Karjalaisessa juttu

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Guest

Karjalaisessa juttu

Post by Guest »

Ohessa linkki Karjalaisen sivulle netissä, tulet etusivulle, ja keskellä linkki Hei, setelini on löytynyt! johtaa eurobilltracker.com -sivustosta kertovaan juttuun.

http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk
Guest

Post by Guest »

Tässä suora linkki, niin löytyy sitten tulevinakin päivinä helposti.
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

No nyt se Klazun salaisuus selvisi :) HIENOA!!!!!
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Katos katos on se maailma pieni.. joensuuajoiltani tunnen tuon artikkelin kirjoittajankin :) Vanha luokkakaveri lukio ajoilta :)
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Todella hyvä ja kattava artikkeli. Tuon pitäisi kyllä herättää paljon kiinnostuneita uusia käyttäjiä. Toivotaan että minun pari sataa joensuussa kirjaamaani seteliä tuottaa hedelmää ;)
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

Ihmeen pitkän artikkelin jaksoivat kirjoittaa. Enemmän vaan tuollaisia.
Aina ei voi voittaa :/
User avatar
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 626
Joined: Sat Oct 25, 2003 6:47 am
Location: Oulu, Finland

Post by Bobtail »

Hieno artikkeli ja paljon asiaa, ei todellakaan vain hutaistu jotakin sinne suuntaan. :D
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Terve! Komealtahan tuo juttu näyttää nyt painettuna. Pitää vielä skannata itse lehtiversio kunhan saan sen lähipäivinä käsiini. Eli minähän se tuohon juttuun Karjalaista kosiskelin. Ajatuksena oli ihan saada suomalaisia käyttäjiä ja ainakin Joensuun seudulta. Karjalaisella on levikki noin 58 000 eli eiköhän tuo aika monen silmien ohi mene. Se tietysti on harmi, että on viikonloppu. Ehkä se hieman karsii kokeiluja esim työpaikalta. Mutta toivotaan että tulisi hieman enemmän käyttäjiä nyt lähipäivinä mukaan! :)

Tuon jutun julkaisuun saanti ei todellakaan ollut vaikea homma! Kunhan kirjoitin muutamalle lehdelle ja siitä se kiinnostus lähti. Suosittelen ehdottomasti samaa monille muillekin ja erilaisiin medioihin. Varsinkin ulkomailla olisi hienoa saada aikaan enemmän villitystä. :wink:

Toivottavasti muuten juttuun ei eksynyt pahoja faktavirheitä. Olen itse todellakin vasta uusi käyttäjä ja kerroin / (toimittaja otti itse selvää) ihan asioita joita olen FAQ:sta ja foorumeilta omaksunut. Eipä sinne varmaan sen pahempaa... :wink: 8)
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Pitäisköhän sitä ottaa yhteyttä tamperelaiseen ja aamulehteen? Mieli kyllä tekis.. ehkä joku päivä saan aikaseksi tai sitten joku toinen voi sen tehdä ;)
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Oikein kivasti ruvennut itä-suomesta porukkaa tulemaan :)
upponalle
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 154
Joined: Sun Feb 29, 2004 1:13 pm

Karjalaisesta tänne !

Post by upponalle »

Kiitoksia vaan jutun tekijälle ! :D Minäkin tänne löysin ja itseni kirjasin :lol: En ole edes ulos löytänyt vaikka on noin älyttömän kaunis ilma :oops: Nyt pitääkin.... Mutta kiitos kuitenkin kirjoittajalle :idea:
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: Karjalaisesta tänne !

Post by Klazu »

upponalle wrote:Kiitoksia vaan jutun tekijälle ! :D Minäkin tänne löysin ja itseni kirjasin :lol: En ole edes ulos löytänyt vaikka on noin älyttömän kaunis ilma :oops: Nyt pitääkin.... Mutta kiitos kuitenkin kirjoittajalle :idea:
Kiitos vain liittymisestä mukaan! Toivottavasti tämä homma ei jää yksittäiseksi kokeiluksi vaan ihan vakituiseksi pistäydynpä-aina-välillä-lisäämään-seteleitä "harrasteeksi". Näin siitä on sinullekin kaikkein eniten iloa!

Ja tsemppiä noiden minun levittelemien noin 50:nen setelin metsästykseen. Täällä Joensuussahan ne liikuskelee. Parin viikon päästä noutamaan Etelä-Suomesta hieman harvinaisempia seteleitä pyörimään Joensuun alueelle. Voi olla hienoja osumia tulossa! :wink:
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Fundamental wrote:Oikein kivasti ruvennut itä-suomesta porukkaa tulemaan :)
Niin näyttää. Noin 15 laskeskelin jo tulleen tuon jutun kautta (ihan maantieteellisesti päättelin). Eli hyvälle näyttää ja jokainen uusi kirjattu seteli tietää parempia mahdollisuuksia lähipäiviksi (kun nyt kirjatut setelit pääsevät taas kiertoon kaupungille). :P
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Klazu wrote:
Fundamental wrote:Oikein kivasti ruvennut itä-suomesta porukkaa tulemaan :)
Niin näyttää. Noin 15 laskeskelin jo tulleen tuon jutun kautta (ihan maantieteellisesti päättelin). Eli hyvälle näyttää ja jokainen uusi kirjattu seteli tietää parempia mahdollisuuksia lähipäiviksi (kun nyt kirjatut setelit pääsevät taas kiertoon kaupungille). :P
Juu juttu oli tosi hyvä ja ajattelinkin tässä jo sen verran itseäni, että Imatra on saman junaradan varressa... Jos vaikka joku seteli hyppäis Imatran kohdalla pois..... :P
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

JANI73 wrote: Juu juttu oli tosi hyvä ja ajattelinkin tässä jo sen verran itseäni, että Imatra on saman junaradan varressa... Jos vaikka joku seteli hyppäis Imatran kohdalla pois..... :P
Heh, eihän sitä koskaan tiedä. Vaikkain harvemmin tulee junassa mitään tuhlattua (kauheat hinnat) ja varsinkaan vielä niin alkumatkasta. Mutta tervetuloa Joensuuhun lomailemaan ja metsästelemään seteleitä. Ja olishan se kiintoisaa saada sieltä Imatraltakin muutamia, teillä kun tuntuu olevan jo ahdasta niiden kanssa... :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”