Veel nieuwe biljetten uit...

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

computerfreak
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by computerfreak »

groentje wrote:Bij de Selfbanks van bijvoorbeeld ING kan je ook briefjes van 5 afhalen... als je er klant bent. En wellicht hetzelfde voor Fortis en KBC...
Bij Dexia zeker niet, en ook niet aan het loket, want daar zit een tijdsslot op de geldlade en het duurt 10 minuten voor ze die kunnen openen, dan moet je al een goeie smoes kunnen verzinnen waarom je biljetten van 10 en 5 euro wil :?
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Ik bedoelde niet de loketten, wel de selfbanks, in de voorhalletjes van de bank.
Nu, in Dexia ben ik nog niet binnengeweest, en ik ben er ook geen klant. Bij ING staat op de Selfbank duidelijk aangegeven, dat niet-klanten sinds dit jaar ook geld kunnen afhalen, maar dat de biljetjes van 5 zijn voorbehouden voor de klanten. :wink:
3948
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by 3948 »

Inderdaad veel Italiaantjes. En ze komen zo ook in omloop. Bij ons betalen al veel klanten met Italiaanse biljetten.
Er lijkt ook een patroon in te zitten. Een paar maanden geleden waren het Portugese biljetten - in België. Ik heb zelfs meer Portugese dan Nederlandse biljetten (voorlopig :) ) ingegeven volgens mijn statistieken.

Nu dus maar wachten op Finse biljetten. :lol:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”