nog even en ik ga naar de 1000 biljetten. en dat in een maand tijd. Ik ga dit tempo nog wel even volhouden, al hoop ik wel snel op een hit. Geen idee of er een gemiddeld aantal biljetten is, maar ik hoop toch dat het niet lang meer gaat duren.
Goed zo, beetje concurrentie is goed voor Bhoeyb en is ook altijd wel leuk om voor de andere trackers te volgen die strijd Niet dat het veel uitmaakt die eerste plaats, maar het is toch altijd wel leuk daar te staan.
+ het is ook goed om eventueel duitsland te verdrijven van de eerste plaats in het totaal aantal biljetten per land.
Ik ga alvast de komende week de top 100 betreden (hoop ik). Nog 6 plaatsen en 18 biljetten en het is zover.
miss-tweety wrote: nog even en ik ga naar de 1000 biljetten. en dat in een maand tijd. Ik ga dit tempo nog wel even volhouden, al hoop ik wel snel op een hit. Geen idee of er een gemiddeld aantal biljetten is, maar ik hoop toch dat het niet lang meer gaat duren.
B3n|ght3d wrote:Goed zo, beetje concurrentie is goed voor Bhoeyb en is ook altijd wel leuk om voor de andere trackers te volgen die strijd Niet dat het veel uitmaakt die eerste plaats, maar het is toch altijd wel leuk daar te staan.
+ het is ook goed om eventueel duitsland te verdrijven van de eerste plaats in het totaal aantal biljetten per land.
Ik ga alvast de komende week de top 100 betreden (hoop ik). Nog 6 plaatsen en 18 biljetten en het is zover.
Ja ik zag dat je ineens fel was gestegen. Jij stond een tijd geleden nog achter mij. Ik hoop ook deze maand nog bij de honderd beste Belgische users te komen. 116 is nu mijn plaats en moet nog 68 biljetten ingeven, de maand is nog lang maar toch zal het moeilijk worden denk ik.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
miss-tweety wrote: nog even en ik ga naar de 1000 biljetten. en dat in een maand tijd. Ik ga dit tempo nog wel even volhouden, al hoop ik wel snel op een hit. Geen idee of er een gemiddeld aantal biljetten is, maar ik hoop toch dat het niet lang meer gaat duren.
Er is wel degelijk een gemiddeld aantal biljetten bekend: kijk in de TOP 50 HITS. Voor Nederland is het nu gemiddeld 996 biljetten per hit (België 1006), dus bereid je maar vast voor op de eerste
Ik ben nu blijven steken op de 70e plek met 508 biljetten. Steeds als ik een plaatsje opschuif komt er ook weer iemand voorbij geraced (zoals die turbo-tweety ).
ik sta momenteel al op 21 in de belgische top met 1915 biljetten voor de moment en ik moet er nog een pakje invoeren waarmee ik ook ongeveer aan 1000 biljetten per maand kom. joehoe, wie had dat gedacht dat dat er zoveel gingen zijn
bedankt, ben inderdaad gaan kijken, er is iets erg merkwaardigs, eerst dacht ik dat je een type fout had gemaakt, maar er staat inderdaad 556 en ik heb er maar 554, heeft nog iemand dat 'probleem'?
valkske wrote:bedankt, ben inderdaad gaan kijken, er is iets erg merkwaardigs, eerst dacht ik dat je een type fout had gemaakt, maar er staat inderdaad 556 en ik heb er maar 554, heeft nog iemand dat 'probleem'?
Misschien ben je deze twee vergeten in te voeren in je Excelbestandje?
Is mij ook als eens gebeurd...
Nee. idd. als je je username aanklikt geeft dat 554 biljetten, misschien dat Eurobill of Avij daar het antwoord op weten?