emppu wrote: ↑Sat Aug 08, 2026 2:16 pm
Hölmöä tänne haastetta laittaa kun olen ihan luomuebtari nykyään, vaan laitampa. 2.9 ois paikka laittaa 70 setkua, ite sen tulen kirjaamaan. Taitaa monellekin olla liian suuri määrä. Suuri se on mullakin, elettyinä vuosina, joten . . . . .... .. ..
Ei taida ihan 70 seteliä onnistua täällä , mutta kokeillaan ehkä 7 setelillä alkajaisiksi Jos tietenkin sopii. Mitäs tällä haasteella muuten juhlistetaan?
Hölmöä tänne haastetta laittaa kun olen ihan luomuebtari nykyään, vaan laitampa. 2.9 ois paikka laittaa 70 setkua, ite sen tulen kirjaamaan. Taitaa monellekin olla liian suuri määrä. Suuri se on mullakin, elettyinä vuosina, joten . . . . .... .. ..
Osallistun haasteeseen, vaikka 70 seteliä on nykymenolla kyllä tavoittamattomissa. Parisenkymmentä seteliä kyllä varmaankin löytyy. Olen menossa EBT:n kesämiittiin Nürnbergiin vajaan 2 viikon päästä, jotenka jos sieltä saisi säästettyä seteleitä kirjattavaksi empun merkkipäivähaasteeseen.
Jaa vai että tämmönen haaste papparaiselta. No toi 70 setkua on kyllä käytännössä mahdoton saada edes jemmaseteleillä, pitäähän kuluvalle elokuullekin saada kohtuullinen määrä kirjauksia. 7 setkua olis realistisempi tavoite.
Ei taida ihan 70 seteliä onnistua täällä , mutta kokeillaan ehkä 7 setelillä alkajaisiksi Jos tietenkin sopii. Mitäs tällä haasteella muuten juhlistetaan?
Mulla tulee 70 vee täyteen (kun oikein rautalangasta väännetään)
Mulla tulee 70 vee täyteen (kun oikein rautalangasta väännetään)
Joo, ei tarvi vääntää rautalangasta kun sanoo asian suoraan niin ettei tarvi arvailla. Toisekseen nämä vasta-aloittaneet ebtarit eivät varmaankin tiedä että forumilla kirjoittava emppu on sama henkilö kuin lähes 1,5 miljoonaa seteliä syöttänyt kirjaajasuuruus Triplapappa. Ei voi vaatia että uudet nuoret olisivat lukeneet läpi kaikki sadat ja tuhannet keskustelupalstan viestit yli 20 vuoden ajalta.