Wisselen in cash AH

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

ada.
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Wisselen in cash AH

Post by ada. »

Handig de cash automaat van AH
Je moet bv €32,00 bet.
Dan gooi je eerst €27,00 aan muntgeld in de automaat
Dan moet je nog €5,00 bet , dus nog een briefje van €50,00 erbij
En je krijg netjes 4 tientjes en een vijfje terug. :D
IljaVanAsch
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: Wisselen in cash AH

Post by IljaVanAsch »

Alleen jammer dat altijd de mensen die "iets minder ervaring" met de moderne technologie hebben de contant geld automaat gebruiken. Om daarna gewoon te pinnen :roll: .
Ik had laatst een mevrouw die tegen mij zei: "je kan ook gewoon bij de andere zelfscan kassa's afrekenen meneer!" Waarop ik antwoorde:"dit is de enige zelfscan die cash aanneemt." Oh, dat had ze even niet goed gezien.
Nou ja, alles voor de extra eurobiljetten om zo maar te zeggen.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

IljaVanAsch wrote: Sun Jun 23, 2024 9:40 pm Alleen jammer dat altijd de mensen die "iets minder ervaring" met de moderne technologie hebben de contant geld automaat gebruiken. Om daarna gewoon te pinnen :roll: .
Ik had laatst een mevrouw die tegen mij zei: "je kan ook gewoon bij de andere zelfscan kassa's afrekenen meneer!" Waarop ik antwoorde:"dit is de enige zelfscan die cash aanneemt." Oh, dat had ze even niet goed gezien.
Nou ja, alles voor de extra eurobiljetten om zo maar te zeggen.
Oh, bij ons is het pinapparaat gewoon afgeplakt en zodoende niet meer te gebruiken.
De zelfscan moet je trouwens wel nog gewoon vertellen dat je niet wilt pinnen :)
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #100 of the Netherlands, #1020 EBT-wide (per 03.04.2026)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

In Groningen in ieder geval aanwezig in vestiging Oude Ebbingestraat, Akerkhof en Gedempte Zuiderdiep. Ook Den Haag, Helmond, Vught, Breda en waarschijnlijk vele andere plaatsen.
IljaVanAsch
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by IljaVanAsch »

Mk1992 wrote: Mon Sep 23, 2024 8:16 pm
IljaVanAsch wrote: Sun Jun 23, 2024 9:40 pm
Oh, bij ons is het pinapparaat gewoon afgeplakt en zodoende niet meer te gebruiken.
De zelfscan moet je trouwens wel nog gewoon vertellen dat je niet wilt pinnen :)

Hmmm, misschien moet ik ook maar de pinautomaat gaan "afplakken" :wink:
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Ik had nog een :note-100: van een opname uit :flag-be: . Een caissière zal altijd graag iets kleiners willen zien. Toch maar eens proberen of de machine zonder mokken zo'n biljet accepteert!?. En warempel weg biljet van :note-100: :lol:
Ik kreeg als bonus wel een hele berg briefjes, namelijk de :note-10: waren op :twisted: . Er plofte negentien briefjes van :note-5: uit de machine! 8)
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Volgende dag alweer bijgevuld :!:
JRR
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JRR »

Ik heb ze hier in Noord-Holland nog nooit gezien die cash automaten bij de AH, terwijl ik toch in redelijk wat filialen kom (Amsterdam - Zaanstreek - Purmerend - Hoorn) van tijd tot tijd. De lokale Dirk heeft wel een cash automaat bij het scanplein staan en bij die automaat is het altijd druk.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Je moet geluk hebben als je alleen maar 5jes terug wilt krijgen. Vorige week gelukt met 9 * 5 (2 keer) bij AH, Vismarkt in Groningen.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Het was weer raak bij de AH, maar nu een andere vestiging in Groningen. >
Attachments
20250326_084832.jpg
20250326_084832.jpg (2.41 MiB) Viewed 3280 times
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

HBoZ wrote: Sun Mar 23, 2025 8:39 pm Ik had nog een :note-100: van een opname uit :flag-be: . Een caissière zal altijd graag iets kleiners willen zien. Toch maar eens proberen of de machine zonder mokken zo'n biljet accepteert!?. En warempel weg biljet van :note-100: :lol:
Ik kreeg als bonus wel een hele berg briefjes, namelijk de :note-10: waren op :twisted: . Er plofte negentien briefjes van :note-5: uit de machine! 8)
Automaten bij de Jumbo nemen volgens mij geen :note-100: aan. Echter, het staat niet op de deur aangegeven. Daarbij, wat is nou €100 aan boodschappen...
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Zondag is een uitstekende dag om het te proberen . De machine in Halsteren was weer zeer gul :lol:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Zojuist de proef op de som genomen bij de AH op de Coolsingel in Rotterdam, en inderdaad zonder problemen een :note-100: ingevoerd (wel helaas alleen maar 9x :note-10: als wisselgeld, geen vijfjes). Eerder had ik al de cash-automaten bij de Dirk (Walenburgerweg en Jan Steenstraat te Rotterdam) een honderdje proberen te voeren, maar die automaten wilden niet groter dan :note-50: accepteren.
Ploep
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Ploep »

Crazy Bob wrote: Tue May 27, 2025 3:08 pm Eerder had ik al de cash-automaten bij de Dirk (Walenburgerweg en Jan Steenstraat te Rotterdam) een honderdje proberen te voeren, maar die automaten wilden niet groter dan :note-50: accepteren.
Het is mij bij meerdere Dirk vestigen gelukt om :note-100: uit te geven bij de zelfscan. Soms pakt hij hem niet in 1 keer, maar het biljet andersom invoeren of een aantal keer blijven proberen werkt meestal wel.
Last edited by Ploep on Wed May 28, 2025 8:53 am, edited 1 time in total.
kt3f
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by kt3f »

Ploep wrote: Wed May 28, 2025 8:48 am
Crazy Bob wrote: Tue May 27, 2025 3:08 pm Eerder had ik al de cash-automaten bij de Dirk (Walenburgerweg en Jan Steenstraat te Rotterdam) een honderdje proberen te voeren, maar die automaten wilden niet groter dan :note-50: accepteren.
Het is mij bij meerdere Dirk vestigen gelukt om :note-100: uit te geven bij de zelfscan. Soms pakt hij hem niet in 1 keer, maar het biljet andersom invoeren of een aantal keer blijven proberen werkt meestal wel.
Crazy Bob wrote: Tue May 27, 2025 3:08 pm Zojuist de proef op de som genomen bij de AH op de Coolsingel in Rotterdam, en inderdaad zonder problemen een :note-100: ingevoerd (wel helaas alleen maar 9x :note-10: als wisselgeld, geen vijfjes). Eerder had ik al de cash-automaten bij de Dirk (Walenburgerweg en Jan Steenstraat te Rotterdam) een honderdje proberen te voeren, maar die automaten wilden niet groter dan :note-50: accepteren.
Mijn ervaring (West-Brabant) is dat :note-100: zonder problemen geaccepteerd worden door zowel de zelfscan als bemande kassa's van Dirk en je keurig :note-50: / :note-20: terugkrijgt. Bij AH daarentegen... Heb nog nooit een machine gevonden die :note-100: wilde aannemen :cry:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”