Onks tää joku vitsi

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Pablo

Onks tää joku vitsi

Post by Pablo »

Seteli #P0x440459xxx on lisätty 2 kertaa. Kyseessä on euroseteli vuodelta . Setelin lyhyt koodi on
Tämä tarkoittaa että setelin on valmistanut Unknown ja sen liikkeellelaskumaaksi on tarkoitettu Albania.
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Onks tää joku vitsi

Post by Poutsi »

Pablo wrote: Seteli #P0x440459xxx on lisätty 2 kertaa. Kyseessä on euroseteli vuodelta . Setelin lyhyt koodi on
Tämä tarkoittaa että setelin on valmistanut Unknown ja sen liikkeellelaskumaaksi on tarkoitettu Albania.
Toi on varmaan joku virhe. Tosin Montenegrohan käyttää euroa kai virallisestikin valuuttana, kuten ennen käyttivät Saksan markkaa. Saattaa olla, että siellä epävirallisesti käytetään euroa jossain määrin mutta ei ne takuuvarmasti niitä paina (jollei väärentäjiä oteta huomioon :) ). Sitä paitsi eikös toi P ole merkki siitä, että liikkeellelaskumaa on Alankomaat?
Aina ei voi voittaa :/
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”