Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1454
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Joensuu, Finland
Contact:

Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Luumi »

Eli kuten osa onkin jo huomannut tuolta "Ennätystavoite 2010" -ketjusta, niin mie oon menny haastamaan Itävallan, Belgian ja Hollannin ebtarit 5 pv mittaiseen kisaan. Kisassa katsotaan luonnollisesti se, että kuka kirjaa viiden päivän aikana yhteensä eniten seteleitä.

Haaste tapahtuu välillä 19.-23.4., eli viikon 16 ma-pe.

Lopputulos:

1 :flag-fi: Suomi + 55 221
2 :flag-nl: Alankomaat + 36 180
3 :flag-be: Belgia + 30 720
4 :flag-at: Itävalta + 20 629


Keskustelu on sallittua ja jopa toivottavaa, että nähdään missä mennään. :)


Itte olen tuon viikon varannut kokonaan vapaaksi, enkä suunnittele siihen kuin korkeintaan viikonloppuvuoroja. Eli käyn todennäköisesti pankissa kerran tai kaksi. Saatan tehdä jopa tilauksen. ;)



Tässäpä vielä linkit vastustajien keskusteluihin:

Hollanti & Belgia: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 11&t=19698
Itävalta: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 10&t=19661

Ei noista ainakaan sivullekirjoittanut juuri mitään ymmärrä, mutta onhan siellä iha jänniä kuvia, ainakin avatareissa :lol:


Menossa mukana:
emppu
hetaleena
höpsismöppiäinen
Manic
Femppa
Isc
oiva.j
Jukkap
JiiPee72
Sonkku
Eugen69
Yippo
Eliezer
Sleijeri
Platinum*
neptun6
Juristi M
bob9
muda
Timali
ripa61
kirahvikoira
Mansenplikka
Naamavelli
Ossi
Tinge
Timo1963
yoto
kauan_sitten
vtt
Tinker's damn
zelock
Sport-Mass
(Luumi)



Tilastot

Ma 19.4.2010

Maat:
1 :flag-fi: Suomi + 13 026
2 :flag-nl: Alankomaat + 9 127
3 :flag-be: Belgia + 4 066
4 :flag-at: Itävalta + 3 520

Käyttäjät:

:flag-fi: Suomi:
1 emppu + 2 000
2 Sporty65 + 1 065
3 Sleijeri + 1 001
4 Luumi + 1 000
5 Timali + 766
6 kirahvikoira + 739
7 Manic + 479
8 Yippo + 302
9 Eliezer + 236
10 amii + 218
11 avij + 215
12 Tinker's damn + 202
13 JiiPee72 + 200
14 Huntt€r + 199
15 bob9 + 179
16 yoto + 162
17 Eugen69 + 151
18 penjar + 124
19 ripa61 + 120
20 minna_fi + 104

:flag-nl: Alankomaat:

1 cornjac + 3 008
2 bren_nmgn_team-NL + 756
3 de*lerger + 700
4 vermeer + 598
5 Fons + 420
6 UdoWeb + 242
7 googlejaps_team-NL + 237
8 yli + 202
9 rlaurenssen_TeamNL + 181
10 verzamelaar + 178

:flag-be: Belgia:

1 bhoeyb + 290
2 hoppa + 280
3 maarsy + 252
4 Erik B. + 168
5 karelm & christiaanw + 162
6 happyfew2 + 160
7 Armand28 + 135
8 mikoyan + 125
9 le Michel'ange + 121
10 SeaSide + 116

:flag-at: Itävalta:

1 Moise + 787
2 Burky + 596
3 zimmerge + 526
4 schnecke44 + 278
5 jack_isidore + 255
6 team nossi + 220
7 chw + 132
8 Ernesto_due & Olivia + 91
9 klapotec + 70
10 b_a_king + 48

Ti 20.4.2010

Maat:

1 :flag-fi: Suomi + 11 759
2 :flag-be: Belgia + 7 111
3 :flag-nl: Alankomaat + 5 632
4 :flag-at: Itävalta + 3 563

Kokonaistilanne:

1 :flag-fi: Suomi + 24 785
2 :flag-nl: Alankomaat + 14 759
3 :flag-be: Belgia + 11 177
4 :flag-at: Itävalta + 7 083

Käyttäjät:

:flag-fi: Suomi:

1 emppu + 3 000
2 Luumi + 1 000
3 AssiBoy + 900
4 Timali + 725
5 Tinker's damn + 420
6 avij + 236
7 apokoski + 229
8 bob9 + 211
9 JiiPee72 + 200
10 Eliezer + 198
11 Manic + 153
12 Puupenni - Wooden Penny + 137
13 yoto + 119
14 Juristi M + 118
15 USSR + 109
16 Nam Som + 108
17 hattiwatti + 107
18 Jukkap + 106
19 Huntt€r + 104
20 Platinum* + 102

:flag-nl: Alankomaat:

1 vermeer + 682
2 rlaurenssen_TeamNL + 411
3 googlejaps_team-NL + 281
4 cornjac + 280
5 Elmo + 278
6 de*lerger + 271
7 yli + 222
8 eddydevries_team-B/NL + 220
9 bren_nmgn_team-NL + 206
10 Fons + 112

:flag-be: Belgia:

1 Erik B. + 1 536
2 romeotango + 424
3 hoppa + 421
4 Talking Head + 405
5 bhoeyb + 374
6 maarsy + 314
7 eurobillfinder + 300
8 herbé + 298
9 Fibra + 190
10 BowShock + 183

:flag-at: Itävalta:

1 Moise + 922
2 zimmerge + 622
3 Burky + 618
4 klaas klever + 572
5 team nossi + 240
6 efellner + 201
7 tng11 + 151
8 ennasus + 79
9 Egoist + 68
10 Tambuberti + 61

Ke 21.4.2010

Maat:

1 :flag-fi: Suomi + 8 779
2 :flag-be: Belgia + 6 055
3 :flag-nl: Alankomaat + 6 011
4 :flag-at: Itävalta + 5 555

Kokonaistilanne

1 :flag-fi: Suomi + 33 564
2 :flag-nl: Alankomaat + 20 770
3 :flag-be: Belgia + 17 232
4 :flag-at: Itävalta + 12 638

Käyttäjät:

:flag-fi: Suomi:

1 emppu + 2 000
2 Luumi + 1 283
3 STP + 259
4 Tinker's damn + 250
5 Eliezer + 239
6 Timali + 208
7 JiiPee72 + 186
8 AssiBoy + 176
9 Pejole + 151
10 Juristi M + 140
11 Nam Som + 110
12 vtt the Reindeer + 108
13 Platinum* + 104
14 penjar + 104
15 Sleijeri + 101
16 Tinge + 100
17 amii + 100
18 hattiwatti + 91
19 apokoski + 88
20 Tello + 85

:flag-nl: Alankomaat:

1 vermeer + 761
2 rlaurenssen_TeamNL + 715
3 Fons + 421
4 bren_nmgn_team-NL + 283
5 yli + 259
6 Elmo + 217
7 Ralf_ebt + 200
8 cornjac + 183
9 *** 't Oevertje *** + 170
10 ANNE G BRUINSMA + 157

:flag-be: Belgia:

1 romeotango + 653
2 Erik B. + 589
3 hoppa + 376
4 Armand28 + 368
5 SeaSide + 280
6 Talking Head + 273
7 happyfew2 + 180
8 SteDa + 162
9 bhoeyb + 143
10 maarsy + 140

:flag-at: Itävalta:

1 Moise + 903
2 zimmerge + 755
3 GRIZZLY + 660
4 Hinti + 608
5 Burky + 594
6 klapotec + 507
7 team nossi + 310
8 klaas klever + 285
9 ErGo + 199
10 tng11 + 190

To 22.4.2010

Maat:

1 :flag-fi: Suomi + 9 341
2 :flag-nl: Alankomaat + 6 495
3 :flag-be: Belgia + 5 367
4 :flag-at: Itävalta + 4 830

Kokonaistilanne

1 :flag-fi: Suomi + 42 905
2 :flag-nl: Alankomaat + 27 265
3 :flag-be: Belgia + 22 599
4 :flag-at: Itävalta + 17 468

Käyttäjät:

:flag-fi: Suomi:

1 emppu + 2 377
2 Luumi + 1 005
3 Sporty65 + 501
4 apokoski + 223
5 Yippo + 212
6 JiiPee72 + 206
7 Juristi M + 153
8 Timali + 145
9 satumaaria + 145
10 Eliezer + 141
11 Puupenni - Wooden Penny + 130
12 Miide + 126
13 Lare & kumppanit + 122
14 bob9 + 110
15 Eugen69 + 104
16 Platinum* + 103
17 Sleijeri + 101
18 HerrZ + 101
19 Tinge + 100
20 amii + 100

:flag-nl: Alankomaat:

1 vermeer + 842
2 Elmo + 786
3 Tjariet + 320
4 cornjac + 285
5 Jan010 + 264
6 *** 't Oevertje *** + 258
7 Fons + 255
8 eddydevries_team-B/NL + 248
9 HBoZ_team_be.eu + 130
10 pass mon€y + 120

:flag-be: Belgia:

1 eurobillfinder + 490
2 hoppa + 446
3 Talking Head + 443
4 karelm & christiaanw + 401
5 maarsy + 257
6 bhoeyb + 230
7 Erik B. + 208
8 E-verzamelaar + 185
9 happyfew2 + 180
10 Befman + 126

:flag-at: Itävalta:

1 klaas klever + 706
2 Moise + 642
3 Hinti + 615
4 zimmerge + 547
5 klapotec + 494
6 Burky + 405
7 ErGo + 268
8 team nossi + 230
9 sinehera + 143
10 CobbDouglas + 116

Pe 23.4.2010

Maat:

1 :flag-fi: Suomi + 12 316
2 :flag-nl: Alankomaat + 8 915
3 :flag-be: Belgia + 8 121
4 :flag-at: Itävalta + 3 161

Lopputulos:

1 :flag-fi: Suomi + 55 221
2 :flag-nl: Alankomaat + 36 180
3 :flag-be: Belgia + 30 720
4 :flag-at: Itävalta + 20 629

Käyttäjät:

:flag-fi: Suomi:

1 emppu + 2 123
2 Luumi + 1 013
3 Sleijeri + 1 001
4 Sporty65 + 977
5 JiiPee72 + 397
6 Tinker's damn + 385
7 Timali + 331
8 Eliezer + 287
9 AssiBoy + 245
10 Manic + 234
11 bob9 + 219
12 Bobtail + 210
13 Jukkap + 207
14 avij + 158
15 ripa61 + 143
16 Tinge + 125
17 Puupenni - Wooden Penny + 119
18 Nam Som + 117
19 apokoski + 115
20 romppu + 115

:flag-nl: Alankomaat:

1 Luchtje + 1 190
2 vermeer + 969
3 Fons + 665
4 Tjariet + 516
5 Elmo + 435
6 googlejaps_team-NL + 401
7 johnson1966 + 338
8 eddydevries_team-B/NL + 269
9 HBoZ_team_be.eu + 256
10 cornjac + 250

:flag-be: Belgia:

1 mikoyan + 2 369
2 Erik B. + 963
3 romeotango + 600
4 Pierre20 + 340
5 LArdennais + 235
6 brandweerduiker + 230
7 Revelstoke BC + 209
8 maarsy + 187
9 hoppa + 185
10 Woody Woodpecker + 134

:flag-at: Itävalta:

1 Moise + 889
2 zimmerge + 542
3 Tambuberti + 217
4 tng11 + 211
5 team nossi + 210
6 Burky + 161
7 ErGo + 100
8 sinehera + 83
9 matzesbg + 59
10 trebor2002002, 4020 Linz + 35
Last edited by Luumi on Mon Apr 26, 2010 10:30 am, edited 19 times in total.
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
emppu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3186
Joined: Wed Jun 09, 2004 11:51 am

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by emppu »

No kun nyt oot tommosen emämunauksen :mrgreen: menny tekemään niin lupaan puolustaa Suomen mainetta omalta kohdaltani vähintään 500 seteliä päivään. Enempää en uskalla luvata johtuen työtilanteestani. (mieluusti olisin luvannut 1 000 lappua päivään) Herättelen näitä kulmakunnan nukkuvia ebtareita joita tiedän/tunnen. Näkisin tässä ketjussa mieluusti myös mahdollisimman monen lupauksia lappujen suhteen. Luumi vois vallan hyvin pitää listausta tuossa aloitusviestissään. :wink:
User avatar
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2045
Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by höpsismöppiäinen »

emppu wrote:Näkisin tässä ketjussa mieluusti myös mahdollisimman monen lupauksia lappujen suhteen.
5 lappua per päivä, se on minimitavoitteeni. Jos työtilanne mitenkään ataa periksi (ja toivottavasti antaa), kirjaan enemmän. :mrgreen:
I reject your reality and substitute my own.
Manic
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 214
Joined: Sun May 04, 2008 3:32 pm
Location: Vaasa, Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Manic »

Keskiviikkona on lähtö Italiaan, mutta koitan alkuviikosta vähän katsoa jos saisin töistä noita lappuja lyötyä systeemiin. En uskalla kyllä luvata mtään määrää kun ei tiedä että onko edes vuoroja. mutta katsotaan. :)
User avatar
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 205
Joined: Mon May 28, 2007 5:33 pm
Location: west coast, Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Femppa »

Rahatilanne on edelleen heikohko, mutta katsotaan.
User avatar
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2045
Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by höpsismöppiäinen »

Luumi wrote:Haaste tapahtuu välillä 19.-23.4., eli viikon 15 ma-pe.
Tos on pikkunen näpertelyvirhe. Pitäs olla viikko 16.
I reject your reality and substitute my own.
User avatar
Isc
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 125
Joined: Thu Apr 30, 2009 7:21 pm
Location: Kuopio

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Isc »

Rahaa? Ei ole. Aikaa? Ei ole. Katotaan mitä saan aikaan. :|
Onpa hyvä, että Putella on sileitä seteleitä.
oiva.j
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 168
Joined: Mon Mar 09, 2009 8:42 pm

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by oiva.j »

"Tapahtukoon Luumin tahto" miunkin puolestani ja osaltani. Setelimääräni on iso arvoitus itsellenikin, sillä en tiedä missä silloin olen. Ehkä maalla, ehkä Kainuussa, tai Lappeenrannassa.

Jokatapauksessa olen mukana, enemmän kuin sivustakatsojana. Hyvä tavoite lienee setelimääräkseni vähintään sama, mitä EMPPU "värkkää" samalla ajanjaksolla osumia.

Oonhan mie pikkuhiljaa päässyt tähän savottaan mukaan, sillä tänä vuonna on miun kaikki ennätykseni menneet nurin. Alkuvuoden vauhtini huimaa joskus itseänikin. Nyt 30.3 oon kirjannut jo reilusti yli puolet siitä määrästä seteleitä mitä kirjasin koko viime vuonna. Kiitos siitä (osaltaan) Helsingin miitin, sillä siellä ehdin pikaisesti tutustua muutamiin lajin harrastajiin ja ilokseni totesin ettei läsnäolleista ainakaan kukaan vaikuttanut sen enempää "kajahtaneelta", kuin allekirjoittanut.

Tsemppi tulevaan koitokseen kaikille. oiva.j
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 601
Joined: Sun May 03, 2009 8:32 am
Location: Vantaa

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Jukkap »

Mukana ollaan! Lappujen määrästä en vielä osaa sanoa mitään, mutta pankissa meinaan käydä. Yleensä olen yhden nipun haaste päivänä hakenut, mut nyt kun on useempi päivä niin kait se sit tarkoittaa useampaa nippua tällä kertaa :mrgreen:
User avatar
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1454
Joined: Thu Dec 12, 2002 1:23 pm
Location: Joensuu, Finland
Contact:

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Luumi »

höpsismöppiäinen wrote:
Luumi wrote:Haaste tapahtuu välillä 19.-23.4., eli viikon 16 ma-pe.
Tos on pikkunen näpertelyvirhe. Pitäs olla viikko 16.
Hoplaa. Typo iski. Korjataan :)
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
User avatar
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1576
Joined: Fri Oct 01, 2004 9:42 pm
Location: Vihtavuori, Finland
Contact:

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by JiiPee72 »

Aikaa kyl varmaankin olisi, vaan kun ei ole rahaa niin ei paljoa pysty lupaamaan. Mutta yhden lapun päivää kohti ainakin, eli onhan siinä sillon jo 5 seteliä apuna kisassa. :wink:
Sonkku
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 145
Joined: Thu Nov 02, 2006 8:14 pm
Location: Valkeakoski

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Sonkku »

Mä parhaani mukaan osallistun kyllä. Vielä ei ole tietoa työvuoroista jotka vaikuttavat paljonkin siihen että minkä verran saan koodeja kasaan. Jotain yritän joka tapauksessa haalia kokoon.
User avatar
Eugen69
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 198
Joined: Fri Apr 22, 2005 9:16 am
Location: Turku Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Eugen69 »

Mukana ollaan. Noin 40 lappua per päivä olisi tavoite, ehkä enemmänkin jos aikaa vain on.
User avatar
Yippo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1107
Joined: Wed Feb 25, 2004 10:30 pm
Location: Ii, Suomi Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Yippo »

Noni, kun tää useampipäiväinen haaste oli osittain minun ideani niin kai se täytyy jotain luvata kirjata. Mitähän sitä uskaltaa luvata :roll: Normaalitahdilla uskaltaisin luvata maanatailla 100+ seteliä ja lopuille päiville noin 20 seteliä per päivä. Mutta jos sitä tekis ainakin toisen pankkikeikan tolle viikolle niin se olis melkeen 100 seteliä lisää. Eli kyllä sitä nyt ainakin 250 seteliä uskaltaa luvata, jos ihan hurjaksi heittäydyn niin yli 300, jopa 400 seteliä vois saada kasaan. Jos autotallihommassa jo jotain tuohon aikaan tapahtuu niin ehkäpä vieläkin enemmän...
Puupenni - Wooden Penny
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 545
Joined: Mon Jul 31, 2006 9:44 am
Location: Kajaani, Finland

Re: Kansainvälinen kisa 19.-23.4. Sinunkin panoksesi tarvitaan!

Post by Puupenni - Wooden Penny »

Mukana ollaan haasteessa.

Seteleitä ei vaan taida normaalikäytöstä tulla kovin kovaa tahtia, ehkä noin 20 päivässä.

Ja nekin menee Team NL:n piikkiin.

Ilmoittaudun siis sattuneesta syystä vastustajan riveihin.

Sori. Mutta onpahan teillä enemmän haastetta.

Puup woo enpen
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”