HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Tárrega
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Re: HAASTE

Post by Tárrega »

emppu wrote: Sat Aug 08, 2026 2:16 pm Hölmöä tänne haastetta laittaa kun olen ihan luomuebtari nykyään, vaan laitampa. 2.9 ois paikka laittaa 70 setkua, ite sen tulen kirjaamaan. Taitaa monellekin olla liian suuri määrä. Suuri se on mullakin, elettyinä vuosina, joten . . . . .... .. ..
Ei taida ihan 70 seteliä onnistua täällä :flag-dk:, mutta kokeillaan ehkä 7 setelillä alkajaisiksi :lol: Jos tietenkin sopii. Mitäs tällä haasteella muuten juhlistetaan?
käteistä ei voita mikään 8)
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Juristi M »

emppu wrote: Sat Aug 08, 2026 2:16 pm Hölmöä tänne haastetta laittaa kun olen ihan luomuebtari nykyään, vaan laitampa. 2.9 ois paikka laittaa 70 setkua, ite sen tulen kirjaamaan. Taitaa monellekin olla liian suuri määrä. Suuri se on mullakin, elettyinä vuosina, joten . . . . .... .. ..
Osallistun haasteeseen, vaikka 70 seteliä on nykymenolla kyllä tavoittamattomissa. Parisenkymmentä seteliä kyllä varmaankin löytyy. Olen menossa EBT:n kesämiittiin Nürnbergiin vajaan 2 viikon päästä, jotenka jos sieltä saisi säästettyä seteleitä kirjattavaksi empun merkkipäivähaasteeseen.
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master

Post by höpsismöppiäinen »

Jaa vai että tämmönen haaste papparaiselta. :D No toi 70 setkua on kyllä käytännössä mahdoton saada edes jemmaseteleillä, pitäähän kuluvalle elokuullekin saada kohtuullinen määrä kirjauksia. 7 setkua olis realistisempi tavoite.
I reject your reality and substitute my own.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Tárrega wrote: Sat Aug 08, 2026 11:24 pm
Ei taida ihan 70 seteliä onnistua täällä :flag-dk:, mutta kokeillaan ehkä 7 setelillä alkajaisiksi :lol: Jos tietenkin sopii. Mitäs tällä haasteella muuten juhlistetaan?
Mulla tulee 70 vee täyteen (kun oikein rautalangasta väännetään)
RaijaL
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by RaijaL »

emppu wrote: Wed Aug 12, 2026 9:04 am
Tárrega wrote: Sat Aug 08, 2026 11:24 pm
Mulla tulee 70 vee täyteen (kun oikein rautalangasta väännetään)
Joo, ei tarvi vääntää rautalangasta kun sanoo asian suoraan niin ettei tarvi arvailla. Toisekseen nämä vasta-aloittaneet ebtarit eivät varmaankin tiedä että forumilla kirjoittava emppu on sama henkilö kuin lähes 1,5 miljoonaa seteliä syöttänyt kirjaajasuuruus Triplapappa. Ei voi vaatia että uudet nuoret olisivat lukeneet läpi kaikki sadat ja tuhannet keskustelupalstan viestit yli 20 vuoden ajalta.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”