Miten osumista kerrotaan?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Guest

Miten osumista kerrotaan?

Post by Guest »

Jos syötän vaikka viisi seteliä kerrallaan, niin ilmoittaako sivusto jos jonkun kohdalla tulee osuma? Entä jos joku joskus myöhemmin syöttää saman setelin, saanko silloin tiedon asiasta?
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Ilmoittaa heiti ja kaikista osumista tulee myös sähköpostiisi ilmoitus..
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Fundamental wrote:Ilmoittaa heiti ja kaikista osumista tulee myös sähköpostiisi ilmoitus..
Hassua. Jotenkin muistaisin, ettei minulle tullut mitään emailia ensimmäisellä ja ainoalla setelilläni, mutta se olikin 9. setelini. Silloin kaikki oli muutenkin uutta ja ihmeellistä. :mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Post by Dakkus »

Klazu wrote:
Fundamental wrote:Ilmoittaa heiti ja kaikista osumista tulee myös sähköpostiisi ilmoitus..
Hassua. Jotenkin muistaisin, ettei minulle tullut mitään emailia ensimmäisellä ja ainoalla setelilläni, mutta se olikin 9. setelini. Silloin kaikki oli muutenkin uutta ja ihmeellistä. :mrgreen:
Saattaa olla, että sähköpostipalveluntarjoajasi luulee EBT:n mailia spämmiksi tai jotain. Ehkä.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Dakkus wrote:Saattaa olla, että sähköpostipalveluntarjoajasi luulee EBT:n mailia spämmiksi tai jotain. Ehkä.
Pitää nyt katsoa jos (KUN prkl!) tulee uusi osuma. Jos ei silloinkaan kuulu niin pitää ottaa asiasta selvää. Peruslaiskana nyt ei jaksa. Sen verran tarkkaan tulee kuitenkin sivuja seurattua. Ei omaa osumaa voi missata. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Selvennyksenä(?): jos sinulla on jonkin muun aiemmin kirjaama seteli kourassasi ja kirjaat sen EBT:hen, tästä tulee ilmoitus näytölle. Ilmoituksessa on linkki seteliraporttisivulle josta näet missä seteli on viimeksi majaillut.

Osumasta lähetetään myös sähköpostiviesti setelin aiemmin kirjanneille, ei kuitenkaan sinulle itsellesi. Tässä viestissä kerrotaan että käyttäjä xyz on löytänyt setelisi L123123123 ja neuvotaan katsomaan tarkemmat tiedot WWW-sivuilta.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

avij wrote:Osumasta lähetetään myös sähköpostiviesti setelin aiemmin kirjanneille, ei kuitenkaan sinulle itsellesi. Tässä viestissä kerrotaan että käyttäjä xyz on löytänyt setelisi L123123123 ja neuvotaan katsomaan tarkemmat tiedot WWW-sivuilta.
No sitähän minäkin. Miten lienevät muut vieläkin toista mieltä...vai olenko jotenkin sekaisin asiassa :?:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”