nodisch18 wrote:Geweldig hoor mollie dat je er zoveel tijd in hebt gestoken! Ik heb heel wat aanmerkingen, hopelijk neem jij mij dat kwalijk maar het lijkt mij dat de nieuwsbrief zo correct mogelijk moet zijn. En ik ben er vast van overtuigd dat jij dat ook vindt!mollie3 wrote:Dit bericht werd naar jou gestuurd vanuit http://www.eurobilltracker.eu/ omdat je gekozen hebt de nieuwsbrief te ontvangen. Indien je niet langer deze nieuwsbrief wenst te ontvangen van EuroBillTracker gelieve in te loggen op je account. Klik in het linkse (linker) menu op "Account Details" en de- selecteer de "nieuwsbrief" checkbox. Vergeet niet je paswoord (password of wachtwoord) in te geven om de wijzigingen te aanvaarden.
EuroBillTracker Nieuwsbrief Nummer 5 (2002-12)
=================================================
BELANGRIJKSTE NIEUWS (Lijkt me niet een verjaardag of een gebeurtenis uit augustus. Recentere mijlpalen zijn het 1.500.000ste biljet of de aanstaande overschrijding van de grens van 20.000 users)
--------------------
Eurobilltracker bestaat op 1 januari 2004 2 jaar. Namens deze weg danken we alle vrijwilligers die hieraan mee geholpen hebben of nog steeds meehelpen.
Misschien kun je hier even vertellen wanneer de laatste neuwsbrief is verzonden en dan vervolgens wat er sindsdien allemaal gebeurd is.
Op 3 augustus 2003 werd door Martijn Otto het miljoenste biljet ingevoerd. Inmiddels zijn we al bijna aan de anderhalf miljoen biljetten. Op het forum is op 13 oktober het 30.000ste posts (berichten) ingevoerd. Dit zijn inmiddels bijna 35.000 posts.
MEDEDELINGEN
------------
We beschikken nu over een gemodereerde tracking lijst (deze lijst was er ook al voor de laatste keer dat de nieuwsbrief is verzonden). Het doel van de site is: hoe en waar(waarheen) reist een biljet (op een natuurlijke manier). Het heeft dus geen nut om meerdere biljetten uit te wisselen met kennissen met als doel "hits" te creëren omdat deze (die) zonder twijfel verwijderd zullen worden uit de "tracking lijst".
De goede reclames )gewoon reclame die Eurobilltracker heeft gekregen door de verschillende persberichten die naar diverse kranten en internetsites gegaan zijn, zijn echt fantastisch, maar graag zouden we nog veel meer gebruikers willen krijgen. (misschien kan hier verteld worden waarom we meer users willen) We zouden het fijn vinden als er meegedacht zou worden aan een nieuw ontwerp voor een poster (misschien kan hier uitgelegd worden waar de poster te vinden is, ik denk dat de meeste mensen dat niet weten) zodat er nog meer mensen bekend kunnen worden met Eurobilltracker.
Verder kunnen we nog vertellen dat er nogal wat activiteit zijnop (nogal wat activiteit is/nogal wat activiteiten zijn) ons forum met (inmiddels al 600)geregistreerde gebruikers.
Dit jaar is BABEL van start gegaan (is dat zo? Ik dacht dat dat er al eerder was, maar ik kan het ook mis hebben) . Dit is een programma waar een aantal vertalers in kunnen (kan; aantal is enkelvoud) loggen zodat www.eurobilltracker.com in verschillende talen vertaald kan worden . Mocht je je aangesproken voelen omdat je een taal spreekt waarin de site nog niet vertaald is, kun je je aanmelden bij Eurobilltracker (heet de site nou Eurobilltracker of EuroBillTracker? Beide vormen komen hierboven voor) middel van een PM. (ik denk dat de niet-freqeunte bezoekers van het forum weten wat een PM is. Misschien is het makkelijker als nieuwe vertalers zich melden via een e-mail aan contact@eurobilltracker.com)
STATISTIEKEN (van het afgelopen jaar)
------------
Op 1 januari 2003 waren er 9311 users, die hebben samen 547.063 biljetten ingevoerd en 176 hits laten ontstaan.
Op 1 december 2003 zijn er 18711 users, die hebben samen 1.441.259 biljetten ingevoerd wat geleid heeft tot 687 hits.
Dit betekent dat er in 2003 tot december 9400 users bijgekomen zijn. Totaal zijn er 894.196 biljetten ingevoerd wat geleid heeft tot 511 meer hits.
RANKINGS
--------
Landen / biljetten (totaal 1.441.529):
1. Germany 457482
2. Belgium 305763
3. Netherlands 270159
4. Finland 222088
5. Portugal 69988
Follow your bills in their tracks
http://www.eurobilltracker.eu/
-----------------------------------------------------------
(Misschien kan hier nog de top 5 van de beste users en beste referers worden getoond.
En nu ik aan referers denk is het misschien ook verstandig om in de nieuwsbrief uitvoerig uit te leggen hoe mensen referers binnen kunnen halen. Omdat volgens mij daarmee de meeste nieuwe users naar de site worden gelokt.)Succes!
BTW ik heb gestemd voor een driemaandelijkse nieuwsbrief
Voorbeeld Nieuwsbrief
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Venga
- Euro-Master
Re: Voorbeeld Nieuwsbrief
Met mijn grote mond heb ik natuurlijk ook zelf een blik geworpen op het concept. Mijn aanpassingen zijn in rood, die van nodisch18 dus in blauw.
Last edited by Venga on Tue Dec 09, 2003 12:37 pm, edited 1 time in total.
- nodisch18
- Euro-Master
Re: Voorbeeld Nieuwsbrief
Vengaboys wrote:Met mijn grote mond heb ik natuurlijk ook zelf een blik geworpen op het concept. Mijn aanpassingen zijn in rood, die van nodisch18 dus in blauw.
mollie3 wrote:Nieuwsbrief
O, wat een meevaller zeg! Slechts een beperkt aantal wijzigingen!

Fijn dat je zo snel hebt willen kijken naar de nieuwsbrief!

- Blueman
- Euro-Master
Mogguh..nodisch18 wrote:Morguh!Blueman wrote: net wakker hestudent..
en ik vind de verbeteringen in het rood van Vengaboys ook goede dingen..
zijn taalkundige dingen.
maar al met al goede zaak..
Mollie insturen die handel naar Babbel

effe nog vraagje: worden alle nieuwsbrieven tegelijk verstuurd of als er 1 in een taal klaar is wordt die dan meteen verzonden?
Blue is the color that makes people wild!
- nodisch18
- Euro-Master
De nieuwsbrief wordt volgens mij pas verzonden als in ieder geval alle grote talen (nederlands, engels, fins, frans, "portugees", duits) binnen zijn.Blueman wrote:effe nog vraagje: worden alle nieuwsbrieven tegelijk verstuurd of als er 1 in een taal klaar is wordt die dan meteen verzonden?
Correct me if i'm wrong!

- Blueman
- Euro-Master
Ik wil je wel corrigeren maar ik weet het nietnodisch18 wrote:De nieuwsbrief wordt volgens mij pas verzonden als in ieder geval alle grote talen (nederlands, engels, fins, frans, "portugees", duits) binnen zijn.Blueman wrote:effe nog vraagje: worden alle nieuwsbrieven tegelijk verstuurd of als er 1 in een taal klaar is wordt die dan meteen verzonden?
Correct me if i'm wrong!

ff naar school...
tot zo
Blue is the color that makes people wild!
-
- Euro-Newbie