VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä...tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
Mainostaminen?
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Yritin etsiä suomi24 sivuilta ne järkevimmät foorumit ja näyttää hieman että onnistuin ainakin muutaman käyttäjän kohdallaKlazu wrote:VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä...tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
No hieno homma. Voidaan vaan helposti tulkita spammaukseksi tuollainen ei-mitenkään-käsiteltävään-asiaan-liittyvä postaus jonnekin palstalle. Tsemppiä silti...Fundamental wrote:Yritin etsiä suomi24 sivuilta ne järkevimmät foorumit ja näyttää hieman että onnistuin ainakin muutaman käyttäjän kohdallaKlazu wrote:VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä...tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Marttojen sienisivuilta....
Morjens vaan, vai pitäisikö sanoa moro kun täältä moromaasta kirjoittelen. Marttojen sienisivuilla oli ihan outo viesti jota seuraamalla osuin tänne, mielenkiintoista. Kolme vitosta jo kirjasin, jotka sain tänään Kangasalan markkinoilta, muuta rahaa ei ollut seteleinä. Tampereen keskustorin automaattia ja kioskia täytyy alkaa käytää enemmän töihin mennessä ja palatessa.
terv. pmk
terv. pmk
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Kaikista ovelintahan on postata jokin ihan asiaankuuluva postaus palstalle kuin palstalle - siis osallistua keskusteluun, ja samalla käyttää mitä kieroimpia aasinsiltoja voidakseen mainostaa EBT:tä.Klazu wrote:Voidaan vaan helposti tulkita spammaukseksi tuollainen ei-mitenkään-käsiteltävään-asiaan-liittyvä postaus jonnekin palstalle. Tsemppiä silti...
Pitäähän sitä vähän yrittää mainostella. On sieltä pari jäsentä tullutkin ja tulipa minun kauttani liittyneelle Big_Macille osuma. Onnea hänelle!Fundamental wrote:Kiitokset Klazulle hienosta mainoksesta Universal Examiners newsletterissä!!! Todella hyvä mainos! Toivottavasti saadaan tuon avulla joitakin uusia aktiivisia käyttäjiä![]()
Ps: Oletko Klazu huomannut etten suinkaan lopettanut Setittämistä vaikka uhosinkin?
Juu, eihän se Fundamental minnekään kadonnut. Hyvä niin. Hauskaa havaita avatarin vaihtuneen pois siitä kauheasta kikkarapäästä jälleen muumi-aiheiseen. Nätti sanon minä!
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Mikäs inside-juttu tässä nyt on taustalla??? Ralf...martat...sienisivut?????Niia wrote:Fundamental wrote:Jopas on joku paikan keksinyt missä mainostaaoho.. en välttämättä halua edes tietää miten Ralf on eksynyt marttojen sienisivuille.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Ei kaikki ole inside-juttuja. Joku kertoi, että oli eksynyt tänne marttojen sienisivuilla olleen mainoksen johdosta. Tietenkin superutelias, kun olen täytyi käydä kurkkaamassa kukas siellä on käynyt. Viesti ei tosin enää ole siellä martat ei varmaan tykkää, jos niiden sienisivuilla on muuta kuin sieniasiaa.Klazu wrote:
Mikäs inside-juttu tässä nyt on taustalla??? Ralf...martat...sienisivut?????
Jos korvasienien metsästys kiinnostaa, niin marttojen sienisivut löytyvät täältä:
http://www.nicehouse.fi/martat/sieninurkka/


