unohtanut salasanani. Yritin sitä vaihtaa, vaan ei onnistu. Jos ei huomenna ratkea niin siinä oli sitte mun ebtariurani. :( 19,5 vuotta ja sitte tommonen moka joka ei mun keinoin aukea :(
Näyttäisi kyllä siltä, että olisit päässyt kirjautumaan EBT:hen tässä illalla. Jos ongelmat jatkuvat, niin laita viestiä niin selvitellään. Lisäksi sun emailiisi olisi pitänyt tulla linkki, jolla saa asetettua uuden salasanan.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

avij wrote: Tue Oct 17, 2023 9:39 pm
Näyttäisi kyllä siltä, että olisit päässyt kirjautumaan EBT:hen tässä illalla. Jos ongelmat jatkuvat, niin laita viestiä niin selvitellään. Lisäksi sun emailiisi olisi pitänyt tulla linkki, jolla saa asetettua uuden salasanan.
Kiitos avij ja Luumi. Pienestä se oli kiinni kun salasanan eka kirjain piti olla iso. No nyt toimii taas (ei menny sitte hukkaan Lapinjärven 400:n setkun pankkikeikka ;) )
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Tuota tuota, karkauspäivänä sattui pari osumaa Lare&kumppanien kanssa, no mikäs sen mukavampaa :) Toisen on Lare kirjannu Tallinnaan, mut Suomen lipun alla (mikäs sen hienompaa) Mitenkähän tuon saisi Viron lipun alle? En foorumilta löytäny Larea, et ois voinut asiasta huomauttaa. Elikkäs, onko mitään muuta mahdollisuutta asian korjaamiseksi?
EDUT: Laitoin tukipyynnön ja bumerangina tuli. Mun keinot on käytetty :(
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

No onpa outoa, tässä käynyt nyt monta kertaa, että kun
-kirjaudun EBT:n sivuille
-huomaan että tullut osuma
-avaan omasta profiilista osumat-sivun uuteen sivuun
-katson osuman
-suljen osumat-sivun
-syötän alkuperäiselle sivulle setelien koodit
-painan OK-namiskaa
-minun pitää kirjautua uudelleen ja syöttää setelit uudelleen.

Sama tapahtunut myös jos esim. Facebook ollut auki toisella sivulla ja kirjaudun sieltä pois,
järjestelmä heittää minut myös pois ebtarien sivuilta, eli pitää kirjautua uudelleen???

Toinen ongelma? että joskus pitäisi löytää vanhempia kirjauksia, "seuraava" nappia kun painaa muutaman
kerran, systeemi heittää ulos sivustoilta? Onko muilla samaa vikaa, vai onko mun koneessa joku mörkö
joka vihaa ebtausta? :?
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

No nyt se myrkyn lykkäs :( Kirjasin useamman vitosen kymppinä ja pääsin niistä muut vaihtamaan vaan kaksi ei mennyt läpi kun herjasi This page isn’t workingfi.eurobilltracker.com is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500. Tukitiimille laitoin viestiä ja se oli plokattu pihalle käsittelemättämänä. Kai oli sitten herroille liian suuri homma vaihtaa nuo kaksi lappua oikeaan arvoon. :evil: :evil: :evil:
Mökillä ei tämä netti oo pelittäny viikkoon ja se et sain tän viestin läpi meni ainakin tunti :twisted:
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

Tais tulla kovemman luokan "osuma" omaan seteliin?
Koetin syöttää :note-5: seteliä laatta/sarjanumerolla U003E5 / UE40493...
Rääpäsi tällaisen ilmoituksen:
Moka..JPG
Moka..JPG (36.85 KiB) Viewed 2159 times
Tsekkasin tuon väitetyn :note-20: setelin syöttötiedot, lappu oli syötetty useamman samanarvoisen
sekelin kanssa yhtäaikaa ja syötetty sarjanumero oli tosiaan aivan sama, mutta laattanumero tuossa
2017 vuonna syötetyssä :note-20: oli U003I5
Melkoinen "satt/os-uma" että sattuu sama sarjanumero tulemaan kahesta eriarvoisesta setelistä
samalle kirjaajalle. Joskus kauan sitten on tullut muistaakseni osuma, josta tuli ilmoitus, että
seteli on osuma, mutta kirjattu eri arvolla kuin itse syöttämäni setelin arvo.
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Sleijeri »

Enpä tiennyt, että on mahdollista olla samaa sarjanumeroa oleva seteli 8O

Muistelisin kerran törmänneeni vastaavaan kirjatessa itse seteleitä, mutta kun ei tietenkään ollut sitä aikaisempaa seteliä tallessa, enkä tajunnut lyhytkoodia vertailla, niin muokkasin vaan kommentteihin bumerangina.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

Sleijeri wrote: Sun Nov 03, 2024 3:51 am Enpä tiennyt, että on mahdollista olla samaa sarjanumeroa oleva seteli 8O
Tsekkasin tuossa syöttämiäni seteleitä, ainakin 7 kpl :note-20: löytyi tuolla samalla alkusoinnilla,
laattanumero jokaisessa oli tuo U003I5, joten ei vaikuta oikein näpelöintivirheeltäkään.
:note-5:-seteleitä oli U005E5 laatalla ja UE4049 alulla useita kymmeniä.
Tárrega
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Tárrega »

Ajattelin tässä kysyä löytyykö EBT:stä jostain sellainen toiminto, jolla saisi näkyviin uuden ja vanhan sarjan setelit erikseen? Minä kun olen selvästikin aloittanut tämän harrastuksen liian myöhään, eikä vanhoja seteleitä tule paljon vastaan.. olisi siis mahtavaa katsella niitä hieman erikseen, mutta onkohan se mahdollista :?: :|
käteistä ei voita mikään 8)
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Tárrega wrote: Wed Feb 19, 2025 2:36 pm Ajattelin tässä kysyä löytyykö EBT:stä jostain sellainen toiminto, jolla saisi näkyviin uuden ja vanhan sarjan setelit erikseen? Minä kun olen selvästikin aloittanut tämän harrastuksen liian myöhään, eikä vanhoja seteleitä tule paljon vastaan.. olisi siis mahtavaa katsella niitä hieman erikseen, mutta onkohan se mahdollista :?: :|
Jakautuminen-sivulla voi valita uudet ja vanhat, Setelipainot-sivulla näkyy myös, ja Taulukot-sivulla.

Omien seteleiden osalta tilastoja löytyy myös Setelit/Tilastot sivulta.

Ei nyt taida tämän laajemmin olla otettu huomioon noita uusia ja vanhoja sarjoja.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Tárrega
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Tárrega »

Hienoa, kiitos avij. Olen jo tutkaillut niitä taulukoita, toimii hyvin :)
käteistä ei voita mikään 8)
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

leevi60 wrote: Fri Nov 01, 2024 11:20 pm Tais tulla kovemman luokan "osuma" omaan seteliin?
Koetin syöttää :note-5: seteliä laatta/sarjanumerolla U003E5 / UE40493...
Rääpäsi tällaisen ilmoituksen:
Moka..JPG
Tsekkasin tuon väitetyn :note-20: setelin syöttötiedot, lappu oli syötetty useamman samanarvoisen
sekelin kanssa yhtäaikaa ja syötetty sarjanumero oli tosiaan aivan sama, mutta laattanumero tuossa
2017 vuonna syötetyssä :note-20: oli U003I5
Melkoinen "satt/os-uma" että sattuu sama sarjanumero tulemaan kahesta eriarvoisesta setelistä
samalle kirjaajalle. Joskus kauan sitten on tullut muistaakseni osuma, josta tuli ilmoitus, että
seteli on osuma, mutta kirjattu eri arvolla kuin itse syöttämäni setelin arvo.
Tuo vitonen pyörii edelleen tuossa pöydälläni, olis kiva jos jengi, joka osaa ja myös viittii,
kattelis omista syötöistään noita :note-5: ja :note-20: sarjanumeroita noilla ko aluilla, elikäs:
:note-5: painolaatalla U003E5, sarjanumero alkaa UE40493....
:note-20: painolaatalla U003I5, sarjanumero samalla alulla UE40493...
löytyykö muilta lähellekään kavereita noille?
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”