Crazy Bob wrote: ↑Fri Aug 07, 2026 8:52 am
Ik heb al 1317 biljetten ingevoerd sinds mijn laatste actieve hit. En mijn laatste passieve hit was op 26 februari van dit jaar... Ik zit al een hele tijd te wachten op hit nummer 1.000, maar die valt dus maar niet.
Duurt heel lang. Bij mij ook al 1272 biljetten sinds mijn laatste actieve hit. Eind april mijn laatste passieve hit. Zou leuk zijn als we elkaar verlossen en eens een hit met elkaar krijgen
Update 17.44 uur: Ik heb te vroeg geklaagd, ik heb zojuist een Hit met
Crazy Bob wrote: ↑Fri Aug 07, 2026 8:52 am
Ik heb al 1317 biljetten ingevoerd sinds mijn laatste actieve hit. En mijn laatste passieve hit was op 26 februari van dit jaar... Ik zit al een hele tijd te wachten op hit nummer 1.000, maar die valt dus maar niet.
Duurt heel lang. Bij mij ook al 1272 biljetten sinds mijn laatste actieve hit. Eind april mijn laatste passieve hit. Zou leuk zijn als we elkaar verlossen en eens een hit met elkaar krijgen
Update 17.44 uur: Ik heb te vroeg geklaagd, ik heb zojuist een Hit met
Mooi, gefeliciteerd! Nu ik nog, ik ga mijn best doen.
Al meer dan een maand is de Geldmaat Anjelierstraat Wijk en Aalburg (buiten) tijdelijk buiten gebruik. Geen -biljetten dus. Worden Geldmaten nog wel onderhouden?
Phinac wrote: ↑Wed Aug 19, 2026 7:14 pm
Al meer dan een maand is de Geldmaat Anjelierstraat Wijk en Aalburg (buiten) tijdelijk buiten gebruik. Geen -biljetten dus. Worden Geldmaten nog wel onderhouden?
Ik zou een contactformulier op de site van Geldmaat invullen als ik jou was en daarbij ook vermelden dat het de enige Geldmaat in Wijk en Aalburg is die na 18:00 beschikbaar is. Mogelijk speelt de zomervakantie een rol, vorig jaar heb ik ook gemerkt dat Geldmaat in die periode personeelstekort had. Maar dan nog is meer dan een maand wel heel lang.