Moka

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Moka

Post by Kalmari »

Nyt olen huomannut tehneeni sellaisenmokan, että olen esim. Nakkilastasyöttänyt setelin,mutta postinumerona on kuitenkin ollut Eura/Kauttua. Haittaako tuo miten paljon ja pystyykö sen korjaamaan?
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2486
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Post by aplfi »

Muista että setelin saantipaikkahan sen numeron ainakin mun mielestä määrää mutta:

justiinsa oon ittekkin korjauttanut mokiani pistämällä sähköpostia tonne----> contact@eurobilltracker.com


Kerro vaan mikä meni vikaan. Sujuu nopeemmin jos kirjotat englanniks.
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Mä lähetän aina mokistani priva viestin poutsille :) raukka saa aina mun mokiani korjailla :oops:
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Fundamental wrote:Mä lähetän aina mokistani priva viestin poutsille :) raukka saa aina mun mokiani korjailla :oops:
Poutsi se munkin mokat korjailee, taitaa riittää hommaa siltäkin puolelta :D Aluksi kirjoitin huonolla englannilla mutta sitten avij sanoi että saa kirjoittaa suomeksikin se helpotti kommunikointia huomattavasti. Saa Poutsikin selvää mun viesteistä :lol:
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Post by Kalmari »

Ainakin huomasin itselläni olevan kartassa kahdessa eri kohtaa täplä, eli on se varmaan Nakkilan huomannut nimen perusteella
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

Noita korjauspyyntöjä tulee oikeastaan aika harvoin, support@eurobilltracker.com:iin tulee joku 1-7 sähköpostia päivässä. Niihin on vastailemassa ehkä neljä ihmistä (saattaa olla enemmänkin, en nyt muista tarkkaan) joten ei niiden korjaamiseen kovin paljon aikaa kulu. Korjauspyyntöä tehdessä kannattaa copy/pastettaa Omat setelit -välilehdestä korjattavien setelien tiedot, kertoa mitä niihin pitää korjata ja laittaa mukaan vielä käyttäjätunnus.

Mulle saa toki laittaa korjauspyyntöjä PM:nä, tsekkaan foorumin paljon useammin kun sähköpostit. :wink:
Aina ei voi voittaa :/
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

Kalmari wrote:Ainakin huomasin itselläni olevan kartassa kahdessa eri kohtaa täplä, eli on se varmaan Nakkilan huomannut nimen perusteella
Joo, muistaakseni setelin sijainti kartalla katsotaan ensisijaisesti nimen perusteella, postinumerot ovat lähinnä samannimisten kaupunkien erottamiseksi ja setelien etäisyyden selvittämiseksi samassa kaupungissa.
Aina ei voi voittaa :/
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”