Hit voor miss-tweety

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

miss-tweety wrote:hallo, ben er weer. En inderdaad, ik kreeg een mailtje dat ik een hit had. Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt, en door die hit krijg je een beetje moed. Ik heb wel veel gemist in de tussentijd, en heb gezien dat er nog een aantal verschuivingen zijn geweest.

En mijn eerste hit. Al blijft hij in nederland, het is voor mij een hele mooie. De eerste is altijd de mooiste....

over twee maanden ga ik naar mallorca. Ik ga daar in ieder geval de nummers opschrijven. Ik vraag me alleen af onder welke plaats ik dat moet inboeken, want je krijgt ze tenslotte niet in nederland. Maar dat zie ik dan wel weer.
Hoi, miss-tweety, leuk dat je er weer bent.
We kunnen in deze mannenwereld best wat extra versterking gebruiken.
Dus snel weer aan de slag en invoeren :)
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ralf wrote: Dan kan je het beste de biljetten invoeren en dan spanje en dan mallorca
Inderdaad, postcodes kan je van alle plaatsen vinden op internet, gewoon een zoekmachine, bijvoorbeeld ww.google.com, dan typ je de naam van die plaats in.
Dan kijk je of er een beetje een site tussen zit met iets voer die plaats (meestal de bovenste), dan zoek je naar 'contact', daar staat dan vaak ook een adres met postcode.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Fons wrote:
Ralf wrote: Dan kan je het beste de biljetten invoeren en dan spanje en dan mallorca
Inderdaad, postcodes kan je van alle plaatsen vinden op internet, gewoon een zoekmachine, bijvoorbeeld ww.google.com, dan typ je de naam van die plaats in.
Dan kijk je of er een beetje een site tussen zit met iets voer die plaats (meestal de bovenste), dan zoek je naar 'contact', daar staat dan vaak ook een adres met postcode.
Op het Franse forum zijn ze bezig met het aanleggen van een lijst met
websites waar je van alle landen de postcodes kunt vinden:
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=3200
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”