Karkauspäivä tulee, oletko valmis

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

Pankaas tästä paremmaks! Vähänkö tuli hyvä olo kun laittelin junaa odotellessa setelin tietoja wappiin. Nyt mä lähden pankkiin.
No signature?
Pimpe
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Pimpe »

Tossa toissapäivänä huomasin, että tänne Parkerille, missä oon keikkahommissa (ollu jo pari vuotta oikeestaan), on näköjään tullu toinenkin trackeri, koska LaKaVi oli kirjannu täältä seteleitä ja (tietenkin) löytäny mun seteleitä. Tänään viritin sitten ansan saadakseni tietää onko täällä toinenkin harrastaja. Ilmeisesti on kun osuma tuli jo tällä ruokalasta saadulla setelillä. Ja kerkesin viä tunkeen nää varsinaiset syötit jo takasin ruokalaankin, mikä ilmeisesti tarkoittaa että vielä saattaa tulla lisäosumia. Ja LaKaVi nykäse vaan hihasta YIT haalareissa kulkevaa kaveria jos oot täällä hommissa. Jos satut nykäseen väärää kaveria, niin kyllä noi muut sitten tiätää kuka mää oon (kuvauksena voin sanoa, että mää oon se asiallisen olonen kaveri).
Ja tässä samallahan tuli sitten se karkauspäivä osuma hoidettua
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ville S. »

No niin. Karkauspäivän isoimmat hommat hoidettu. Pitää varmaan kohta tehdä töitä. Jaa. Eipäs tässä enää oikein ehdi kun pitää lähteä viikonlopun viettoon. No, ei kai sota yhtä miestä kaipaa. Kävin hakemassa muutaman setelin pankista ja vitoset oli Nomen Nescion käsialaa. Sieltä kolmisenkymmentä samanlaista ja pari vähän erilaista ja yks tripla ja yks neloisosuma (mun eka). Onpahan sylttyä karkauspäivälle tuon kansainvälisen lisäksi.

Sitten siinä selaillessa osui silmään yks pikku juttu. Tänään on ylivoimaisesti eniten osumia koko EBT:n historiassa. Entinen ennätyspäivä on 7.2.2008 355 osumalla mutta tällä hetkellä ollaan jo yli neljänsadan, joten tuleeko jotain haamuennätyksiä vai jäädäänkö näihin lukemiin? Moni ei kuitenkaan vielä ole lähtenyt töistä kirjaamaan päivän saaliita, joten osumia varmasti tulee vielä lisää. Kuinka paljon, jää katsottavaksi. Sitten vielä tuo päiväennätys on noin 20 000:n setelin takana, joten senkin ylitys jää nähtäväksi. Tsemppiä kaikille ja naiset heti heti heti kosimaan vapaita miehiä liiton tai edes hamekankaan toivossa :-)
No signature?
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by STP »

Mullekin päivä oli onnistunut, muda huolehti käänteisen osuman heti aamusta ja omista seteleistä tuli parit osumat.
Tätä kirjoittaessa (klo 16:26) Emppu112 on näköjään pitänyt lupauksensa ja haalinut 56 osumaa tälle päivälle, mahtaa Anjalankoskella näppiksestä nousta jo savu :P
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

STP wrote: Emppu112 on näköjään pitänyt lupauksensa ja haalinut 56 osumaa tälle päivälle, mahtaa Anjalankoskella näppiksestä nousta jo savu :P
Ja kumppaneita hieman enemmän, kun löytyy pari triplaa ja neloisosumakin :D Näppis on ihan ryhdissä, mutta papparainen on aika romuna :cry: Kättä ja hartioita särkee, niin päätin ottaa viimeisessä vaihdossa hieman suurempia. Iltasella tarttis hakea nuo vakiovaihtarit. Yritän väsätä jonkinmoisen raportin tähän ketjuun illemmalla. Tsemppiä kirjailuun :wink:
Nomen Nescio
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Nomen Nescio »

Ville S. wrote:No niin. Karkauspäivän isoimmat hommat hoidettu. Pitää varmaan kohta tehdä töitä. Jaa. Eipäs tässä enää oikein ehdi kun pitää lähteä viikonlopun viettoon. No, ei kai sota yhtä miestä kaipaa. Kävin hakemassa muutaman setelin pankista ja vitoset oli Nomen Nescion käsialaa. Sieltä kolmisenkymmentä samanlaista ja pari vähän erilaista ja yks tripla ja yks neloisosuma (mun eka). Onpahan sylttyä karkauspäivälle tuon kansainvälisen lisäksi.
Olen iloinen että minullle sattui pieni kömmähdys ;) Tavallisesti pistän triplan kiertoon jossain kauppassa tms, mutta niin ei näköjään käynnyt tällä kertaa, onneksi :D Piti syöttää melkein 70k seteleitä ennen kun ensimmäinen nelososuma tuli :P
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by *anneli* »

Sain tänään kolmannella yrityksellä :note-500: :n rikottua Citymarketissa. Parissa ekassa kaupassa ei ollut antaa tarpeeksi vaihtorahaa :) Noh, kirjasin nuo saamani :note-50: :t ja parit muutkin setelit, mitkä kauppareissulla käsiini sain, mutta ei tullut osumia. No, ehkä joku joskus osuu nuihin, tänään syöttämiini seteleihin. Äkkiä vaan kiertoon :lol: No, se ei tunnetusti tuota minulle ongelmia pistää rahaa eteenpäin...
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Ville S. wrote:Pankaas tästä paremmaks!
Pannaan ,pannaan 8) (täytyy uskoa vanhempaa ebtaria :wink: )
Platinum*
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Platinum* »

Karkauspäivän osumat on nyt hoidettu. Sain ja Annoin Osuman Kellon rahalla.
t. Entinen PietiPekka nykyinen Platinum*.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

emppu 112 wrote:
Ville S. wrote:Pankaas tästä paremmaks!
Pannaan ,pannaan 8) (täytyy uskoa vanhempaa ebtaria :wink: )
Emppu rules! :wink: :lol:
Platinum* wrote:Annoin Osuman Kellon rahalla.
Tämänhän tarkoittaa sitä, että k.j.k:lla on nyt sitten joka päivälle osuma. Onneksi olkoon!!! :D
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by STP »

Näin iltayhdeksältä näyttää siltä että jotkut muutkin kuin suomalaiset innostuivat karkauspäivästä.
Tänään on jo nyt tullut EBT:n historian eniten seteleitä päivässä, eniten osumia päivässä, Suomen eniten seteleitä/osumia päivässä. Emppu112 taitaa tehdä kans historiaa osumia/päivä lukemillaan :wink:. Äkkivilkaisulla vain noin 750 ebtarilla on edes koko urallaan sen verran osumia kasassa kun mitä Emppu112 nykäisee päivässä.
In Finland we have this thing called "Reilu meininki" :D

Edit: no joo-o, Kreikan vahvistus on saanut 190 000 setelillä vähemmän osumia yhteensä kuin Emppu112 tänään...
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

Karkauspäivä oli hämmentävä. En tiennyt etukäteen, syötänkö seteleitä vai en mutta tuli nyt syötettyä. 39 setelin tiedot taisin syöttää ja kuusi osumaa. Joista tosin yksi moderoitiin jostain tuntemattomasta syystä. Kuitenkin, osumatiheys oli kohtalainen kun se normaalisti on huidellut siinä 50-100 seteliä/osuma. Alkuun piti syöttää pitkästi yli 500 seteliä, että sai osuman. En valita, karkauspäivä näytti olevan onnekas.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
juntu
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by juntu »

Listataanpas tähän "täyteen tulleita asioita" karkauspäivältä -jos jotain sattuu kiinnostamaan
-5 osumaa :) kaikki eri ihmisten kans :D
-5000 syötettyä seteliä täyteen, nyt sit saa muokata kaikkia vanhoja kommentteja :)
-kirjoitin foorumille sadannen viesttini, puoli väkisin :)
en tiedä sinusta, mutta minulla on tosi hauskaa
Arctopolis
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Arctopolis »

Menee varmasti pitkä aika, ennenku tämän päivän ennätykset rikotaan. Vois vaikka laittaa veikkauksen pystyyn, koska syötetään enemmän seteleitä kun tänään.
Last edited by Arctopolis on Fri Feb 29, 2008 11:41 pm, edited 1 time in total.
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by *anneli* »

Minun tämän päivän saldo oli huikeat 13 syötettyä seteliä, joka on minulle ihan hyvä määrä, kun välillä menee muutamakin päivä putkeen ilman lappuakaan :) Ei osumia, ylläripylläri, eikä tämä ole edes ihan sadas viesti foorumilla!

Mutta olenpa kantanut karkauspäivän korteni kekoon. Tai semmoisen pienen kuusenneulasen ;)
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”