Belgische hitratio Top 100
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Heb ik net gedaan. Zeg es gewoon wat er aan de hand is want ik merk niks speciaals op pagina 1...
.: jorisvandael.be/weblog :.
- tinka
- Euro-Master in Training

ik hoop dat het niet te pijnlijk was (dat eruit vallen)
een gemiddelde van 807 , das mooi.
wetende dat ik boven de 1200 kom
een gemiddelde van 807 , das mooi.
wetende dat ik boven de 1200 kom
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
Ha ik ben een van de weinigen die gewoon is blijven staan. Heb ik hiervoor zo gezeurd om een nieuwe update te krijgen???

-
rufus50
- Euro-Master in Training

Ah het doet me plezier te ontdekken dat we toch nog een beetje gekend zijn...De Slak wrote:Ik denk dat niemand u weet te vinden omdat ze met hun biljetten niet over de Muur van Geraardsbergen geraken.rufus50 wrote:Ik woon hier dus nog echt in een EBT-woestijn. Hier is dus niets of niemand te bespeuren.
Voor wie hier wel eens de MUUR onder de wieltjes durft te nemen heb ik een aantal tips om mijn biljetten te vinden:
Bovenaan de muur, aan de voet van het kapelletje durf ik int weekend wel eens een spaghetti gaan eten (meestal op zondag): zoeken dus...
Een lekkere mattentaart kan je dan natuurlijk ook niet negeren... Zoek ze bij een der onze bakkers in het Geraardsbergse, hoe meer je richting Viane komt, hoe meer biljetten je kan vinden van mij.
In Idegem dwalen er ook vele van rond, vlak bij het provinciaal domein...
Laat dit misschien eens een ip zijn om mijn biljetten komen op te sporen. Een weekenduitstap waard dus...
Sorry dat ik dit even terug naar boven haal, maar wat ik twee jaar geleden zei kon ik me nu plots weer perfect herinneren. Laat het dus duidelijk zijn dat ik enorm tevreden ben met het nieuwe EBT!!jovada wrote:Prachtig werk, maar 'k ga het ook hier even herhalen dat al deze statistieken tijdrovend zijn en toch geautomatiseerd zouden moeten worden vanuit EBT zelf.