HAASTE
-
- Euro-Regular in Training
Re: HAASTE
Onko perinteistä 6.12.-haastetta tänä vuonna? Minähän osallistun aina kaikkiin haasteisiin, seteleiden määrä tulee nyt vain riippumaan siitä, millainen burn out on edellisen haasteen jäljiltä...
-
Niin mitenkäs on, onko osallistujia itsenäisyyspäivän haasteeseen tänä vuonna?
Täällä yksi joka ajatteli osallistua, mutta setelien määrä jää nähtäväksi. Enemmän kuitenkin kuin normaalipäivänä mutta tuskinpa pääsen samoihin lukemiin kuin joskus aiemmin. Pankkikeikkoja en edelleenkään harrasta joten täytyy sitten vaan jonotella kaupoissa tavallista enemmän.Kauan-Sitten wrote: ↑Fri Nov 22, 2024 4:43 pm Niin mitenkäs on, onko osallistujia itsenäisyyspäivän haasteeseen tänä vuonna?
Vaikka ei nyt tule virallista haastetta itsenäisyyspäivälle tänä vuonna, niin ajattelin kuitenkin laittaa muutaman ylimääräisen setelin sinä päivänä.
Ja toki osallistun leevi60:n 12.12 haasteeseen, minulla on yksi vanha jemmassa , sille toivon osumaa !
Lauantaina minulla on RaijaL:n kanssa vuosipäivä , siihenkin ehkä pitää satsata hiukan...
Ja toki osallistun leevi60:n 12.12 haasteeseen, minulla on yksi vanha jemmassa , sille toivon osumaa !
Lauantaina minulla on RaijaL:n kanssa vuosipäivä , siihenkin ehkä pitää satsata hiukan...
-
Eli teemme niin, että seuraava varsinainen haastepäivä on 12.12. Leevin päivänä, ja itsenäisyyspäivänä kukin kirjaa minkä kirjaa . Sopii hyvin, koska itselle pyhäpäivät ovat vähän hankalia haastepäiviä kuitenkin.
Niin teillä RaijaL ja semenko on vuosipäivä nyt tulevana lauantaina 30. päivä? Katsotaan, jos ehtisin ja jaksaisin haalia vähän lisäseteleitä sen kunniaksi!
Niin teillä RaijaL ja semenko on vuosipäivä nyt tulevana lauantaina 30. päivä? Katsotaan, jos ehtisin ja jaksaisin haalia vähän lisäseteleitä sen kunniaksi!
Juuh, oonkin tavannut pitää pienen omahaasteen aina vuosipäivänäni, tervetuloa vaan mukaan, varsinkin Semenko jonka vuosipäivä sattuu olemaan samana päivänä! Tänä vuonna olen jemmannut tätä varten 100 seteliä ja nuo aionkin kirjata jos säät suosivat lauantaina ja juna ei jämähdä jonnekin Helsingin ja Vaasan välille tuntikausiksi. Siitä on sitten hyvä jatkaa Itsenäisyyspäivänä ja seuraavan kerran 12.12. jos kunto ja into ei lopu kesken. No, katsotaan nyt kuinka käy...
- Juristi M
- Euro-Master in Training
Kyllä tässä täytyy edes kevyesti osallistua sekä 6.12. että 12.12. haasteisiin. Pistän parikymmentä seteliä talteen molempia päiviä varten (yhteensä siis ainakin 40 seteliä).
Jees noihi osallistutaan jollain tapaa ja myös RaijaL + semenko vuosipäiviin ainakin hengessä ja ehkä normaalia -n.30setkua/päivä- suuremmalla sekelimäärällä
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret