Bij de Postbank een biljet met het url van EBT gepind,maar bij het invoeren geen hit.
Heb twee keer de short en serienummer nagekeken maar ik had het toch goed ongevoerd.
PEKU wrote:
Eindelijk weer een leuk briefje, met rechtsonder de tekst "EBT!" en rechtsboven een paraaf door het getal 10.
En een triple HIT met Euroblaster en hahav.
Maar wie van de twee heeft er "EBT!" op geschreven en van wie is die paraaf?
Ik zou zeggen, dat het initiaal een kleine "e" en een "b" is.
Dat zou betekenen, dat Euroblaster het paraafje gezet heeft, en hahav dus de "EBT!".
Ik zet zelf ook ongeveer zo'n kribbel.
Een paraaf met een streep naar boven, dan naar rechts, en van daaruit alle richtingen op is iets wat de meeste rechtshandige mensen doen.
Fons wrote:Zou je er een scan of een foto van kunnen maken, en hier posten?
Dit biljet is reeds uitgegeven in Veenendaal , maar het is met groene inkt en in blokletters geschreven. (Kleine letters)
Helaas had ik mijn fototoestel niet bij me.
mooie stempel op je Maar ik zie nog steeds het nut niet in waarom men de biljetten wil merken De kans wordt alleen maar groter dat ze uit de handel worden genomen . En daarom krijg ik misschien zo weinig hits
Ik denk dat het toch hetzelfde stempel is. Er zijn een paar subtiele verschillen . Het stempel is wat meer versleten en het is vetter afgedrukt. Ik zal ze op mijn site naast elkaar plaatsen, dan kan je ze makkelijker vergelijken.
alice11 wrote:mooie stempel op je Maar ik zie nog steeds het nut niet in waarom men de biljetten wil merken De kans wordt alleen maar groter dat ze uit de handel worden genomen . En daarom krijg ik misschien zo weinig hits
Deze stempeltjes worden niet door EBT`ers geplaats maar door wisselkantoren in het midden en verre oosten om de echtheid van een bankbiljet vast te stellen. Zie in het Engelse forum de posting van helloggs en Ticonderoga. Deze stempeltjes komen ook op dolarbiljetten voor. Zie hier