Ik heb per ongeluk 2 biljetten fout ingegeven en een mail gestuurd naar contact@eurobilltracker.com, maar ik krijg steeds de melding dat mijn bericht niet afgeleverd kan worden.
Sxxxx9294xxx 2002 100 2005-07-25 15:37:32 Roermond 6043TX J003B1
Ik heb helaas € 100.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet.
Xxxxx6571xxx 2002 5 2005-07-25 15:47:01 Roermond 6043TX R012D2
Ik heb helaas € 5.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet
Wat kan/moet ik nu doen ???
[edit/avij: Please don't publish serial numbers in the forum. Your notes have now been corrected, though..]
Mail naar contact@eurobilltracker.com
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Ralf
- Euro-Master
- Posts: 7382
- Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
- Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
- Contact:
Zeer vreemd het e-mailadres: contact@eurobilltracker.com werkt bij mij gewoon.
Post aub geen hele serienummers op het forum!
EDIT: als het goed is is het niet meer nodig en heeft Avij het aangepast.
Post aub geen hele serienummers op het forum!
EDIT: als het goed is is het niet meer nodig en heeft Avij het aangepast.
- Loepie
- Euro-Newbie
- Posts: 43
- Joined: Sat Jul 30, 2005 9:48 pm
- Location: Roermond, The Netherlands
- Contact:
Sorry, wist niet dat ik geen hele serie nummers mocht posten.
Het emailtje van mij kwam na 4 uur terug. Misschien moet ik het vanaf een ander email adres proberen.... ???? Ik had het vanaf mijn dannysvinyl mailadres gedaan....zal het met mijn @home adres nogmaals proberen.
Edit: las je berichtje net te laat. Thanx voor je hulp
Het emailtje van mij kwam na 4 uur terug. Misschien moet ik het vanaf een ander email adres proberen.... ???? Ik had het vanaf mijn dannysvinyl mailadres gedaan....zal het met mijn @home adres nogmaals proberen.
Edit: las je berichtje net te laat. Thanx voor je hulp

Re: Mail naar contact@eurobilltracker.com
Biljetten die binnen 48 uur zijn ingegeven kan je zelf via het selfservice menu veranderen. Kies Bekijk je biljetten en dan Corrigeer Biljetgegevens vul de gegevens in en je kunt informatie over je biljet veranderenLoepie wrote:Ik heb per ongeluk 2 biljetten fout ingegeven en een mail gestuurd naar contact@eurobilltracker.com, maar ik krijg steeds de melding dat mijn bericht niet afgeleverd kan worden.
S----9294--- 2002 100 2005-07-25 15:37:32 Roermond 6043TX J003B1
Ik heb helaas € 100.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet.
X----6571--- 2002 5 2005-07-25 15:47:01 Roermond 6043TX R012D2
Ik heb helaas € 5.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet
Wat kan/moet ik nu doen ???


Toevoeging ik krijg net te horen dat je de waarde niet kan veranderen
