Ik weet niet of we het gaan halen. Voetbalkrant is massaal reclame aan het maken via hun website, forum en e-mail. Hier gebeurd het enkel via dit forum ...
Max wrote:Ik weet niet of we het gaan halen. Voetbalkrant is massaal reclame aan het maken via hun website, forum en e-mail. Hier gebeurd het enkel via dit forum ...
Max wrote:Ik weet niet of we het gaan halen. Voetbalkrant is massaal reclame aan het maken via hun website, forum en e-mail. Hier gebeurd het enkel via dit forum ...
En de bekende weblog
jaja oké, maar neem nu dat er via dit forum en jou blog in het totaal 50 mensen gestemd hebben. Dan is dat nog bitter weinig eh.
Niet alleen de winnaar krijgt media-aandacht, he. Als Clickx zou merken, dat bijvoorbeeld ook EBT heel wat aandacht krijgt van de stemmers, zou er misschien wel eens een redacteur eraan kunnen denken er een artikeltje over te schrijven... Dat dan misschien wordt overgenomen in andere media...
De nummers 2 en 3 mag je dus zelf kiezen.
Mij lijkt het slim om die punten dan aan de slechte sites te geven. Zodat we aan eventuele concurenten (andere goede sites) geen punten geven....
Fons wrote:De nummers 2 en 3 mag je dus zelf kiezen.
Mij lijkt het slim om die punten dan aan de slechte sites te geven. Zodat we aan eventuele concurenten (andere goede sites) geen punten geven....
dat was alvast mijn taktiek
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Mijn stem en die van men broer zijn in ieder geval al binnen, en ook men vriendin is al gecontacteerd
Misschien moeten we (ebt'ers) een mail opstellen en dit daarmailen naar vrienden met de vraag op EBT te stemmen, maar dan hebben we wel onze duistere hobby verraden