N.I.G
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master

Dat zijn de 2 verschillende handtekeningen bovenaan elk biljet. Als nieuwkomer zul je de Trichet-% alleen maar zien stijgen.
Slotje misschien.
Deze link hier beneden gaat al over N.I.G.:
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=9682
Slotje misschien.
Deze link hier beneden gaat al over N.I.G.:
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=9682
Deelgemeentes per gemeente - mits de lijst van DrGreenTom klaar isvermeer wrote:Verder (alle) bezochte belgische steden per gemeente. Zeg ik dat correct.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Ik heb Noord-Brabant wel ongeveer compleet, probleem is echter dat er nogal wat kernen per gemeente zijn in Nederland.
Ik heb ooit wel zo'n lijst gemaakt gebaseerd op een postcode lijst (excel)uit 2006 - die ik ergens gegoogeld heb. Maar niet alle dorpen staan erbij
Ik heb ooit wel zo'n lijst gemaakt gebaseerd op een postcode lijst (excel)uit 2006 - die ik ergens gegoogeld heb. Maar niet alle dorpen staan erbij
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Ja, als we onze locaties naast elkaar leggen is er een (meer) completere lijst te maken.
Ik heb overigens een foutje ontdekt in versie 1.64, zie NIG topic (engelstalig gedeelte)
Ik heb overigens een foutje ontdekt in versie 1.64, zie NIG topic (engelstalig gedeelte)
- DrGreenTom
- Euro-Expert

- vermeer
- Euro-Master

Voor een snelle hulp heb ik dit gevonden voor Nederland.
http://www.taxibus.nl/taxi
Een retour van de Eemshaven naar Cadzand kost 701 euro, terwijl het naar Utrecht 895 euro is.
Bij berekening kun je postcode's gebruiken voor de plaatsbepaling.
http://www.taxibus.nl/taxi
Een retour van de Eemshaven naar Cadzand kost 701 euro, terwijl het naar Utrecht 895 euro is.
Bij berekening kun je postcode's gebruiken voor de plaatsbepaling.
Misschien dat het in de download van NIG 1.64 gezipped zit.DrGreenTom wrote:die zou online moeten staan, als ik bobtail mag gelovenyli wrote:Deelgemeentes per gemeente - mits de lijst van DrGreenTom klaar isvermeer wrote:Verder (alle) bezochte belgische steden per gemeente. Zeg ik dat correct.
Zelf heb ik die nog niet gedownload, aangezien ik (voorlopig) bij versie 1.64 blijf. Maar voor de codes files, kan ik het wel downloaden natuurlijk
@vermeer : hier staat mijn postcodelijst Nederland (2006) online
- vermeer
- Euro-Master

Ik heb er ook voor België ergens gezien. Bedankt dat je me veel werk uit handen hebt genomen, maar wat is er dan, dat nog moet gebeuren. Ik bedoel. Ik sta deze maand nu op 17257 biljetten en jij (yli) op 1379. Begrijp je waar voor mij mijn prioriteiten liggen. Ik ga binnenkort wel een nieuwe topic open wat iets hiermee te maken heeft.