KoningCo wrote:Ik ben hier gisteren gekomen via een link op een forum. Nu zie ik steeds dat mensen in 1 seconde meerdere biljetten invoeren. Gebruiken jullie daarvoor een programma of zo?
je hebt deze mogelijkheid (advance-form) als je meer dan 50 biljetten hebt ingevoerd. Ik weet niet of je daar al bent maar anders zul je het vanzelf zien!
Welkom trouwens!
Hij zit op 5 biljetten dus nog 45 tegaan en dan kan je het ook dan kan je rechts boven bij nieuw biljet tussen eenvoudig en geavancerd kiezen.
ans wrote:Natuurlijk zal ik moeite doen om de site zo vaak mogelijk te zeggen.
Fantastisch!!!
Denk er ook aan om het een beetje te 'spellen'
Dus: www.eurobilltracker.com, met dubbel L en met CK
Ik denk dat er tussen de 100 en 200 nieuwe user komen!
Zeker als het ook op de site van Radio 2 komt te staan!!! (dan kunnen mensen het nog 's nalezen)
De meeste mensen hebben er toch veel hoop in.
Dat is hier wat minder ik denk dat radio toch heel anders is als de Krant.
Als het op de site komt dan scheelt het wel heelveel ja dan zal het een stuk hoger zijn.
Maarja laat me het maar helemaal verkeerd hebben
Ralf wrote:De meeste mensen hebben er toch veel hoop in.
Dat is hier wat minder ik denk dat radio toch heel anders is als de Krant.
Als het op de site komt dan scheelt het wel heelveel ja dan zal het een stuk hoger zijn.
Maarja laat me het maar helemaal verkeerd hebben
Het is ongeveer een half uur geleden afgelopen en hebben nu 17 nieuwe leden. De laatste 10 minuten geen nieuwe meer dus ik denk dat we helaas niet boven de 50 gaan halen.
Er zijn helaas gisteren na het intervieuw maar 34 nieuwe Nederlanders bijgekomen
Maar misschien zijn er mensen die op de radiosite de aflevering nog eens naluisteren en dan zich alsnog aanmelden.
En natuurlijk blijft niet iedere nieuwe deelnemer, wat ik overigens erg jammer vind. Maar elke deelnemer die hier nieuw is en wel actief blijft is er natuurlijk 1.