[Off-Topic] WhatPulse

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

astrostart
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by astrostart »

Ik merk het. 70.000, echt niet normaal. :P

Maar goed, mooi dat er weer nieuwe leden zijn! 23 nu in totaal, waarvan tot dusver 20 actieve! :wink:
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

Vanmiddag ook ruim 25.000 door verslagen van school.
Zullen er morgen en in het weekend nog wel 50.000 bij komen schat ik zo.
astrostart
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by astrostart »

This team has 26 member(s), which have typed 349,151 keys and clicked 124,173 times alltogether.
The team holds 0.00% percent of all the teams/users of this project, and is ranked 5286th.

5286ste! Joehoe! :D
Henkie54
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Henkie54 »

27 members!

Ik typ niet zo veel maar alle aanslagen tellen. Dus ik zal wat extra typen komende tijden.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik ben de komende 3 dagen niet achter mijn eigen pc dus zullen weinig/geen aanslagen bijkomen.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Voorlopig tellen alleen mijn clicks en aanslagen (ik bedoel dus toetsaanslagen, geen bomaanslagen :wink: ) thuis mee.

Mijn computer op mijn werk krijgt binnenkort (iig vóór 1 mei) Windows XP i.p.v. Windows 2000. Daarvoor moet ik de bestanden die mee moeten apart zetten.
Ik betwijfel, of ze het goed vinden als ze zien dat ik Pulse erop heb staan (en mee wil nemen), dus ik wacht met downloaden daar totdat ik overgezet ben (dan kan ik weer een tijdje voort).

Zodra dat gebeurd is zullen mijn aantallen veel sneller stijgen (tekenen levert veel clicks op en het schrijven van brieven, verslagen, formulieren, e-mails en het maken van berekeningen leveren veel aanslagen op). :wink:
Last edited by eddydevries on Sun Mar 25, 2007 6:36 am, edited 1 time in total.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
PdeJongh
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by PdeJongh »

Ik haal mijn aanslagen (pech voor jou Eddie, ik doe lekker wel bomaanslagen :twisted: :P ), vooral via MSN, Wetenschapsforum.nl en natuurlijk het EBT forum. De klicks komen echt overal vandaan :D
:flag-nl: :note-100: :note-500: My Stats :note-500: :note-100: :flag-nl:
:flag-nl:Last updated: 09 04 2007 :flag-nl:
Sort of retired from the EBT forum...
T&M Enschede
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by T&M Enschede »

Heb me aangemeld maar het werkt niet zo als het moet , als ik de site wil openen zegt de compu unable to attatch to keybord???????????????
an apple a day keeps your trouble away
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

Website bouwen gaat ook veel kliks in zitten merk ik.
Klik me een slag in de ronte :P
FatEric
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by FatEric »

Ik doe ook mee. Ik heb paar jaar geleden ook meegedaan aan project dolphin's pulse, maar om een of andere reden werkt da nie meer.

Ben momenteel ook aan mijn eindwerk bezig, dus daarvoor moet ik heel wat typen :) De teller zal dus hopelijk wat oplopen.

Greetz, FatEric
nickzy
Euro-Master
Euro-Master

Post by nickzy »

Het is zover we zijn de 1.000.000 keys voorbij :lol: :lol:

Hier een overzicht van alle statestieken:

Image

En hier de top 25:

Image
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
PdeJongh
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by PdeJongh »

eddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clicks :P
nickzy
Euro-Master
Euro-Master

Post by nickzy »

PdeJongh wrote:
eddydevries wrote:Het invoeren van biljetten levert ook heel wat op (hoewel ik bijv. de commentaren met "copy-paste" doe i.p.v. alles intypen): ik krijg steeds een "ballonnetje" in beeld, dat er weer 500 pulses zijn geweest...
Jij laat em automatisch bij de 500 keystrokes/clicks pulsen. Ik krijg alleen een ballonnetjes zodra ik 2x snel op de W klik. Ik puls pas wanneer ik zin heb. Daardoor komt er soms een hele dag niks en aan het einde duizenden keystrokes en een paar duizend clicks :P
Ja dat doe ik ook maar het is wel handig als je hem automatisch laat pulsen want stel dat je het vergeet om op de w te klikken dan is strx alles weg als je je pc uitzet...
PdeJongh
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by PdeJongh »

nickzy wrote:
PdeJongh wrote:
Ja dat doe ik ook maar het is wel handig als je hem automatisch laat pulsen want stel dat je het vergeet om op de w te klikken dan is strx alles weg als je je pc uitzet...
Nou.... gister drukte ik per ongeluk op afsluiten (is op m'n laptop maar 1 knop). Ik dacht.. f*ck. Maar toen ik em weer aanzette stonden ze er gewoon nog op 8)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”