No siinä onkin sitten matikkapää kovillaJiiPee72 wrote: Kyllä se minun mielestä jatkuu, joten ei muuta kuin laskemaan putket yhteen.![]()
Osumaputket
En ole viisaampi olen vain tämän listan laatija. Tutkiskeltuani osumaputken hyväksymishakemusta olen päättänyt hyväksyä sen.Otan kantaa vain tämän listän osalta en muuten. Mielestäni tuo on selvä osuma molempina päivinä.emppu 112 wrote:NIG näyttää osumaputkeni katkenneenMutta mutta,päivä jolloin se mukamas katkesi oli 22.3 ja silloin Porin missi kirjasi tämän Ja seuraavan vuorokauden kuluessa seteli oli jo seuraavan kirjaajan käsissä
Jatkuuko putki vai ei
Miten NIG ? Tarviiko NiG:stä laskea kaksi putkea yhteen? Harmaantuneet aivosoluni kun eivät näköjään kaikkea sulata. Vastatkaa nyt viisaammat
(kunhan vaan ei menis papparaiselta yöunet
)
Kysymykseni koski vain 22.3:tta, edellisenä ja seuraavana päivänä on osumia vaikka muille jakaaJANI73 wrote:En ole viisaampi olen vain tämän listan laatija. Tutkiskeltuani osumaputken hyväksymishakemusta olen päättänyt hyväksyä sen.Otan kantaa vain tämän listän osalta en muuten. Mielestäni tuo on selvä osuma molempina päivinä.emppu 112 wrote:NIG näyttää osumaputkeni katkenneenMutta mutta,päivä jolloin se mukamas katkesi oli 22.3 ja silloin Porin missi kirjasi tämän Ja seuraavan vuorokauden kuluessa seteli oli jo seuraavan kirjaajan käsissä
Jatkuuko putki vai ei
Miten NIG ? Tarviiko NiG:stä laskea kaksi putkea yhteen? Harmaantuneet aivosoluni kun eivät näköjään kaikkea sulata. Vastatkaa nyt viisaammat
(kunhan vaan ei menis papparaiselta yöunet
)
Kokeile joskus syöttää vaikka ny 500 seteliä ens alkuun, niin eiköhän siihen muutama osugimlixx wrote:Pisti tuossa ihmetyttämään Roiden osumaputki, joka hetki sitten tuolla EBT:n etusivulla komeili. Hän oli saanut 25 osumaa peräjälkeen ja vieläpä ainakin neljältä eri paikkakunnalta. Aika säkä, ettenkö sanoisi. Saisipa itsekin joskus 25 osumaa yhdellä lisäyskerralla..
Nii joo, ja mulla on ny osumaputki 14 pv:n mittanen, eikä loppua näy. Paitsi ilmeisesti ny kun sen sanoin, niin huamenna ei osu.
Osu sittenkin. Ny olis putki jo 15 päivän mittanen
Last edited by Pimpe on Mon Apr 10, 2006 9:10 am, edited 2 times in total.
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Kyllä tuollaiset osumat alkavat olla suomessa jo täysin mahdollisia.gimlixx wrote:^ No joo, en kyllä olettanutkaan, että hän olisi vain nuo 25 seteliä syöttänyt ja saanut jokaisesta osuman, mutta pakko sitä oli silti ihmetellä.
Riippuu ihan paikasta missä setelit on saatu.
Täällä länsikolkalla on vaikea saada sadan setelin nippua, että ei olisi ainakin yksi osuma nipussa.
2-3 osumaa 100kpl. nippu alkaa olla jo ihan normaalia.
On se "Nukkemestari" vaan niin mahroton mies.
- gimlixx
- Euro-Newbie

No sekin siinä kyllä ihmetytti, kun paikkakuntina oli mm. sellaisest tuppukylät kuin Vammala, Huittinen ja Äetsä, joista itsellänikin on jonkin verran seteleitä muttei juurikaan osumia.bin Lauri Œ wrote: Kyllä tuollaiset osumat alkavat olla suomessa jo täysin mahdollisia.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Minä olen ainakin Vammalaan ja Huittisiin jättänyt muutaman sata seteliä.gimlixx wrote:No sekin siinä kyllä ihmetytti, kun paikkakuntina oli mm. sellaisest tuppukylät kuin Vammala, Huittinen ja Äetsä, joista itsellänikin on jonkin verran seteleitä muttei juurikaan osumia.bin Lauri Œ wrote: Kyllä tuollaiset osumat alkavat olla suomessa jo täysin mahdollisia.
Naapurikunnista nyt puhumattakaan.
Usein moni jättää isoja nippuja nimenomaan tuppukyliin.
Kolme osumaa näytti tulleen Vammalasta.
Ei se nyt ihan tuppukylä sekään ole.
Tai se on vähän kuinka suppealta maailman haluaa näyttävän.
Joidenkin maailma loppuu pieneen metsän keskellä olevaan kylään kehä kolmosen sisäpuolelle.
- gimlixx
- Euro-Newbie

Nyt alkaa menemään jo vähän OT, mutta tuohon on ihan pakko vielä sanoa, että olisit varmasti eri mieltä tästä asiasta, jos olisit asunut siellä jossain elämäsi vaiheessa 17 pitkää vuotta..bin Lauri Œ wrote: Kolme osumaa näytti tulleen Vammalasta.
Ei se nyt ihan tuppukylä sekään ole.
..Oli vielä pakko tarkistaa omat Vammalan osumat ja tälläinenhän sieltä löytyi.
Kiitos vaan k.j.k tästä, ei menny putki viäkään poikki. Joutu jo kaivaan säämiskän esiin, kun alko hiki pukkaan enkä yrityksistä huolimatta oo löytäny itte yhtään osumaa moneen päivään. Ny putki on kestäny 18 päivää. Pääsiäisenä taitaa kyllä mennä poikki.
Poikkihan se meni, no tulihan parannettua entistä putkee ihan kivasti.
Longest period of consecutive hit days: 18 days (33 hits, 27.03.2006-13.04.2006)
Poikkihan se meni, no tulihan parannettua entistä putkee ihan kivasti.
Longest period of consecutive hit days: 18 days (33 hits, 27.03.2006-13.04.2006)
Tilastoni
Tilastoni
- Nomen Nescio
- Euro-Expert

SoriPimpe wrote:Poikkihan se meni, no tulihan parannettua entistä putkee ihan kivasti.
Jos taas olisin syöttänyt tämän 49 min aikaisemmin, niin ennätykseni olisi jopa 3 päivää
Mää kansssa kiinnitin huomion tohon sun syöttöajankohtaan, mutta silloinhan ne syötetään kun siihen on aikaa. Mää olin kans odotellu, että osuma napsahtais leipomosetelillä, mutta parempi Spar kun ei ollenkaan.CSI wrote: Sori, että syötin liian aikaisin seteleitä. 28 min ja sun ennätys ois ollu 19. Mutta osuipa meillä sentään ekaa kertaa, vaikkei leipomon seteleillä osuttukaan
![]()
Tosta kellonajasta tuli mieleen, että onkos tätä EBT:n kelloo laitettu kesäaikaan, kun se on mun mielestä tunnin jäljessä. Vai onko tarkotuksella kaikki samassa aikavyöhykkeessä?
Tilastoni
Tilastoni
Perjantaina sain viimeisen osumani toistaiseksi pisimpään osumaputkeeni:
31.7.2006 - 11.8.2006: 12 päivää (30 osumaa, osumat 300 - 329)
31.7.2006 - 11.8.2006: 12 päivää (30 osumaa, osumat 300 - 329)