Fakiiribingo
Ei tuo nyt niin haittaa...Roide wrote:Päivitystä pitkästä aikaa: Ei uusia fakiiriosumia, tilanne ennallaan eli 15 kpl

Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
@Henriika: voisitko laittaa nuo kunnat aakkosjärjestykseen? Olisi helpompi etsiä...
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
Mozilla Firefox -selaimen "dynaaminen" etsi-toiminto auttaa tässäkin asiassa mukavasti.soilian wrote:@Henriika: voisitko laittaa nuo kunnat aakkosjärjestykseen? Olisi helpompi etsiä...

Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- JackTheRipper
- Euro-Expert
Nämä löytyvät minulta tällä hetkellä 003/100
Tilanne 13.07.2006
Hailuoto
Längelmäki
Ullava
Kestilä
Piippola
Pulkkila
Tilanne 13.07.2006
Hailuoto
Längelmäki
Ullava
Kestilä
Piippola
Pulkkila
Last edited by JackTheRipper on Thu Jul 13, 2006 7:32 pm, edited 2 times in total.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
http://www.hattrick.org
- Sport-Mass
- Euro-Master
@ JackTheRipper: Aika jännä tuo Hailuodon osuma sinänsä, koska Hailuodon setelit tulivat mukanani Joutsenoon
. Nyt näyttää siltä, että seteli olisi liikkunut kuppaiset 34 km, vaikka käytännössä se käväisi huomattavasti kauempanakin
. Mutta kovasti taisi koti-ikävä vaivata, kun piti päästä takaisin kotikonnuilleen
.

Tänks!Henriika wrote:No, kaikki voivat käyttää suosimaansa metodia, itse olen tuon listan suhteen parantumaton etsi toiminnon käyttäjä etten tajunnut että joku voisi etsiä sieltä itsekin. No nyt se on aakkosjärjestyksessä.

Välillä täytyy myöntää tyhmyytensä näissä tietokonehommeleissa...

Postcrossing
Postcrossing
soilian wrote:Tänks!Henriika wrote:No, kaikki voivat käyttää suosimaansa metodia, itse olen tuon listan suhteen parantumaton etsi toiminnon käyttäjä etten tajunnut että joku voisi etsiä sieltä itsekin. No nyt se on aakkosjärjestyksessä.
Välillä täytyy myöntää tyhmyytensä näissä tietokonehommeleissa...Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että tuollaista Etsi-toimintoakin voisi käyttää. Hmmm... kun joku vielä kertoisi, miten se toimii...
F niin kuin findvermes wrote:Toimiihan tuo ihan explorerillakin, ctrl+f..

Kiitokset vermes ja pejole! 

Postcrossing
Postcrossing