Mijn eerste ier..

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

bhoeyb wrote:Ik heb vandaag 2 Ieren op 280 biljetten. Waarschijnlijk zijn die biljetten oorspronkelijk in Ierland vertrokken want ze zien er niet uit :roll: .

Er waren en zijn veel Ierse pooling notes in Italië, daar kunnen ze ook vandaan komen

Maar op een deel van de twintigjes (en die €200 en €500) na zijn ze eigenlijk allemaal uit Ierland vertrokken, ze zijn daar immers gedrukt...
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fons wrote:
bhoeyb wrote:Ik heb vandaag 2 Ieren op 280 biljetten. Waarschijnlijk zijn die biljetten oorspronkelijk in Ierland vertrokken want ze zien er niet uit :roll: .

Er waren en zijn veel Ierse pooling notes in Italië, daar kunnen ze ook vandaan komen

Maar op een deel van de twintigjes (en die €200 en €500) na zijn ze eigenlijk allemaal uit Ierland vertrokken, ze zijn daar immers gedrukt...
Ik had gisteren een biljet van 20 euro uit Ierland maar die zag er nog best mooi uit.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Fons wrote:Maar op een deel van de twintigjes (en die €200 en €500) na zijn ze eigenlijk allemaal uit Ierland vertrokken, ze zijn daar immers gedrukt...
Waar is dan een ander deel van de 20-jes vertrokken? In niet-eurolanden?
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Elmo wrote:
Fons wrote:Maar op een deel van de twintigjes (en die €200 en €500) na zijn ze eigenlijk allemaal uit Ierland vertrokken, ze zijn daar immers gedrukt...
Waar is dan een ander deel van de 20-jes vertrokken? In niet-eurolanden?

Een deel van die twintigjes zijn gedrukt in Engeland (printer H)
Daar zijn ze dus officiëel vertrokken...
:)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik heb vandaag 50 briefjes opgenomen van 10 euro.
Er zaten er 5 van Ierland bij een paar nieuwe en een paar hele oude.

Er zat verder tussen:
P
X
Z
N
V
S
M
Y
T
Heel internationaal ik heb volgens mij nog nooit zoveel buitenlandse gehad en al helemaal niet op zo weinig biljetten.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Als je hier in de buurt 50 x 10€ vraagt, is er minder dan 10% Belgisch. Waar al die Belgische biljetten naar toe zijn, ... geen idee. Zo'n stapeltje 10€s bevatten vaak alle nationaliteiten, en ik denk zelfs ongeveer 1 op 100 Finnen!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

bhoeyb wrote:Als je hier in de buurt 50 x 10€ vraagt, is er minder dan 10% Belgisch. Waar al die Belgische biljetten naar toe zijn, ... geen idee. Zo'n stapeltje 10€s bevatten vaak alle nationaliteiten, en ik denk zelfs ongeveer 1 op 100 Finnen!
Ik heb het uit de automaat.
Ik heb nog geen Finse 10 euro helaas.
Normaal heb ik ook bijna geen buitenlandse meestal 4 a 5 landen ofzo
Ik woon hier heel dicht bij belgie maar heb bijna geen belgische briefjes :?
davy29

vreemde biljetten

Post by davy29 »

hier is mijn lijst van vreemde biljetten :
Ik heb op dit moment 1295 biljetten ingevoerd. Ik heb al de 12 landen al gehad. ik ga vaak weg. Wel in Belgie en de buurlanden.

Grieken : 5
Ieren : 6
Portugezen : 10
Finnen : 10

Ik heb helaas nog geen hit :(
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Re: vreemde biljetten

Post by Ralf »

davy29 wrote:hier is mijn lijst van vreemde biljetten :
Ik heb op dit moment 1295 biljetten ingevoerd. Ik heb al de 12 landen al gehad. ik ga vaak weg. Wel in Belgie en de buurlanden.

Grieken : 5
Ieren : 6
Portugezen : 10
Finnen : 10

Ik heb helaas nog geen hit :(
Alle 12 landen?
Is Luxemburg er ook al met biljetten?
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

bhoeyb wrote:Als je hier in de buurt 50 x 10€ vraagt, is er minder dan 10% Belgisch. Waar al die Belgische biljetten naar toe zijn, ... geen idee. Zo'n stapeltje 10€s bevatten vaak alle nationaliteiten, en ik denk zelfs ongeveer 1 op 100 Finnen!
Wat ik hier in Helmond vaak mee maak is dat ik meer Duitse biljetten krijg tijdens het pinnen dan Nederlandse..
.
Blue is the color that makes people wild!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Blueman wrote:
Wat ik hier in Helmond vaak mee maak is dat ik meer Duitse biljetten krijg tijdens het pinnen dan Nederlandse..
.
Dat is hier precies hetzelfde is ook wel te zien aan de nederlandse verspreigings diagram
davy29

klein foutje

Post by davy29 »

Inderdaad. het zijn maar 11 landen. Ik had er niet bij stilgestaan. kan gebeuren. Ik krijg de laatste tijd ook veel Duitse biljetten terug. Ik woon in Lommel(B), vlak tegen de Nederlandse grens. De Belgische biljetten krijg ik minder terug als vroeger. Lijkt me normaal. Duitsland heeft de meeste biljetten.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Re: klein foutje

Post by Ralf »

davy29 wrote:Inderdaad. het zijn maar 11 landen. Ik had er niet bij stilgestaan. kan gebeuren. Ik krijg de laatste tijd ook veel Duitse biljetten terug. Ik woon in Lommel(B), vlak tegen de Nederlandse grens. De Belgische biljetten krijg ik minder terug als vroeger. Lijkt me normaal. Duitsland heeft de meeste biljetten.
Ok dan is het goed.

ps misschien is het wel leuk je te registreren op het forum.
Juud
Euro-Master
Euro-Master

Post by Juud »

Dan had ik wel erg veel geluk...Ik had de eerste de beste dag al een Iers biljet, de tweede die ik invoerde volgens mij. Heb alleen nog geen Finse en geen Portugese....
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Juud wrote:Dan had ik wel erg veel geluk...Ik had de eerste de beste dag al een Iers biljet, de tweede die ik invoerde volgens mij. Heb alleen nog geen Finse en geen Portugese....
Er zijn hier op het forum verschillende programma's te vinden waar je je statistieken mee kan zien. Welke landen enz.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”