[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Talking Head
- Euro-Master in Training

L045
Had vandaag een 5je met printercode L045. Het hoogste tot nog toe gezien was L025. Nog iemand dergelijke gezien ?
-
Talking Head
- Euro-Master in Training

5je
Daarom dat het mij ook zo is opgevallen. Vals ?Steda wrote:Dat lijkt me wel erg hoog voor een biljet van 5. Bij 20 kan dat wel.
Ik hou het nog even bij tot iemand kan verduidelijken.
Is toch L 015
Re: L045
Net even onze franse 5jes bekeken alle biljetten komen over een op een na....L088 ..... dat biljet zal wel nooit een hit wordenCrazy Bob NLI wrote:de momenteel hoogst mogelijke printercode voor een FransTalking Head wrote:Had vandaag een 5je met printercode L045. Het hoogste tot nog toe gezien was L025. Nog iemand dergelijke gezien ?'je is trouwens L023J6
Ik heb hier 2 Italiaanse
S16*********/S17********* met shortcodes J014D2/J014C4.
Tegelijk ontvangen.
(edit 15:57 links gemaakt)
Tegelijk ontvangen.
(edit 15:57 links gemaakt)
Mijn vriend en mede-EBT'er Skathalder houdt net als ik veel van reizen. Zo zijn we samen in februari naar Sint Maarten en Montserrat geweest en hebben we daar leuke stipjes en biljetten gescoord.
Onlangs was Skathalder in Zuid-Korea. Geen euroland, maar er zijn natuurlijk wel eurobiljetten te vinden, als je een beetje je best doet. Tijdens een excursie naar de grens tussen Noord-Korea en Zuid-Korea kwam Skathalder op het enorme treinstation Dorasan terecht. Daar vertrekken de treinen vanuit Zuid-Korea naar Pyongyang. Eh... Dat kan toch niet? Nee, dat klopt. Maar het hele station is ingericht als gewoon treinstation, met rails, borden, enzovoorts. Alleen rijden er geen treinen en is het onmogelijk om de grens over te steken, laat staan per trein.
Wat ze wel op dat station hadden, was een leuk stempel. En na onze stempelactie op het filatelistisch bureau van Montserrat in februari (zie mijn post van februari in dit topic), leek het Skathalder wel leuk om wat vijfjes te stempelen met het Dorasanstempel. Het resultaat ziet er als volgt uit:

Skathalder heeft ze inmiddels uitgegeven, dus... Wie vindt er eentje?
Onlangs was Skathalder in Zuid-Korea. Geen euroland, maar er zijn natuurlijk wel eurobiljetten te vinden, als je een beetje je best doet. Tijdens een excursie naar de grens tussen Noord-Korea en Zuid-Korea kwam Skathalder op het enorme treinstation Dorasan terecht. Daar vertrekken de treinen vanuit Zuid-Korea naar Pyongyang. Eh... Dat kan toch niet? Nee, dat klopt. Maar het hele station is ingericht als gewoon treinstation, met rails, borden, enzovoorts. Alleen rijden er geen treinen en is het onmogelijk om de grens over te steken, laat staan per trein.
Wat ze wel op dat station hadden, was een leuk stempel. En na onze stempelactie op het filatelistisch bureau van Montserrat in februari (zie mijn post van februari in dit topic), leek het Skathalder wel leuk om wat vijfjes te stempelen met het Dorasanstempel. Het resultaat ziet er als volgt uit:

als je ze dan toch stempelt, kun je er misschien het beste ook de url van de site opzetten. anders gaan ze toch direct naar de BankTjariet wrote:Mijn vriend en mede-EBT'er Skathalder houdt net als ik veel van reizen. Zo zijn we samen in februari naar Sint Maarten en Montserrat geweest en hebben we daar leuke stipjes en biljetten gescoord.
- eddydevries
- Forum Moderator

Een concurrent voor RedRabbit?
redrabbit wrote:Ik heb tussen kerst en nieuwjaar traditiegetrouw weer enkele kerstbiljetten de wereld ingestuurd, meer bepaald te Weert in Nederland. Er zijn er 2 met de rendieren en 1 met de winnie de pooh en 1 met de cartoon: Weeral wierook goud en mirre, volgende keer leggen we een geboortelijst Jozef
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Geen concurrent, wel een leuke variant

My Statistics
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-