Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Nadat je op de knop 'biljetkeuze' hebt gedrukt en de opties ziet, heb je daaronder nogmaals een optie 'biljetten kiezen'
Dankjewel voor de tip wilde het gisteren proberen maar automaat was weer eens buiten gebruik hopelijk dit weekend weer in ordeFons wrote: ↑Fri Dec 13, 2024 12:02 amNadat je op de knop 'biljetkeuze' hebt gedrukt en de opties ziet, heb je daaronder nogmaals een optie 'biljetten kiezen'
Dan kom je in het scherm waar je exacte aantallen kan kiezen met + en - knoppen.
Werkt erg traag (in andere landen zoals België en Duitsland kan je meestal met cijfers typen), maar als je 20 keer op de + hebt gedrukt krijg je die wel![]()
Ja, dat soort toevoegingen wordt gedaan voor dingen die wel een adres nodig hebben maar niet een woonhuis zijn en waar ze dus niet direkt een nummer aan willen toekennen. Dat doen ze ook vaker met elektriciteitshuisjes en schuurtjes die bij huizen horen.GWR7007 wrote: ↑Fri May 09, 2025 10:20 pm
Wat betekent "BIJ"?? Is dit omdat de automaat "bij" (of eigenlijk meer tegenover) huisnummer 14 staat![]()
Dit is ook in die zin belangrijk omdat ik bij mijn briefjes graag een adres van de automaat schrijf. Maar ik ben onzeker of ik dat "BIJ" mee moet nemen of gewoon kan negeren![]()
Misschien kan er iemand hier tekst en uitleg geven![]()