Moka
- Kalmari
- Euro-Expert in Training

Moka
Nyt olen huomannut tehneeni sellaisenmokan, että olen esim. Nakkilastasyöttänyt setelin,mutta postinumerona on kuitenkin ollut Eura/Kauttua. Haittaako tuo miten paljon ja pystyykö sen korjaamaan?
Muista että setelin saantipaikkahan sen numeron ainakin mun mielestä määrää mutta:
justiinsa oon ittekkin korjauttanut mokiani pistämällä sähköpostia tonne----> contact@eurobilltracker.com
Kerro vaan mikä meni vikaan. Sujuu nopeemmin jos kirjotat englanniks.
justiinsa oon ittekkin korjauttanut mokiani pistämällä sähköpostia tonne----> contact@eurobilltracker.com
Kerro vaan mikä meni vikaan. Sujuu nopeemmin jos kirjotat englanniks.
- Fundamental
- Euro-Master

Poutsi se munkin mokat korjailee, taitaa riittää hommaa siltäkin puoleltaFundamental wrote:Mä lähetän aina mokistani priva viestin poutsilleraukka saa aina mun mokiani korjailla
- Poutsi
- Forum Moderator

Noita korjauspyyntöjä tulee oikeastaan aika harvoin, support@eurobilltracker.com:iin tulee joku 1-7 sähköpostia päivässä. Niihin on vastailemassa ehkä neljä ihmistä (saattaa olla enemmänkin, en nyt muista tarkkaan) joten ei niiden korjaamiseen kovin paljon aikaa kulu. Korjauspyyntöä tehdessä kannattaa copy/pastettaa Omat setelit -välilehdestä korjattavien setelien tiedot, kertoa mitä niihin pitää korjata ja laittaa mukaan vielä käyttäjätunnus.
Mulle saa toki laittaa korjauspyyntöjä PM:nä, tsekkaan foorumin paljon useammin kun sähköpostit.
Mulle saa toki laittaa korjauspyyntöjä PM:nä, tsekkaan foorumin paljon useammin kun sähköpostit.
Aina ei voi voittaa :/
- Poutsi
- Forum Moderator

Joo, muistaakseni setelin sijainti kartalla katsotaan ensisijaisesti nimen perusteella, postinumerot ovat lähinnä samannimisten kaupunkien erottamiseksi ja setelien etäisyyden selvittämiseksi samassa kaupungissa.Kalmari wrote:Ainakin huomasin itselläni olevan kartassa kahdessa eri kohtaa täplä, eli on se varmaan Nakkilan huomannut nimen perusteella
Aina ei voi voittaa :/