[Centraal] Allemaal nieuwe users uit...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: [Centraal] Allemaal nieuwe users uit...
Weet er al iemand door welke bron al die Belgen hier vandaag terecht gekomen zijn?
Het lijkt er wel op dat ze via de geschreven pers hier terecht kwamen, want na een vermelding op radio of tv worden er meer referrers gescoord.
Het lijkt er wel op dat ze via de geschreven pers hier terecht kwamen, want na een vermelding op radio of tv worden er meer referrers gescoord.
De Slak wrote:Weet er al iemand door welke bron al die Belgen hier vandaag terecht gekomen zijn?
ofschoon ik de grootte lijnen wel begrijp waag ik me niet aan een vertalingeurostyle wrote:J'ai effectué des recherches, mais jusqu'à présent, je n'ai rien trouvé.doiknow wrote:Est-ce que quelqu'un sait le raison ou l'origin d'eux viennant maitenant (c.v.d. article dans un journal, le site dans l'internet etc)?
Peut-être Facebook ?
Les nouveaux le savent. Si l'un d'entre eux pouvait nous renseigner, ce serait sympa![]()
Plus ou moins 280 nouveaux inscrits ce 1er juillet ! Avec les 46 d'hier, cela fait 326![]()
- googlejaps
- Euro-Master

Misschien heeft het met de vorige bron te maken, misschien ook niet, maar ik zie vandaag ook twee nieuwe
Luxemburgers die zich vandaag gemeld hebben.
- the.unknown
- Euro-Regular

Doiknow vraagt of iemand al weet vanwaar ze komen (krantenartikel, internet, ...)De-Ker wrote:ofschoon ik de grootte lijnen wel begrijp waag ik me niet aan een vertalingeurostyle wrote:J'ai effectué des recherches, mais jusqu'à présent, je n'ai rien trouvé.doiknow wrote:Est-ce que quelqu'un sait le raison ou l'origin d'eux viennant maitenant (c.v.d. article dans un journal, le site dans l'internet etc)?
Peut-être Facebook ?
Les nouveaux le savent. Si l'un d'entre eux pouvait nous renseigner, ce serait sympa![]()
Plus ou moins 280 nouveaux inscrits ce 1er juillet ! Avec les 46 d'hier, cela fait 326![]()
Eurostyle zegt dat hij wat opzoekingen heeft gedaan maar tot op heden niets heeft gevonden. Misschien Facebook? De nieuwen weten het. Het zou tof zijn als eentje het ons kon vertellen. Ongeveer 280 nieuwelingen vandaag!
De aanhouder wint
Vreemde is dat niemand van de bekende waalse gebruikers (an-148, eurostyle, Bouloupere) ook geen idee hebben waar ze vandaan komen. Maar hoe meer waalse gebruikers hoe beter - aangezien tot op heden de meeste gebruikers, biljetten en hits uit Vlaanderen komen.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
ik moet meer biljeten gaan dumpen in la roche
de beer is nu helemaal los.. na 23.00 uur al 73 belgen erbij in 20 minuten..
02-07 76 de gehele dag..
02-07 76 de gehele dag..
Op een kwartiertje tijd hebben zich 73 Belgen nieuw aangemeld.
Lijkt me niet erg logisch of is er weer iets nieuws verschenen.
volgens Eurostyle op het franstalige forum is er een TV uitzending op de RTBF over hobby's en wordt dit zelfs heruitgezonden, vandaar dat de nieuwe waalse gebruikers blijven komen.
- an-148
- Euro-Master

- Location: summer: Ivanica, BiH ; winter: La Calamine (Liège) BE
erzin wrote:volgens Eurostyle op het franstalige forum is er een TV uitzending op de RTBF over hobby's en wordt dit zelfs heruitgezonden, vandaar dat de nieuwe waalse gebruikers blijven komen.
zojuist ervan gelezen !!
efkens zoeken of deze clip ook op internet te vinden is
http://meine.flugstatistik.de/image/an148.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de link gevonden waar het uitgezonden is, alleen nog geen beeldmateriaal.
http://www.la1.be/programmes/details/in ... 1019229668" onclick="window.open(this.href);return false;
Geweldig dat we op 5 minuten tijd zoveel publiciteit kunnen krijgen. Bedankt RTBF !!!
http://www.la1.be/programmes/details/in ... 1019229668" onclick="window.open(this.href);return false;
Geweldig dat we op 5 minuten tijd zoveel publiciteit kunnen krijgen. Bedankt RTBF !!!
Last edited by De Slak on Thu Jul 02, 2009 11:41 pm, edited 1 time in total.
De televisie RTBF1 toont een kleine verslag over eurobilltracker.com
Ik heb nog gezien it vandaag.
Ik heb nog gezien it vandaag.
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
dan zal aanwas morgenochtend wel afzwakken tenzij domino zich voordoet.
het loopt nog redelijk in de laatste 4 uur zijn er nog 22 bij gekomen€€F wrote:dan zal aanwas morgenochtend wel afzwakken tenzij domino zich voordoet.
http://nl.eurobilltracker.eu/users/" onclick="window.open(this.href);return false;
en nu maar hopen dat er een paar blijven hangen!