Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
In de buurt van de Akropolis in Griekenland circuleren nu een honderdje en
vier vijfjes van mij, ik heb namelijk een zooi Olympische €2-munten gekocht
via het internet, dus wie daar naartoe op vakantie gaat weet wat hij/zij moet
doen, nl. goed zoeken!
doen, nl. goed zoeken!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- Ralf
- Euro-Master

Had je moeten vragen of ze bijv 1 vijfje wisselde dan heb je daar ook een stipjeElmo wrote:In de buurt van de Akropolis in Griekenland circuleren nu een honderdje en
doen, nl. goed zoeken!
Ik ga binnekort ook van die munten daar bestellen dan zijn daar ook mijn briefjes te vinden.
Ik ben er niet zelf naartoe gegaan, maar heb de biljetten via de post opge-Ralf wrote:Had je moeten vragen of ze bijv 1 vijfje wisselde dan heb je daar ook een stipjeElmo wrote:In de buurt van de Akropolis in Griekenland circuleren nu een honderdje en
doen, nl. goed zoeken!![]()
Ik ga binnekort ook van die munten daar bestellen dan zijn daar ook mijn briefjes te vinden.
stuurd en op die manier de munten van een particulier gekocht.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- Ralf
- Euro-Master

Ja dat snap ik maar bijv 5 euro extra sturen en dan vragen of hij het wisselde voor een grieks biljet.Elmo wrote:Ik ben er niet zelf naartoe gegaan, maar heb de biljetten via de post opge-Ralf wrote:Had je moeten vragen of ze bijv 1 vijfje wisselde dan heb je daar ook een stipjeElmo wrote:In de buurt van de Akropolis in Griekenland circuleren nu een honderdje en
doen, nl. goed zoeken!![]()
stuurd en op die manier de munten van een particulier gekocht.
- Ralf
- Euro-Master

Geld opsturen is vaak goedkoper als overmaken.diana333 wrote:Ralf wrote:Elmo wrote:Ralf wrote:Elmo wrote:Ja dat snap ik maar bijv 5 euro extra sturen en dan vragen of hij het wisselde voor een grieks biljet.
Mij wordt altijd aangeraden om geen geld op te sturen per post maar ik zou er zelf geen moeite mee hebben. Maar meestal wil de tegenpartij dit niet.
Als je het aantekend verstuurd kan er niks verkeerd gaan.
-
Guest
-
Janet
OK ik ga aanstaande vrijdag naar Goirle, dan nog even langs Breda om wat te shoppen. Verder gaan we deze maand nog naar de kuip Rotterdam en misschien nog even op visite bij mijn tante die in de buurt van Bergen op Zoom woont en dan mijn vankantie naar Duitsland en Oostnerijk nou er moet wel iemand zijn die een van onze biljetten gaat vinden toch??????
Wat denk je ervan om het eiland Tholen eens met een bezoek te vereren.Janet wrote:OK ik ga aanstaande vrijdag naar Goirle, dan nog even langs Breda om wat te shoppen. Verder gaan we deze maand nog naar de kuip Rotterdam en misschien nog even op visite bij mijn tante die in de buurt van Bergen op Zoom woont en dan mijn vankantie naar Duitsland en Oostnerijk nou er moet wel iemand zijn die een van onze biljetten gaat vinden toch??????
Je bent altijd welkom om een bakje koffie te komen drinken!!!!!
-
Janet