Väliaikoja Suomi TOP-30

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Väliaikoja Suomi TOP-30

Post by DJ Frank »

Seteleiden syöttömääriä (tosin 2 tuntia vuorokautta jäljellä)

17.2.04 Tammikuu Yht.

1 BonJovi +819 +1277
2 Pekka Thai +2266 +4603
3 jani73 +1649 +2496
4 avij +307 +528
5 Garrett 0 0
6 retsi +142 +326
7 DJ Frank +2110 +1531
8 KimmoJ +1154 +500
9 samipetri +147 +188
10 Fundamental +627 +543
11 Hista +196 +216
12 maple +537 +346
13 alko +160 +223
14 Karhu IVA +273 +179
15 jone21 +73 +54
16 airis +70 +209
17 rvk1249 0 0
18 Staili +78 +123
19 REIJO2 +60 +257
20 TomTom +43 +72
21 Aaron +214 +247
22 Finn +59 +134
23 MarkkaPois +148 +403
24 juk3965 +52 +399
25 P.Peltola +245 +679
26 Dolphin +317 +49
27 knea +437 +586
28 Superhessu 0 0
29 sannikka +775 +404
30 Mbili 0 0
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Meitsi on ainakin yllätys vauhdissa.. koskaan en oo yli 600 seteliä syöttänyt kuukaudessa..
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by DJ Frank »

Fundamental wrote:Meitsi on ainakin yllätys vauhdissa.. koskaan en oo yli 600 seteliä syöttänyt kuukaudessa..
Hienoa! Vielä on aikaakin tehdä kunnon pohjat. :wink:
Itsellä kannsa ennätysvauhti päällä!
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

DJ Frank wrote:
Fundamental wrote:Meitsi on ainakin yllätys vauhdissa.. koskaan en oo yli 600 seteliä syöttänyt kuukaudessa..
Hienoa! Vielä on aikaakin tehdä kunnon pohjat. :wink:
Itsellä kannsa ennätysvauhti päällä!
Tutkiskelin juuri noita kuukauden kirjauksia... Taitaa mun kolmas sijakin olla vaarassa kun Frank lähestyy hirmu vauhtia.... :?
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by DJ Frank »

Maaliskuu on meikäläiseltä sitten hiljaisempi. Iskee lomat päälle, eikä ehdi kirjailemaan.
Kasvata eroa, niin koetan kuroa umpeen.

Maaliskuussa sitä saakin taas pisteitä kartalle. Kynä savuaa ja masnsessa kirjatut setelit liikkuu.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

DJ Frank wrote:Maaliskuu on meikäläiseltä sitten hiljaisempi. Iskee lomat päälle, eikä ehdi kirjailemaan.
Kasvata eroa, niin koetan kuroa umpeen.

Maaliskuussa sitä saakin taas pisteitä kartalle. Kynä savuaa ja masnsessa kirjatut setelit liikkuu.
Katsos kun tuo loma painaa muakin.... Eka viikko lomalla niin jää kirjaamiset vähiin. Loppu viikolla ehkä sitten kirjoittelen seteleiden koodeja ylös ja koneelle naputtelen sitten jossain vaiheessa kun ehdin... Ja jos hyvin käy tulee sieltä kansainvälisiä osumiakin on ainakin ulkolaisia erittäin paljon liikenteessä tuolloin....
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”