Matkalle...
-
Tahiti
Matkalle...
Olen lähdössä parin viikon päästä Turkkiin lomalle tietysti kasa rekattuja euroseteleitä mukanani. Onko kellään tiedossa Turkista saatuja osumia? Vai turhaanko vien rahojani sinne saakka? Suomalaisiahan siellä lomailee käsittääkseni aika paljonkin vuoden aikana.
Et varmasti vie turhaan - eiväthän ne setelit Turkista mihinkään silppuriin mene vaan ne matkustavat ennemmin tai myöhemmin johonkin EMU-maahan. Koska on kuitenkin aika epätodennäköistä että ne tulisivat takaisin Suomeen jonkun turkkilaisen mukana, sinulla on silloin oikein hyvät mahdollisuudet saada hieno, pitkän matkan osuma. 
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Todellakin, kylväminen kannattaa aina. Nuo setelit päätyvät todennäköisimmin Turkista Saksaan joten hienojen osumien mahdollisuudet on todella olemassaAaron wrote:Et varmasti vie turhaan - eiväthän ne setelit Turkista mihinkään silppuriin mene vaan ne matkustavat ennemmin tai myöhemmin johonkin EMU-maahan. Koska on kuitenkin aika epätodennäköistä että ne tulisivat takaisin Suomeen jonkun turkkilaisen mukana, sinulla on silloin oikein hyvät mahdollisuudet saada hieno, pitkän matkan osuma.
AAMEN.Fundamental wrote:Kylväminen kannattaa aina
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
