Het is gebeurd
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Zeker oei... Ik dacht vanavond nog even bij te lopen, maar inmiddels is hij weer een stukje verder. En neen, helaas heb ik privé geen 90 biljetten liggen om het gat even te dichten.Vengaboys wrote:Oei... komt HNL deze slag nog te boven voor middernacht?
1 Euroblaster 34387
2 HNL 34061

Het wordt dus toch zilver Vengaboys. In ieder geval zal het goed zijn voor het totaal aan ingevoerde biljetten van de afgelopen week.
- Venga
- Euro-Master
Een historisch moment, HNL. Maar zulke vetes zijn inderdaad alleen maar goed voor de invoer.HNL wrote:Het wordt dus toch zilver Vengaboys. In ieder geval zal het goed zijn voor het totaal aan ingevoerde biljetten van de afgelopen week.
Zo heeft ans mij de afgelopen week tot het uiterste gedreven, ik heb nog niet eerder zoveel biljetten in één week ingevoerd. Maar het was niet voldoende...

Dus nu gaan we op jacht naar hjkmans en dan staat Venga gewoon weer op z'n vertrouwde vierde stek

Puf puf, ik heb me het lazerus zitten typen, maar het is me dus uiteindelijk gelukt.Vengaboys wrote:Een historisch moment, HNL. Maar zulke vetes zijn inderdaad alleen maar goed voor de invoer.HNL wrote:Het wordt dus toch zilver Vengaboys. In ieder geval zal het goed zijn voor het totaal aan ingevoerde biljetten van de afgelopen week.
Zo heeft ans mij de afgelopen week tot het uiterste gedreven, ik heb nog niet eerder zoveel biljetten in één week ingevoerd. Maar het was niet voldoende...![]()
Dus nu gaan we op jacht naar hjkmans en dan staat Venga gewoon weer op z'n vertrouwde vierde stek
Ik was al bang dat je een hele lijst nummers in voorraad had liggen.
Je was wel een hele kluif, vengaboys, maar al mijn vriendinnen moedigden me aan. Ik weet alleen niet of ik je ook voor kan blijven, we zien wel, als er maar veel ingevoerd wordt.

- !Pretfles!
- Euro-Master
binnenkort zal jij nog wel beginnen zwoegen om Nr 1 te blijvenbhoeyb wrote:Gekke mensen.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- Venga
- Euro-Master
Nou ans, als ik kijk naar jouw weekgemiddelde hoef je je totaal geen zorgen te maken. Ik had donderdagavond nog een hele lijst liggen... maar ik zag al snel dat het er niet genoeg zouden zijn!ans wrote:Puf puf, ik heb me het lazerus zitten typen, maar het is me dus uiteindelijk gelukt.
Ik was al bang dat je een hele lijst nummers in voorraad had liggen.
Je was wel een hele kluif, vengaboys, maar al mijn vriendinnen moedigden me aan. Ik weet alleen niet of ik je ook voor kan blijven, we zien wel, als er maar veel ingevoerd wordt.