Elmo wrote:Eerst zit je tijdenlang te wachten op een hit, en dan krijg je ineens 2 vlak na
elkaar! Dat was je inmiddels ook wel aan toe! Gefeliciteerd!
Dank je, maar het kan misschien wel weer lang duren. Als ik tenminste naar jouw ratio kijk. Jij heb er ook pas 3, dus jij bent eigenlijk eerder aan de beurt.
Elmo wrote:Eerst zit je tijdenlang te wachten op een hit, en dan krijg je ineens 2 vlak na
elkaar! Dat was je inmiddels ook wel aan toe! Gefeliciteerd!
Na een hele lange tijd kreeg ik opeens drie hits in tien dagen!
Wie weet ans, misschien lukt jou dat ook!
Ik zit er momenteel weer in!!!
Nou maar hopen dat die Fransman weinig invoert!
Het verschil is namelijk heel erg klein.
Hij heeft sinds 5 januari niks ingevoerd, dus ik denk dat ik het tot zaterdag wel kan volhouden, dan komt de nieuwe lijst
Ik zit er momenteel weer in!!!
Nou maar hopen dat die Fransman weinig invoert!
Het verschil is namelijk heel erg klein.
Hij heeft sinds 5 januari niks ingevoerd, dus ik denk dat ik het tot zaterdag wel kan volhouden, dan komt de nieuwe lijst
wat me opviel..
miss-tweety is beetje stilgevallen..
en die pierik voert niet zoveel in...
meeste dat hij heeft ingevoerd sinds de invoering van de lijst is 45 biljetten dus zou er niet voor vrezen
valkske wrote:ba, ik denk dat je moeilijk van gemiddelden kan spreken met hits, er is tenslotte maar een fractie ingevoerd van de bestaande biljetten, dus moet het echt wel lukken dat 2 mensen hetzelfde biljet invoeren. misschien een leuk ideetje voor de statistiekliefhebbers om het eens uit te zoeken wat het werkelijke gemiddelde is:hits,per user, per aantal ingevoerde biljetten en ik denk dan dat je veel hoger uitkomt dan die 1 op duizend.
kwas hier blijkbaar effe mijn verstand kwijt, dat is niet moeilijk om te berekenen.
er zijn nu 1736847 biljetten ingevoerd
er zijn nu 939 hits geregistreerd
dat maakt dat er 1 hit is per 1849.677316