Mainostaminen?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä... :lol:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Klazu wrote:
tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä... :lol:
Yritin etsiä suomi24 sivuilta ne järkevimmät foorumit ja näyttää hieman että onnistuin ainakin muutaman käyttäjän kohdalla :)
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Fundamental wrote:
Klazu wrote:
tiura wrote:Niin, sen Fundamentalin mainoksen takia minäkin tänne eksyin, suomi24 veneilyfoorumilta.
VENEILYfoorumi? Näemmä Fundamentalilla on kaikki keinot käytössä... :lol:
Yritin etsiä suomi24 sivuilta ne järkevimmät foorumit ja näyttää hieman että onnistuin ainakin muutaman käyttäjän kohdalla :)
No hieno homma. Voidaan vaan helposti tulkita spammaukseksi tuollainen ei-mitenkään-käsiteltävään-asiaan-liittyvä postaus jonnekin palstalle. Tsemppiä silti... :roll:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Kiitokset Klazulle hienosta mainoksesta Universal Examiners newsletterissä!!! Todella hyvä mainos! Toivottavasti saadaan tuon avulla joitakin uusia aktiivisia käyttäjiä :)

Ps: Oletko Klazu huomannut etten suinkaan lopettanut Setittämistä vaikka uhosinkin? ;)
User avatar
pmk
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 1
Joined: Fri May 21, 2004 8:30 pm
Location: Tampere, Finland

Marttojen sienisivuilta....

Post by pmk »

Morjens vaan, vai pitäisikö sanoa moro kun täältä moromaasta kirjoittelen. Marttojen sienisivuilla oli ihan outo viesti jota seuraamalla osuin tänne, mielenkiintoista. Kolme vitosta jo kirjasin, jotka sain tänään Kangasalan markkinoilta, muuta rahaa ei ollut seteleinä. Tampereen keskustorin automaattia ja kioskia täytyy alkaa käytää enemmän töihin mennessä ja palatessa. :D

terv. pmk
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Tervetuloa, mukavaa saada sinut joukkoomme!!! Jopas on joku paikan keksinyt missä mainostaa :)
Divine
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1020
Joined: Thu Jan 09, 2003 8:41 pm
Location: Tampere, Finland

Post by Divine »

Klazu wrote:Voidaan vaan helposti tulkita spammaukseksi tuollainen ei-mitenkään-käsiteltävään-asiaan-liittyvä postaus jonnekin palstalle. Tsemppiä silti... :roll:
Kaikista ovelintahan on postata jokin ihan asiaankuuluva postaus palstalle kuin palstalle - siis osallistua keskusteluun, ja samalla käyttää mitä kieroimpia aasinsiltoja voidakseen mainostaa EBT:tä. :twisted: Jos ei muuten, niin vääntää kohtalaisen näkyvän signaturen, joka johdattaa lukijat tänne. :wink:
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Ei kai kenenkään pitäisi loukkaantua EBT:n mainoksesta, oli missä tahansa? Luulen, että jokainen saa sähköpostiinsa enemmän mainoksia mm. Viagrasta. :?
User avatar
Niia
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 12
Joined: Sat May 15, 2004 2:56 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Post by Niia »

Fundamental wrote:Jopas on joku paikan keksinyt missä mainostaa :)
8O oho.. en välttämättä halua edes tietää miten Ralf on eksynyt marttojen sienisivuille. :lol:
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Post by Kalmari »

romppu wrote:Ei kai kenenkään pitäisi loukkaantua EBT:n mainoksesta, oli missä tahansa? Luulen, että jokainen saa sähköpostiinsa enemmän mainoksia mm. Viagrasta. :?
Tai niistä pillereistä, mitkä kasvattaa tiettyjä ruumiinosia
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Fundamental wrote:Kiitokset Klazulle hienosta mainoksesta Universal Examiners newsletterissä!!! Todella hyvä mainos! Toivottavasti saadaan tuon avulla joitakin uusia aktiivisia käyttäjiä :)

Ps: Oletko Klazu huomannut etten suinkaan lopettanut Setittämistä vaikka uhosinkin? ;)
Pitäähän sitä vähän yrittää mainostella. On sieltä pari jäsentä tullutkin ja tulipa minun kauttani liittyneelle Big_Macille osuma. Onnea hänelle!

Juu, eihän se Fundamental minnekään kadonnut. Hyvä niin. Hauskaa havaita avatarin vaihtuneen pois siitä kauheasta kikkarapäästä jälleen muumi-aiheiseen. Nätti sanon minä! :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Niia wrote:
Fundamental wrote:Jopas on joku paikan keksinyt missä mainostaa :)
8O oho.. en välttämättä halua edes tietää miten Ralf on eksynyt marttojen sienisivuille. :lol:
Mikäs inside-juttu tässä nyt on taustalla??? Ralf...martat...sienisivut????? :lol:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
Niia
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 12
Joined: Sat May 15, 2004 2:56 pm
Location: Espoo, Finland
Contact:

Post by Niia »

Klazu wrote:
Mikäs inside-juttu tässä nyt on taustalla??? Ralf...martat...sienisivut????? :lol:
Ei kaikki ole inside-juttuja. Joku kertoi, että oli eksynyt tänne marttojen sienisivuilla olleen mainoksen johdosta. Tietenkin superutelias, kun olen täytyi käydä kurkkaamassa kukas siellä on käynyt. Viesti ei tosin enää ole siellä martat ei varmaan tykkää, jos niiden sienisivuilla on muuta kuin sieniasiaa. :lol:
Jos korvasienien metsästys kiinnostaa, niin marttojen sienisivut löytyvät täältä:
http://www.nicehouse.fi/martat/sieninurkka/ 8)
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Niia wrote:martat ei varmaan tykkää, jos niiden sienisivuilla on muuta kuin sieniasiaa. :lol:
Hmm, martoille voisi kertoa, että EBTn suosio kasvaa kuin sienet sateella. :wink:
€BT, обязательно...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”