Matkalle...

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Tahiti

Matkalle...

Post by Tahiti »

Olen lähdössä parin viikon päästä Turkkiin lomalle tietysti kasa rekattuja euroseteleitä mukanani. Onko kellään tiedossa Turkista saatuja osumia? Vai turhaanko vien rahojani sinne saakka? Suomalaisiahan siellä lomailee käsittääkseni aika paljonkin vuoden aikana.
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Post by Aaron »

Et varmasti vie turhaan - eiväthän ne setelit Turkista mihinkään silppuriin mene vaan ne matkustavat ennemmin tai myöhemmin johonkin EMU-maahan. Koska on kuitenkin aika epätodennäköistä että ne tulisivat takaisin Suomeen jonkun turkkilaisen mukana, sinulla on silloin oikein hyvät mahdollisuudet saada hieno, pitkän matkan osuma. :)
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Aaron wrote: sinulla on silloin oikein hyvät mahdollisuudet saada hieno, pitkän matkan osuma. :)
Minä olen menossa kahdeksi viikoksi Bulgariaan. Pitäisiköhän ottaa matkassa vitosina, saisi about 100 seteliä kylvettyä sinne...? :lol:
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Kylväminen kannattaa aina ;)
User avatar
KimmoJ
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 551
Joined: Mon Nov 03, 2003 2:54 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by KimmoJ »

Aaron wrote:Et varmasti vie turhaan - eiväthän ne setelit Turkista mihinkään silppuriin mene vaan ne matkustavat ennemmin tai myöhemmin johonkin EMU-maahan. Koska on kuitenkin aika epätodennäköistä että ne tulisivat takaisin Suomeen jonkun turkkilaisen mukana, sinulla on silloin oikein hyvät mahdollisuudet saada hieno, pitkän matkan osuma. :)
Todellakin, kylväminen kannattaa aina. Nuo setelit päätyvät todennäköisimmin Turkista Saksaan joten hienojen osumien mahdollisuudet on todella olemassa :D
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Fundamental wrote:Kylväminen kannattaa aina ;)
AAMEN. 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”