Lehtijuttua

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Lehtijuttua

Post by avij »

Jos joku EBT-käyttäjä Lahden seudulta haluaa päästä julkisuuteen ja antaa haastattelunpätkää lehteen, ota pikaisesti yhteyttä minuun ja kerro yhteystietosi (puhelin ja sähköposti). Lähetä vaikka private message eli paina alta PM-nappia.
Guest

Post by Guest »

Kuten yllä, mutta tällä kertaa mediana on Etelä-Saimaa ja nyt kaivattaisiin siis EBT-käyttäjiä ko. alueelta, mm. Lappeenrannasta. Kiireesti siis PM-viestiä minulle jos haluat/voit antaa haastattelunpätkää, hopi hopi.
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Ei pitäisi käyttää julkisia koneita viestien naputteluun.. edellisen viestin kirjoittaja on siis minä.
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Tarkennuksena vielä, Etelä-Saimaasta soitti toimittaja ollessani ostamassa toimistoon uutta tietokonetta. Kerroin omasta osuudestani EBT:ssä, mutta nyt kaivattaisiin vielä jonkin ko. alueen EBT-aktiivin kommentteja lehteen. Ota yhteyttä jos jokin näistä on asuinpaikkasi: Lappeenranta, Imatra, Joutseno, Lemi, Luumäki, Miehikkälä, Parikkala, Puumala, Rautjärvi, Ruokolahti, Saari, Savitaipale, Suomenniemi, Taipalsaari, Uukuniemi, Ylämaa (katso kuva). Eli tuolla alueella asuvien sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot kiinnostaisivat.
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1422
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Post by airis »

Etelä-Saimaassa on tänään 31.8. julkaistu juttu Eurobilltrackeristä. Se löytyy alueuutisista:
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
Jutussa ei taida olla täydellistä ebt:n osoitetta. Alueelta näyttää kuitenkin rekisteröityneen uusia käyttäjiä. :)

An article about EBT in Etelä-Saimaa (newspaper).
http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu4/sivu.html
BTW Bhoyeb, as a top user you were mentioned in this story. :)
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Jenni haastatteli tietojeni mukaan myös yhtä lappeenrantalaista tyyppiä, mutta jostakin syystä hänen kommenttejaan ei jutussa nähtävästi näy. EBT:n löytää onneksi myös aikas lailla helposti hakukoneista, joten osoitteen puuttuminen ei ihan hirveästi haitannut. Olisi kai pitänyt pyytää juttu tarkistettavaksi, mutta tiesin olevani jutun oikolukuhetkellä joka tapauksessa tavoittamattomissa. Kaikenlainen julkisuus EBT:lle on kuitenkin aina hyvä asia, kiitoksia Jennille jutusta.
jani-73

ETELÄ-SAIMAAN JUTUSTA

Post by jani-73 »

avij wrote:Jenni haastatteli tietojeni mukaan myös yhtä lappeenrantalaista tyyppiä, mutta jostakin syystä hänen kommenttejaan ei jutussa nähtävästi näy. EBT:n löytää onneksi myös aikas lailla helposti hakukoneista, joten osoitteen puuttuminen ei ihan hirveästi haitannut. Olisi kai pitänyt pyytää juttu tarkistettavaksi, mutta tiesin olevani jutun oikolukuhetkellä joka tapauksessa tavoittamattomissa. Kaikenlainen julkisuus EBT:lle on kuitenkin aina hyvä asia, kiitoksia Jennille jutusta.
en tiedä onnistuuko tämä vastaus mutta minut ainakin lehtijuttu sai mukaan ja osoitteen löysin googlen hakukoneen avulla... :lol:
D.A.D.

Juttu Etelä-Saimaassa

Post by D.A.D. »

Lehden paperiversiossa oli myös yhden Lappeenrantalaisen käyttäjän haastattelu. Ihan hyvä. Avij:lle tiedoksi laitoin toimittajalle spostia, mutta asialla oli ilmeisesti TOSI kiire.. Hyvä, että saivat haastatteluun paikallisen käyttäjän.
K3lvin
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 272
Joined: Thu May 09, 2002 1:16 am
Location: Helsinki, Finland

Post by K3lvin »

Voisiko joku Etelä-Saimaa-lehden omistaja skannata koko jutun?
Samhain
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Aug 22, 2003 10:25 am

Post by Samhain »

Joo mua siis haastatteli se toimittaja, oli siinä kuvan kera juttukin, skannausmahollisuutta ei kyl ole valitettavasti
Presumption is the mother of fuckups
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

Muuten, uusimmassa Mikrobitissä (siis painetussa lehdessä, ei mbnet.fi:ssä) oli pieni uutinen, sitä kautta noi 5.9. tulleet uudet käyttäjät ovat varmaan tulleet.
Aina ei voi voittaa :/
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

Muistakaas lukea ensi lauantaina Kaleva-lehti :wink:
Aina ei voi voittaa :/
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Poutsi wrote:Muistakaas lukea ensi lauantaina Kaleva-lehti :wink:
Mitä, mitä. Aikooko joku tehdä meikäläiset? :wink:

Hieno homma vaan jos jotain on tulossa. Skannauksia tai URLia kehiin kun H-hetki koittaa! 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 626
Joined: Sat Oct 25, 2003 6:47 am
Location: Oulu, Finland

Post by Bobtail »

Poutsi wrote:Muistakaas lukea ensi lauantaina Kaleva-lehti :wink:
Jihuu, semmoista viestia minakin sain, etta taman viikon lauantaina voi tapahtua kummia Oulussa. :D

EDIT: Viikkopollo
Last edited by Bobtail on Wed Apr 28, 2004 5:44 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

rubia wrote:Jihuu, semmoista viestia minakin sain, etta ensi viikon lauantaina voi tapahtua kummia Oulussa. :D
Hieno homma! Toivon mukaan tuleva juttu aktivoi paljon vanhoja pohjoisen jäseniä ja tuo paljon uusia! Joskos sitten vaikka sinne jättämäni setelitkin löytyisivät... :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”