Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

BoozeBlues
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by BoozeBlues »

@Groentje Dank voor de tip. Beetje uit de route voor mij maar wie weet :wink:

@JelmerS Gegroet stadsgenoot. Ja die in het centrum ga ik volgende week maar weer eens bezoeken voor wat :note-5: 's
Je hebt dit jaar al wat mooie hits gescoord zie ik. Ik heb tot nu toe een karige oogst in 2026 maar we gaan maar stug door he. Op hoop van zegen :D
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Misschien vinden we elkaars biljetten nog eens terug in Emmen.
De enige plek waar ik tegenwoordig in Emmen kom is de Jumbo naast het station. En de laatste keer dat ik Emmen was, was in februari 2024.

Hits met Emmen in:
2020 2
2022 2
2023 1
2024 1
2025 1
2026 1
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

BoozeBlues wrote: ↑Thu Oct 01, 2026 1:52 pm @Groentje Dank voor de tip. Beetje uit de route voor mij maar wie weet :wink:

@JelmerS Gegroet stadsgenoot. Ja die in het centrum ga ik volgende week maar weer eens bezoeken voor wat :note-5: 's
Je hebt dit jaar al wat mooie hits gescoord zie ik. Ik heb tot nu toe een karige oogst in 2026 maar we gaan maar stug door he. Op hoop van zegen :D
Vanaf mei 2023 tot februari 2025 heb ik geen hits gehad, ik ben zelfs nog ca. 2 maanden gestopt met invoeren. Ik ben blij dat de hits weer goed terug zijn. :-) Dus inderdaad stug doorgaan, dan komt het wel weer goed. ;-)

De Jumbo in het centrum kom ik eigenlijk niet meer. Ik woon sinds vorig jaar in Angelslo, daar is zo’n mooi winkelaanbod dat ik nauwelijks meer ergens anders heen hoef. Maar je weet nooit waar alle biljetten terecht komen! :-)
JelmerS
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JelmerS »

vermeer wrote: ↑Thu Oct 01, 2026 2:09 pm
Misschien vinden we elkaars biljetten nog eens terug in Emmen.
De enige plek waar ik tegenwoordig in Emmen kom is de Jumbo naast het station. En de laatste keer dat ik Emmen was, was in februari 2024.

Hits met Emmen in:
2020 2
2022 2
2023 1
2024 1
2025 1
2026 1
Mijn eerdere reactie was bedoeld voor Boozeblues!

Maar om terug te komen op de hits: wij hebben ondanks dat je niet vaak in Emmen komt, toch 4 hits! (Waarvan één met de Geldmaat in Nw. Amsterdam)
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Hits tussen EBT gebruikers zijn nog steeds hit; zelfs in mijn geval met Tjariet en Willeke Groningen. Zonder deze 2 zou mijn hitratio 107,09 in plaats van 91,13 nu. Maar ik heb liever groot aantal kilometer en / of dagen richting buitenland. Afgelopen 2 maanden 48 hits; 15 jaar had ik ruim 300 hits per maand. Wisselen gebeurt niet meer afgezien van 3 adressen, maar verder zijn de uitgaven met een 20 of 50 biljet alleen bij een supermarkt.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

Had je vroeger meerdere adressen waar je regelmatig geld mee wisselde dan? Eigenlijk is alles wat ik invoer "eigen" geld, afgezien van een periode zomers waar ik contant inkoken doe voor een stichting waar ik actief bij ben. Dan neem ik meestal zo'n €6000 op (€1000/keer en dan met de optie waarmee je bij Geldmaat zoveel mogelijk biljetten krijgt) en betaal dan dusdanig dat ik zoveel mogelijk wisselgeld krijg.

Dat gezegd hebbende, vorige week had m'n baas per ongeluk loon overgemaakt naar m'n Nederlandse rekening ipv m'n Duitse. Deel overgemaakt maar deels ook contant opgenomen. Vanmiddag ingevoerd 100x :note-5: leverde 2 hits op :lol:

Ik bewaar hits overigens om ze ooit "uit te laten" in Groningen. Is dit valsspelen/ongewenst eigenlijk :oops:
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Gewoon in Groningen loslaten is niet meteen een probleem, denk ik, tenzij je ze letterlijk in de handen van Vermeer zou duwen. Of uitgeven tijdens een event waar Vermeer ook zeker is.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”