5 euro met telefoonnummer
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
- Euro-Master in Training
Speukes dit heb je volgens mij verkeerd hoor, 0473, 0474, 0475,... Zijn nummers van Proximus, ik heb 0475 en 0478 en beiden zijn dus proximus.Speukes wrote:Het is geen Mobistar-nummer maar een BASE-nummer.
047x/xx xx xx = Proximus
048x/xx xx xx = BASE
049x/xx xx xx = Mobistar
Tot uw dienst
048 is volgens mij Mobistar en 049 zou base moeten zijn....
Kunnen er misschien andere Belgen dit bevestigen?
Nu kan je echter wel van operator wisselen en je nummer behouden, misschien komt de misleiding van daar?
- !Pretfles!
- Euro-Master
048 baserufus50 wrote:Speukes dit heb je volgens mij verkeerd hoor, 0473, 0474, 0475,... Zijn nummers van Proximus, ik heb 0475 en 0478 en beiden zijn dus proximus.Speukes wrote:Het is geen Mobistar-nummer maar een BASE-nummer.
047x/xx xx xx = Proximus
048x/xx xx xx = BASE
049x/xx xx xx = Mobistar
Tot uw dienst
Nu kan je echter wel van operator wisselen en je nummer behouden, misschien komt de misleiding van daar?
049 mobistar
Speukes heeft gelijk
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
Dit is niet altijd waar. Sinds een tijdje zijn de nummers transfereerbaar en aangezien er nogal geswitched wordt tussen operators zijn de nummers ook niet altijd meer bij de originele operator.!Pretfles! wrote:048 baserufus50 wrote:Speukes dit heb je volgens mij verkeerd hoor, 0473, 0474, 0475,... Zijn nummers van Proximus, ik heb 0475 en 0478 en beiden zijn dus proximus.Speukes wrote:Het is geen Mobistar-nummer maar een BASE-nummer.
047x/xx xx xx = Proximus
048x/xx xx xx = BASE
049x/xx xx xx = Mobistar
Tot uw dienst
049 mobistar
Speukes heeft gelijk
- !Pretfles!
- Euro-Master
Dat klopt,
ze zijn transfereerbaar,
dat kost je niks,
maar in de praktijk is het grootste deel nog altijd bij de zelfde operator.
ze zijn transfereerbaar,
dat kost je niks,
maar in de praktijk is het grootste deel nog altijd bij de zelfde operator.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
Personal Blog
(\__/)
tuurlijk zie je een duidelijk verschilbhoeyb wrote:Hoezo?? Je ziet een duidelijke verschil tussen een gemiddeld Vlaams handschrift en een Nederlands handschrift. Ik heb er veel ervaring mee dankzij een ver verleden_Enemico_ wrote:bhoeyb wrote:Het handschrift lijkt me ook erg Vlaams.![]()
![]()
Dit snap ik ff niet...
![]()
![]()
![]()
een Vlaming schrijft immers foutloos...

Hoe vaak heb je die zin overgelezen en gekeken of er geen fouten inzaten...Nick6502 wrote:tuurlijk zie je een duidelijk verschilbhoeyb wrote:Hoezo?? Je ziet een duidelijke verschil tussen een gemiddeld Vlaams handschrift en een Nederlands handschrift. Ik heb er veel ervaring mee dankzij een ver verleden_Enemico_ wrote:bhoeyb wrote:Het handschrift lijkt me ook erg Vlaams.![]()
![]()
Dit snap ik ff niet...
![]()
![]()
![]()
een Vlaming schrijft immers foutloos...

834 Biljetten - 13 Hits...

GSM was oorspronkelijk de afkorting van Groupe Spéciale Mobile, de naam van een studiegroep die in 1982 werd geformeerd om een Europese (en later ook Noord-Amerikaanse) standaard voor een netwerk van mobiele telefonie op te richten. De afkorting GSM kreeg later een andere betekenis: Global System for Mobile Communications ('wereldwijd systeem voor mobiele communicatie').Berbera wrote:Ja GSM...in het Vlaams is dat iets als Geen Snoer Meer toch?CueBoy wrote:Het is dan ook een Belgisch GSM-nummer (voor de Nederlanders : GSM = een mobieltje) van de operator Mobistar.
Het meervoud is gsm's en de verkleinvorm gsm'etje.
ik verveelde me