Totta Avij ei ole mitenkään sotkeutunut juttuun (ei ehtinyt kuten myöhemmin kävi ilmi)avij wrote:Minulla ei ole tähän kiistaan osaa eikä arpaa,
myönnän osuuteni ja allekirjoitanavij wrote: En ole etsimässä syyllistä tai tuomitsemassa ketään, mutta siihen lopputulokseen olen päätynyt että ihmissuhdetaitojen hiominen voisi olla poikaa useammallekin kuin vain yhdelle kiistan osapuolista..
Mieli olisi tehnyt tuoda nimet esiin olin sen verran pahoillani. Mutta en kuitenkaan halunnut julkaista nimiä ettei asia paisuisi vielä suuremmaksi. Loppujen lopuksi asiassa vaan pientä kärhämää meidän kesken. Ja nyt olen hyvilläni etten maininnut nimiäavij wrote: Koska Jani ei ole maininnut viesteissään nimiä, minäkin jätän nimet mainitsematta.
Tuskin olisin suuttunut sulle. Itseasiassa se joka minut sai lopullisesti hermostumaan oli kun alettiin ITSEMURHA viestejä odottamaan. Mielestäni se on asia jonka kanssa ei pidä leikkiä. Minä en ole itsemurha kandidaatti mutta jos osuisi sellaisen kohdalle niin voisi tulla pahaa jälkeä. Ne kun ei tarvitse kummoista kimmoketta tehdäkseen sen. Olen kuitenkin ollut niin lähellä tällaisia henkilöitä että en ymmärrä asiasta käytävää leikkiä. Tulkitsin tämän niin ettei olis niin väliä vaikken paikalla olis koskaanavij wrote: Tätä seurasi kaksi lyhyttä kommenttia Janin maltin menettämisestä, jonka jälkeen Jani häipyikin nopeasti pois kanavalta. Kaikki tämä tapahtui kovin nopeasti, leimahdus oli ohi alle kolmessa minuutissa. Jos olisin ollut nopeampi, olisin varmaan itsekin kirjoittanut Janille samantyylisiä kommentteja. Tosin sanavalintani olisi varmaan ollut hieman maltillisempi, mutta asiasisältö olisi kuitenkin ollut täsmälleen sama. Ehkä tässä tapauksessa Jani olisikin suuttunut minulle?
Juu huomasin sillä Prisma sellohan on vappuna kii.... Kävit hakee sieltä tilille viemiäni seteleitä.avij wrote:
On minullakin tuossa parisataa perjantaista seteliä odottamassa kirjaamista, eli jos Jania syytetään viivyttelystä setelien kirjaamisesta, niitä samoja syytöksiä voi lähettää myös minulle.
Juu omat setelit kirjaan kyllä. Ihmettelen kuitenkin kuinka helposti olen selvinnyt töissä. Ei edes ole tehnyt mieli kirjata. Sitä kun on niin itsepäinen kaveriavij wrote: Kuten aiemmin sanoin, tämä on kuitenkin vain harrastus, ja jos joskus tuntuu siltä että haluaisi pitää pientä taukoa setelien kirjaamisesta niin ei sitä kukaan voi estää. Tosin emmeköhän me kaikki ole tähän jo sen verran pahasti koukussa että kirjaamattomien seteleiden käyttäminen kirpaisee aina, siksi ainakin ne omat setelit kannattaa kirjata.
kyllä mä vierailen irkissä jos ei muuta tekemistä oo. On sitä kuitenkin riittänyt ainakin tässä muuton yhteydessä. Varmimmin mä irkissä käyn etsimässä jotakin henkilöä. Nyt lähiaikoina multa tulee töissä kirjattuja seteleitä kun saan vaan ne paprut kaivettua esiin ja syötettyä koneelle. Ne on siis seteleitä aktiiviajalta joka nyt ainakin toistaiseksi on jäissäavij wrote: Loput tästä kiistasta voidaankin varmaan selvitellä tuolla IRC:n puolella.. Tervetuloa sinne keskustelemaan asioista, toivottavasti tähän kiistaan löytyisi jonkinlainen sopu. Olisi kovin sääli jos Suomen ranking-listan kolmonen luopuu kisasta näin heppoisin perustein.

: