HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Tavoite on kai 754, koossa 525. Olen hitusen jäljessä tuosta. Joulu ei tilannetta helpota, joten täytyy kai tsempata välipäivinä sitten. Tai sitten ei. Huomaan, että tarpeeksi väsyneenä ei enää mikään kiinnosta. Paitsi ehkä osuma - eilinen oli vähän hassu, kun toin Vantaalta Hämeenlinnaan kulkeutuneen setelin takaisin Vantaalle...
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Klazu wrote:Paha kuukausi valittu haasteelle, kun on niin paljon pyhiä (vaikka joulu osuukin viikonlopulle). Haastetta piisaa. Itselläni on ollut vielä kiirusta, mutta ehkä tuossa pian vähän kerkee... Harmi vaan kun bensan hintakin teki taas 5-10c nousun. :?
Toisille sopii yksi kuukausi jollekin joku muu.
Minulle sopii mainiosti kuukausi, jolloin ei työt estä harrastamasta.
480 koodia tuli tänään naputeltua.
Valitettavasti varasin liian vähän vitosia, kun sattuivat harmikseni loppumaan kesken.
Vielä sitä olis muutaman koodin voinut naputella, kun kerran vauhtiin pääsi. :)

Vielä jos pääsis etusivun "urheiluhullujen" joukkoon, niin olis ihan kiva saavutus tälle kuukaudelle. Tietysti se on vähän vaikeaa tällaiselle "normaalikiertoa" harrastavalle. ;-)
arathorn
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by arathorn »

emppu 112 wrote:
soilian wrote:Haastan kaikki setelitalkoisiin!

Tavoitteena on saada joulukuussa 200 000 seteliä kirjattua. Jotta se saavutetaan, kaikkien panos on tarpeen. Neljä suurta ovat jo usuttaneet toisiaan kisaan, mutta myös kaikkien muiden kirjaukset ovat enemmänkin kuin tervetulleita.
Omalta osaltani haastaan talkoisiin kulmakuntamme ebtaajat joista muutama enstex mieleeni tuleva:sannikka,Lissu,Tane,Akiky,roo,Ms Money,tanisa,arathorn,Tupu jne
Haaste huomioitu täälläkin, mutta ajattelin olla lupaamatta liikoja. Mutta olen tyytyväinen panokseeni tässä kuussa jo silti. Toiseksi eniten tässä olen seteleitä syöttänyt kuukauden aikana, kuin koskaan aiemmin. Tuli tuossa Empun ansiosta saatua juuri 11 päivän osumaputkikin aikaiseksi. Aiempi ennätys oli 7 päivää ja tämän putken pelasti Emppu jo kolmesti. Tänään ei tullut osumaa vaikka 122 seteliä syötinkin. Mutta 11 päivän osumaputkeen olen jo melko tyytyväinen. Image
"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy
My stats
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

soilian wrote:

Tavoitteena on saada joulukuussa 200 000 seteliä kirjattua.
No niin. Puoliväli alkaa olla mennyt ja tähän mennessä ollaan kirjattu 89539 seteliä. Tavoitteen saavuttaminen on aika tiukassa, mutta mahdollisuuksien rajoissa. Vielähän tässä on kaksi viikkoa aikaa tehdä ennätyksiä. :D
Eiköhän pistetä hulvattomat välipäivien hulinat pystyyn 8O :roll: Eilisen jälkeen saldo n.152500 koodia.Tämä päivä ja about 155000 koodia kasassa.Viisi päivää jäljellä josta neljä on pankkipäiviä.Eihän toi päivää kohti tee kun vajaan kymppitonnin.Eiköhän repäistä oikein kunnolla :wink:
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Prynde »

Mun tavoitteet kärsi suuresti kun pankeissa ei ole rahaa... taitaa olla turha toivo että vieläkään olisi. Meni hiukan into pankissa ravaamiseen kun aina sanottiin ettei heillä oo vaihtaa kuin parilla sadalla enintään :?
Karhut ne vaan käppäilee
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Eliezer wrote:Tavoite on kai 754, koossa 525. Olen hitusen jäljessä tuosta.
Enpä ole enää juurikaan jäljessä - pylväsdiagrammi näyttää ihan kivalta. :)
Tane_
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Tane_ »

Tane_ wrote:
roo wrote:
emppu 112 wrote:

Tavoitteena on saada joulukuussa 200 000 seteliä kirjattua. Jotta se saavutetaan, kaikkien panos on tarpeen. Neljä suurta ovat jo usuttaneet toisiaan kisaan, mutta myös kaikkien muiden kirjaukset ovat enemmänkin kuin tervetulleita.
Omalta osaltani haastaan talkoisiin kulmakuntamme ebtaajat joista muutama enstex mieleeni tuleva:sannikka,Lissu,Tane,Akiky,roo,Ms Money,tanisa,arathorn,Tupu jne
Otetaan toki haaste vastaan!! 8)
Olen jo tältä kuukaudelta tekemässä omaa ennätystä n.1100 seteliä/kk. Koitetaan pistää paremmaksi joulukuussa :wink:
Juu toki mukana ollaan. :wink: Itse aattelin että 1.1-2006 komeilisin Kouvona Top5:ssä, ja sitten jahtaamaan hitaasti mutta varmasti nousua top3:n :wink: :lol: .
Ja vannon että pistän kaikki peliin joulukuussa :!: :!:
Ja tänään sinne Top5 kivuttiin, ja 503 seteliä olen joulukuussa kerännyt, eli uusi syöttö ennätyskuukausi tuli tästä :) .
Emppu: Mites on haaste edennyt?
Itse ainakin olen kaikki laittanut peliin joulukuussa. Ja jos vielä saisi ladattua kaikki maholliset panokset Tammikuuhun, niin 2000 setelin raja pitäisi mennä rikki tammikuun aikana :wink: .
Angelica
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Angelica »

Joulukuun tavoite tuli täyteen, koitin saada tuhat koodia haalittua ja sain niitä haalittua 1010kpl. :) Ja pisteenä iin päällä on se että tänä vuonna tuli 4002 koodia enemmän haalittua kuin viime vuonna. :D Tästä on hyvä jatkaa. 8)
Last edited by Angelica on Sun Jan 01, 2006 10:10 am, edited 1 time in total.
roo
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by roo »

roo wrote:
vermes wrote:Olisi kiva kuulla miten ihmisillä edistyy haasteenvastaukset :P
Itse taisin luvata tehdä uuden kuukausiennätyksen. Tällä hetkellä syötettyjä seteleitä joulukuussa 1044. Voimassa oleva kuukausiennätys on 1322, joten siihen on vielä mahdollisuuksia :wink:
Joulukuun saldoksi tuli 1399 seteliä :)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Tane_ wrote: Emppu: Mites on haaste edennyt?
Mielestäni haasteeseen on vastattu varsin kiitettävästi :D ainoa ketä jäin kaipaamaan on tupu joka kirjailee Virolahdelta,tosin en tietty ole ympäri vuorokauden kirjailuja seurannut,että voi olla että hänkin on osuutensa kunnialla suorittanut :wink: Oma saldoni päätyi lukemiin 12168 koodia 8O joka riittänee täyttämään lupaukseni :roll:
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

soilian wrote:Lupaan saada joulukuun loppuun mennessä 2500 rajan rikki ja kaikki, mikä menee yli on vain plussaa. :D
2500 meni rikki just ja just ja plussa tuli vain 3 seteliä... No, saavutus sekin. :roll:

En tiedä muista ennätyksistä, mutta 30.12. syötettiin systeemiin yli 37600 seteliä. 8O Ja tällä viikolla oli pari 35 000 päivää. Hienoa! :D
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Prynde »

677 seteliä :-/ olihan tuo kuitenkin viidenneksi paras syöttökuukausi :)täytyy yrittää nyt uudella taktiikalla jos vaikka kymppejä saisi pankeista paremmin..
Karhut ne vaan käppäilee
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Ja tässä haaste Joensuulaisille:
Kuka syöttää tämän vuoden aikana enemmän vanhoja seteleitä saamatta ensimmäistäkään osumaa.
480 seteliä kerkesin syöttämään, ennenkuin tuli ensimmäinen osuma.

Oli kiva syötellä seteleitä, kun ei turhanpäiväiset kv-osumat häirinneet hyvin alkanutta naputtelua. ;-)
Koko kustavin läjä (208 seteliä) ilman ensimmäistäkään osumaa.

Kyllä tähän haasteeseen voi muutkin vastata. Tiedän vain, että asia ei Joensuussa onnistu koskaan.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Image
Eipä paljon jääty tavoitteesta! Harmittavasti ei kuitenkaan saatu rikottua 200 000 setelin rajaa rikki. Seuraavalla kerralla sitten... Niin... Koskas yritetään taas...? :wink:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by MizNiz »

soilian wrote: Eipä paljon jääty tavoitteesta! Harmittavasti ei kuitenkaan saatu rikottua 200 000 setelin rajaa rikki. Seuraavalla kerralla sitten... Niin... Koskas yritetään taas...? :wink:
No eihän tuota todellakaan pahan paljoo jääty tavotteesta, luulin et enemmänkin oltas jääty jälkeen.. :oops:

Itse en tosin aivan yltänyt omaan tavoitteeseeni vaan jäin siitä ainoastaan n.15 setelin päähän. :?
Seuraavaan kertaan en välttämättä pääse kunnolla osallistumaan, koska maanantaina tulee lähtö sissi koulutukseen ja todennäkösesti kirjauksetkin siinä samalla "hiukan" vähenee..
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”