@JelmerS Gegroet stadsgenoot. Ja die in het centrum ga ik volgende week maar weer eens bezoeken voor wat
Je hebt dit jaar al wat mooie hits gescoord zie ik. Ik heb tot nu toe een karige oogst in 2026 maar we gaan maar stug door he. Op hoop van zegen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

De enige plek waar ik tegenwoordig in Emmen kom is de Jumbo naast het station. En de laatste keer dat ik Emmen was, was in februari 2024.Misschien vinden we elkaars biljetten nog eens terug in Emmen.
Vanaf mei 2023 tot februari 2025 heb ik geen hits gehad, ik ben zelfs nog ca. 2 maanden gestopt met invoeren. Ik ben blij dat de hits weer goed terug zijn.BoozeBlues wrote: ↑Thu Oct 01, 2026 1:52 pm @Groentje Dank voor de tip. Beetje uit de route voor mij maar wie weet![]()
@JelmerS Gegroet stadsgenoot. Ja die in het centrum ga ik volgende week maar weer eens bezoeken voor wat's
Je hebt dit jaar al wat mooie hits gescoord zie ik. Ik heb tot nu toe een karige oogst in 2026 maar we gaan maar stug door he. Op hoop van zegen![]()
Mijn eerdere reactie was bedoeld voor Boozeblues!vermeer wrote: ↑Thu Oct 01, 2026 2:09 pmDe enige plek waar ik tegenwoordig in Emmen kom is de Jumbo naast het station. En de laatste keer dat ik Emmen was, was in februari 2024.Misschien vinden we elkaars biljetten nog eens terug in Emmen.
Hits met Emmen in:
2020 2
2022 2
2023 1
2024 1
2025 1
2026 1