Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Quizmaster
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Quizmaster »

Luchtje wrote:De nieuwe lijst staat er op. Correcties en aanvullingen blijven welkom!
Kleine correctie - Maastricht Boschstraat buiten (24u) 10 - 20 -50
Maastricht Boschstraat binnen (openingstijden Rabo) 5 - 10 -20 -50 - 200

Ik kan me voorstellen dat die 200 tijdelijk is, en dat dat alleen is ingesteld omdat daar toevallig een overschot van was.
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

de Rabobank-ATM aan de Boonstraat in Pernis geeft inderdaad vijfjes, en heeft ook nog eens vrije biljetkeuze!
Rotterdam: één van de twee automaten buiten op het Binnenwegplein 6a heeft vijfjes, maar of het nou links of rechts is... ik laat het binnenkort weten
Rabo in Zuidland heeft vijfjes en vrije biljetkeuze

en één die nog niet op je lijstje staat: Rabo te Bergschenhoek 2661CE, buiten, 2 automaten, beide vrije biljetkeuze, en beide hebben :note-5:, :note-10:, :note-20: en :note-50:
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik heb wel eens dorpen hier gepost, maar mijn eigen woonplaats vergeten.

Automaten waar ik nog wel eens kom in de regio Tilburg en Eindhoven:

:note-5: :note-10: :note-20: :note-50: :note-100: Tilburgseweg 97 Goirle V V (:note-100: niet altijd gezien)
:note-5: :note-10: :note-20: :note-50: Spoorlaan 296 Tilburg V V
:note-10: :note-20: :note-50: Korvelseweg 122 Tilburg V V
:note-5: :note-10: :note-20: :note-50: Westermarkt 4 Tilburg V V
:note-10: :note-20: :note-50: Piusplein 1 Tilburg X V
:note-10: :note-20: :note-50: Blokakkers 1 Riel X V (nog nooit :note-5: gezien)
:note-10: :note-20: :note-50: Singel 4 Baarle Nassau V V (sinds EBTM geen :note-5: meer gezien aldaar)

:note-10: :note-20: :note-50: Stationsplein 17 Eindhoven X V
:note-10: :note-20: :note-50: Rechtestraat 1 Eindhoven X V (vrije biljetkeuze)

adresgegevens van Rabobank site

Op de meeste adressen zijn meer dan één geldautomaat - kwestie van even kijken wat ze hebben :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Rotterdam, Samuel Esmeijerplaats (postcode iets met 3067 geloof ik), :note-5: t/m :note-50:, vrije biljetkeuze
ajax_rotterdam
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by ajax_rotterdam »

Crazy Bob wrote:Rotterdam, Samuel Esmeijerplaats (postcode iets met 3067 geloof ik), :note-5: t/m :note-50:, vrije biljetkeuze
Samuel esmeijerplein 29
3067 AP Rotterdam

Moet daar morgen zijn...toch maar eens pinnen :D .
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

nog wat aanvullingen:

Rabo te Schipluiden heeft vijfjes en vrije biljetkeuze

Rabo te Bilthoven heeft zowel binnen als buiten vrije biljetkeuze (binnen :note-5: als kleinste coupure, buiten :note-10:)

Rabo te Bunnik (nog niet op de lijst) heeft buiten volgens mij twee automaten. I.i.g. kun je buiten vijfjes krijgen, geen vrije biljetkeuze
ajax_rotterdam
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by ajax_rotterdam »

Overigens een leuk feitje, ik kijk net mn pinbonnen na:
De rabobank automaat die op Prins Alexanderlaan 44/Station alexander staat, stond vroeger aan de zwart jan straat nr 44.
Omdat de postcode+huisnummer automatisch op de bonnen wordt gezet: 3035AT 44.
ajax_rotterdam
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by ajax_rotterdam »

Is het niet handiger een soort wikipedia-project ervan te maken, zodat iedereen zijn eigen info toe kan voegen en actueel houden?
I collect Airplane Safetycards, could you help me collecting them?
If you got some, PM me!
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Je krijgt dan wel moeilijkheden als er bepaalde biljetten op zijn: dan kan het gebeuren, dat er op één dag twee (of zelfs meer) EBT-ers bij een automaat verschillende inhoud te zien krijgen.

Voorbeeld:
De eerste EBT-er pint uit een automaat waarin :note-5:, :note-10: en :note-50: zit. Dit onthoudt hij om in de lijst aan te passen.
Later die dag zijn de :note-5: op.

Dan komt een volgende EBT-er bij dezelfde automaat, die nu aangeeft :note-10: en :note-50:.

Nu is het afhankelijk, wie van de twee de lijst het eerst aanpast:
Is dat de eerste, dan staat er :note-5:, :note-10: en :note-50:, waarna de tweede het aanpast in :note-10: en :note-50:.
Nu blijft deze automaat in de lijst staan als "vijfjes-loos", terwijl dit over het algemeen dus niet zo is.

Als nu de tweede EBT-er deze automaat als eerste invoert komt er te staan :note-10: en :note-50:.
De eerste EBT-er ziet dat en denkt 'Er zaten ook :note-5: in', en past het aan.
In feite staat deze automaat er nu op de juiste manier in, terwijl dat alleen maar komt omdat ze het "in de verkeerde volgorde" hebben ingevoerd.

Als we het centraal bij één persoon houden, kan deze zien of een wijziging komt door het aanpassen van de biljetten door de bank, of dat er biljetten op zijn.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Rabobank te Achterveld (3791 AA): binnen (maar 24 uur per dag bereikbaar) geen vrije biljetkeuze, alle biljetten van :note-5: t/m :note-50:
Zjonbelz
Euro-Master
Euro-Master

Post by Zjonbelz »

Gisteren enkele Rabo automaten (opnieuw) bezocht:

6121CB Budel buiten links :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: vrije biljetkeuze
6121CB Budel buiten rechts :note-10: :note-20: :note-50: vrije biljetkeuze
6023AV Budel-Schoot :note-10: :note-20: :note-50: vrije biljetkeuze
5529AK Casteren :note-10: :note-20: :note-50: geen vrije biljetkeuze
5595CD Leende :note-10: :note-20: :note-50: geen vrije biljetkeuze
6027PG Soerendonk :note-5: :note-200: vrije biljetkeuze (waarschijnlijk andere waarden op)
Quizmaster
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Quizmaster »

Zjonbelz wrote:6027PG Soerendonk :note-5: :note-200: vrije biljetkeuze (waarschijnlijk andere waarden op)
Die :note-200: vrije biljetkeuze vind ik echt raar, maar die ben ik ook al tegen gekomen. Zou er daar toch best wat van willen hebben maar ze zijn zo duur. :wink:

If I were a rich man...
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
Zjonbelz
Euro-Master
Euro-Master

Post by Zjonbelz »

Quizmaster wrote:
Zjonbelz wrote:6027PG Soerendonk :note-5: :note-200: vrije biljetkeuze (waarschijnlijk andere waarden op)
Die :note-200: vrije biljetkeuze vind ik echt raar, maar die ben ik ook al tegen gekomen. Zou er daar toch best wat van willen hebben maar ze zijn zo duur. :wink:

If I were a rich man...
Tja ik kon het toch niet laten om er toch maar wat te pinnen.....
GP
Euro-Master
Euro-Master

Post by GP »

Vlaardingen -- Veerplein 106 -- 3131CN -- Rabo -- nee -- 10,20,50,100 -- onbekend -- binnen rechts
Vlaardingen -- Veerplein 106 -- 3131CN -- Rabo -- ja -- 10,20,50 -- onbekend -- buiten
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
Dinkietoy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Dinkietoy »

Quizmaster wrote:

If I were a rich man...
Ff wachten tot de koopjes.
Misschien dat je dan korting krijgt! :wink:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”