tinka wrote:redrabbit, gevaarlijk hoor vrees dat ik ze nimeer uit handen geef als ik die moest terugvinden
Haha, ik vraag me af of er inderdaad al van mijn biljetten in iemand collectie zitten. Als die ergens een café binnengeraken zullen ze de toog wel eens rondgaan hoop ik
PEKU wrote:Ik was al bang dat dat je de traditie van je kerst biljetten zou verbreken.
Met maar zelfs twee biljetten van 20 euro, is een grote gok op en hit.
Ik zie maar 3 briefjes en je beschrijf er 4 ??
Geef niet. Ik kijk vol verwachting wat je volgende keer van maakt.
Neen, op 2 biljetten de rendieren geprint (= 2 maal dezelfde print)
Een met een zeer grote handtekening of '81' van het tellen op het witte stuk
En een die al heel wat had meegemaakt (een stempel en aaneengeplakt). Jammer genoeg heb ik geen scanner
ik heb vandaag een ontvangen die in het midden volledig gescheurd is en verbonden is met plakband.ik heb het nader bekeken en ik merkte dat de veiligheidsdraad in het midden voor 3/4de verwijderd is.is dit nu nog een geldig biljet?
Ja dit is nog geldig , maar geef het toch maar zo snel mogelijk weer uit. best in de winkel zo maak je nog kans op een hit want de bank zal het wel verwijderen. Wel even vermelden bij de commentaar.Succes met een hit .
eddydevries wrote:Gisteren in mijn pakketje vijfjes niet één biljet met een markering, maar VIER met dezelfde markering.
Bij deze vier biljetten heb ik in het commentaar "N3" gezet.
Maar het waren GEEN hits (wie markeert ze nou en registreert ze niet bij EBT????)
Raar ja, laat wel (voor de zoveelste maal) zien dat markeringen echt niet altijd tot vernietiging leiden bij de bank. Het is goed mogelijk dat ik binnenkort een experiment ga doen met grote hoeveelheid (unc.?) biljetten en een mooi stempel. Er komt alleen nogal wat bij kijken incl. het kopen van een stempel en strategiën om die biljetten in korte tijd af te zetten zodat het een goede "race" tussen de biljetten wordt, en daarbij te zorgen dat de biljetten bij de banken vandaan blijven.
Een ander biljet was wel een hit (maar hier zat geen markering op).
Feli! Mooi gedetailleerd commentaar ook! (Het enige dat te wensen over laat is een vermelding over de conditie van het biljet)
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-