[Centraal] Ik heb hier een biljet met...

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Wel apart, eerst kom ik een tientje tegen met de combinatie G014C6 / P168, en vervolgens ééntje met de combinatie G013F2 / P169!
Talking Head
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

L045

Post by Talking Head »

Had vandaag een 5je met printercode L045. Het hoogste tot nog toe gezien was L025. Nog iemand dergelijke gezien ?
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Dat lijkt me wel erg hoog voor een biljet van 5. Bij 20 kan dat wel.
Talking Head
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

5je

Post by Talking Head »

Steda wrote:Dat lijkt me wel erg hoog voor een biljet van 5. Bij 20 kan dat wel.
Daarom dat het mij ook zo is opgevallen. Vals ?
Ik hou het nog even bij tot iemand kan verduidelijken.

Is toch L 015 :oops: :oops: :oops:
barry1204
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by barry1204 »

Kreeg vandaag een :note-200: met no 17 erop...

Image
Crazy Bob NLI

Re: L045

Post by Crazy Bob NLI »

Talking Head wrote:Had vandaag een 5je met printercode L045. Het hoogste tot nog toe gezien was L025. Nog iemand dergelijke gezien ?
de momenteel hoogst mogelijke printercode voor een Frans :note-5:'je is trouwens L023J6
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Re: L045

Post by De-Ker »

Crazy Bob NLI wrote:
Talking Head wrote:Had vandaag een 5je met printercode L045. Het hoogste tot nog toe gezien was L025. Nog iemand dergelijke gezien ?
de momenteel hoogst mogelijke printercode voor een Frans :note-5:'je is trouwens L023J6
Net even onze franse 5jes bekeken alle biljetten komen over een op een na....L088 ..... dat biljet zal wel nooit een hit worden :P
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Image
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Ik heb hier 2 Italiaanse :note-20: S16*********/S17********* met shortcodes J014D2/J014C4.
Tegelijk ontvangen.

(edit 15:57 links gemaakt)
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Mijn vriend en mede-EBT'er Skathalder houdt net als ik veel van reizen. Zo zijn we samen in februari naar Sint Maarten en Montserrat geweest en hebben we daar leuke stipjes en biljetten gescoord.

Onlangs was Skathalder in Zuid-Korea. Geen euroland, maar er zijn natuurlijk wel eurobiljetten te vinden, als je een beetje je best doet. Tijdens een excursie naar de grens tussen Noord-Korea en Zuid-Korea kwam Skathalder op het enorme treinstation Dorasan terecht. Daar vertrekken de treinen vanuit Zuid-Korea naar Pyongyang. Eh... Dat kan toch niet? Nee, dat klopt. Maar het hele station is ingericht als gewoon treinstation, met rails, borden, enzovoorts. Alleen rijden er geen treinen en is het onmogelijk om de grens over te steken, laat staan per trein.

Wat ze wel op dat station hadden, was een leuk stempel. En na onze stempelactie op het filatelistisch bureau van Montserrat in februari (zie mijn post van februari in dit topic), leek het Skathalder wel leuk om wat vijfjes te stempelen met het Dorasanstempel. Het resultaat ziet er als volgt uit:

Image

Skathalder heeft ze inmiddels uitgegeven, dus... Wie vindt er eentje?
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

Tjariet wrote:Mijn vriend en mede-EBT'er Skathalder houdt net als ik veel van reizen. Zo zijn we samen in februari naar Sint Maarten en Montserrat geweest en hebben we daar leuke stipjes en biljetten gescoord.

Onlangs was Skathalder in Zuid-Korea. Geen euroland, maar er zijn natuurlijk wel eurobiljetten te vinden, als je een beetje je best doet. Tijdens een excursie naar de grens tussen Noord-Korea en Zuid-Korea kwam Skathalder op het enorme treinstation Dorasan terecht. Daar vertrekken de treinen vanuit Zuid-Korea naar Pyongyang. Eh... Dat kan toch niet? Nee, dat klopt. Maar het hele station is ingericht als gewoon treinstation, met rails, borden, enzovoorts. Alleen rijden er geen treinen en is het onmogelijk om de grens over te steken, laat staan per trein.

Wat ze wel op dat station hadden, was een leuk stempel. En na onze stempelactie op het filatelistisch bureau van Montserrat in februari (zie mijn post van februari in dit topic), leek het Skathalder wel leuk om wat vijfjes te stempelen met het Dorasanstempel. Het resultaat ziet er als volgt uit:

Image

Skathalder heeft ze inmiddels uitgegeven, dus... Wie vindt er eentje?
als je ze dan toch stempelt, kun je er misschien het beste ook de url van de site opzetten. anders gaan ze toch direct naar de Bank
barry1204
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by barry1204 »

Ik vind het een mooie stempel :)
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Een concurrent voor RedRabbit?
redrabbit wrote:Ik heb tussen kerst en nieuwjaar traditiegetrouw weer enkele kerstbiljetten de wereld ingestuurd, meer bepaald te Weert in Nederland. Er zijn er 2 met de rendieren en 1 met de winnie de pooh en 1 met de cartoon: Weeral wierook goud en mirre, volgende keer leggen we een geboortelijst Jozef

Image
Image
Image
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
GP
Euro-Master
Euro-Master

Post by GP »

Geen concurrent, wel een leuke variant :lol: :wink: :)
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
PEKU
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by PEKU »

Natuurlijk geen concurrent, RedRabbit blijft uniek met zijn Kerst-eurobiljetten. Een apart stempel is natuurlijk ook leuk. Ik vind wel dat je er ook een URL op moet zetten. De kans dat een ander hem invoert wordt dan groter.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”