Ralf wrote:Mijn pa heeft vandaag een telefoontje op zijn werk gehad dat hij samen met een collega is uitgenodigt voor de EK wedstrijd Nederland -Tsjechie dus ik heb volgende week op een stipje in Portugal
Gefeliciteerd Ralf, maar zorg wel dat ie genoeg geld bij zich heeft zodat hij niet met 0 biljetjes terug komt.
Alles word geregeld dus hij hoeft niks te betalen maar dan zal ik hem wel eens zeggen dat hij daar toch maar at moet kopen met een groot biljet.
Of ik geef hem voor vaderdag een zakcentje
Ralf wrote:Mijn pa heeft vandaag een telefoontje op zijn werk gehad dat hij samen met een collega is uitgenodigt voor de EK wedstrijd Nederland -Tsjechie dus ik heb volgende week op een stipje in Portugal
Gefeliciteerd Ralf, maar zorg wel dat ie genoeg geld bij zich heeft zodat hij niet met 0 biljetjes terug komt.
Alles word geregeld dus hij hoeft niks te betalen maar dan zal ik hem wel eens zeggen dat hij daar toch maar at moet kopen met een groot biljet.
Of ik geef hem voor vaderdag een zakcentje
Hij belt net op dat het niet meer doorgaat
De firma waar hij mee zou gaan konden het niet meer optijd voorelkaar krijgen ofzo
Hij baalt er zelf ook van maarja hij zou ipv iemand anders gaan want die kon niet alleen later belde ze dat het op naam stond
Maarja nu gaat hij naar de Bios in Antwerpen dus heb ik daar een stipje.
Kan je je niet in een koffer mee laten smokkelen of zoiets
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
valkske wrote:help, ik ben in ierland geweest en ik kan mijn biljetten niet invoeren, dublin en omstreken heeft geen postcoden. wat moet ik nou?
Geef de postcode in van de plaats waar je het bankbiljet hebt gekregen. Geen spaties, land of naam van de stad. Als je in Ierland woont, gebruik dan de landcode