Voor de rest de standaard automaten met
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Spijkenisse, Raadhuislaan 49:

Vorige week 2 x
gescoord in hilversum
Ga ik vaker doen hopelijk nog meer verschillende combi's
Ga ik vaker doen hopelijk nog meer verschillende combi's
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

- groentje
- Euro-Master

Dit weekend nog eens een Belfius in het wild gevonden (agentschap Spouwen, in Kleine Spouwen, deelgemeente van Bilzen-Hoeselt), en heb meteen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een
af te halen 
In Brecht (vlakbij de E19) is er ook nog een met eigen automaat, mooie
Op hetzelfde plein zitten daarnaast een KBC en BNP Paribas kantoor, erg leuk als EBT-er.
Uit de automaat van de Volksbank in Georgsdorf (stuk over de grens bij Emmen) kwam vandaag 7 van de 7
als een serie 2002 biljet er uit. Waarvan 3x Duisenberg, 3x Trichet en 1x Draghi
Geen idee of ik mazzel heb gehad of dat iemand een grote hoeveelheid spaargeld heeft gestort of daar iets voor heeft gekocht.
Geen idee of ik mazzel heb gehad of dat iemand een grote hoeveelheid spaargeld heeft gestort of daar iets voor heeft gekocht.
Adres opgezocht en dat is een Geldmaat winkel. Die hebben dus ook automaten metmoneyboynl wrote: ↑Tue May 26, 2026 7:56 pm Spijkenisse, Raadhuislaan 49:![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest de standaard automaten met![]()
![]()
![]()
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

Hebben die ookludofaki wrote: ↑Tue Aug 11, 2026 4:15 pm Uit de automaat van de Volksbank in Georgsdorf (stuk over de grens bij Emmen) kwam vandaag 7 van de 7als een serie 2002 biljet er uit. Waarvan 3x Duisenberg, 3x Trichet en 1x Draghi
-
moneyboynl
- Euro-Newbie

Dat is correctludofaki wrote: ↑Tue Aug 11, 2026 4:16 pmAdres opgezocht en dat is een Geldmaat winkel. Die hebben dus ook automaten metmoneyboynl wrote: ↑Tue May 26, 2026 7:56 pm Spijkenisse, Raadhuislaan 49:![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest de standaard automaten met![]()
![]()
![]()
er in
![]()
Alles van 5 tot 200. Vroeger ook 500moneyboynl wrote: ↑Tue Aug 11, 2026 5:34 pmHebben die ookludofaki wrote: ↑Tue Aug 11, 2026 4:15 pm Uit de automaat van de Volksbank in Georgsdorf (stuk over de grens bij Emmen) kwam vandaag 7 van de 7als een serie 2002 biljet er uit. Waarvan 3x Duisenberg, 3x Trichet en 1x Draghi
Geen idee of ik mazzel heb gehad of dat iemand een grote hoeveelheid spaargeld heeft gestort of daar iets voor heeft gekocht.en eventueel
in de automaten zitten?
Eerste Duisenberg
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Rotterdam Binnenwegplein (3012 KA): heel veel automaten binnen, maar de buiten-automaat (die wat ruimer bereikbaar is qua tijden) heeft vanaf nu
,
,
en
.
Ik vond nog een bericht van Geldmaat over de
: https://www.geldmaat.nl/nl/nieuws/bilje ... atwinkels/
Het gaat dus om een proef t/m ongeveer november 2026, in 46 van de 47 Geldmaat winkels wordt in 1 automaat ook
uitgegeven en dit gebeurt alleen via biljetkeuze.
Het gaat dus om een proef t/m ongeveer november 2026, in 46 van de 47 Geldmaat winkels wordt in 1 automaat ook