Mail naar contact@eurobilltracker.com

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Loepie_

Mail naar contact@eurobilltracker.com

Post by Loepie_ »

Ik heb per ongeluk 2 biljetten fout ingegeven en een mail gestuurd naar contact@eurobilltracker.com, maar ik krijg steeds de melding dat mijn bericht niet afgeleverd kan worden.

Sxxxx9294xxx 2002 100 2005-07-25 15:37:32 Roermond 6043TX J003B1
Ik heb helaas € 100.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet.

Xxxxx6571xxx 2002 5 2005-07-25 15:47:01 Roermond 6043TX R012D2
Ik heb helaas € 5.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet

Wat kan/moet ik nu doen ???

[edit/avij: Please don't publish serial numbers in the forum. Your notes have now been corrected, though..]
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Zeer vreemd het e-mailadres: contact@eurobilltracker.com werkt bij mij gewoon.
Post aub geen hele serienummers op het forum!

EDIT: als het goed is is het niet meer nodig en heeft Avij het aangepast.
User avatar
Loepie
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 43
Joined: Sat Jul 30, 2005 9:48 pm
Location: Roermond, The Netherlands
Contact:

Post by Loepie »

Sorry, wist niet dat ik geen hele serie nummers mocht posten.

Het emailtje van mij kwam na 4 uur terug. Misschien moet ik het vanaf een ander email adres proberen.... ???? Ik had het vanaf mijn dannysvinyl mailadres gedaan....zal het met mijn @home adres nogmaals proberen.

Edit: las je berichtje net te laat. Thanx voor je hulp :)
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1954
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Mail naar contact@eurobilltracker.com

Post by HBoZ »

Loepie wrote:Ik heb per ongeluk 2 biljetten fout ingegeven en een mail gestuurd naar contact@eurobilltracker.com, maar ik krijg steeds de melding dat mijn bericht niet afgeleverd kan worden.

S----9294--- 2002 100 2005-07-25 15:37:32 Roermond 6043TX J003B1
Ik heb helaas € 100.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet.

X----6571--- 2002 5 2005-07-25 15:47:01 Roermond 6043TX R012D2
Ik heb helaas € 5.00 ingegeven. Het is echter een € 50.00 biljet

Wat kan/moet ik nu doen ???
Biljetten die binnen 48 uur zijn ingegeven kan je zelf via het selfservice menu veranderen. Kies Bekijk je biljetten en dan Corrigeer Biljetgegevens vul de gegevens in en je kunt informatie over je biljet veranderen :) Als het goed is moet het email adres werken :roll:
Toevoeging ik krijg net te horen dat je de waarde niet kan veranderen :oops:
User avatar
Venga
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1727
Joined: Tue Mar 04, 2003 7:57 am
Location: Utrecht Netherlands
Contact:

Post by Venga »

Als het allemaal niet erg opschiet, kun je mij ook je wijzigingen PM'en.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”