Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by wally2cv »

meer dan 600 biljetten zonder hit
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Dat meen je niet! Fijn is dat!
Helaas meen ik het wel. Ik heb het wel 4x nageteld inmiddels. Het rare is dat ik bij die bank al 3 jaar elke week zonder tellen altijd het goede heb meegekregen. Ik hoop dus dat ze me die 5 volgende week erbij willen geven, omdat ze inmiddels hopelijk weten dat ik niet iemand ben die zoiets verzint.

Had er vandaag net een doos bonbons heen gebracht om ze te bedanken voor de goede service dit jaar. Het moest zo wezen denk ik...
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

arch geef ik de laatste tijd weer eens keurig een commentaar op geef ik ook nog de verkeerde busmaatschappij de credit voor de hit die gescoord word daardoor.....
:oops: qbuzz kan me dat vast wel vergeven
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

mrfeanfan wrote:arch geef ik de laatste tijd weer eens keurig een commentaar op geef ik ook nog de verkeerde busmaatschappij de credit voor de hit die gescoord word daardoor.....
Je kan het ook nog even wijzigen als je wilt. Als je naar "mijn biljetten"gaat staat rechts een kolom "bewerken"
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

De-Ker wrote:
mrfeanfan wrote:arch geef ik de laatste tijd weer eens keurig een commentaar op geef ik ook nog de verkeerde busmaatschappij de credit voor de hit die gescoord word daardoor.....
Je kan het ook nog even wijzigen als je wilt. Als je naar "mijn biljetten"gaat staat rechts een kolom "bewerken"
8O kun je een biljet die een hit is geworden dan ook nog wijzigen ...
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

mrfeanfan wrote:
De-Ker wrote:
Volgens mij kun je het commentaar dan sowieso wijzigen. Of je ook de locatie kan wijzigen weet ik niet zeker

Ik meen me te herinneren dat er een tracker was die een hit had met een user die niet actief was op het forum. Bij deze hit had de ander de verkeerde postcode gebruikt zodat zijn statistieken (in NIG) niet klopten. Hij had toen in zijn commentaar zoiets gezet: "Hitpartner, je hebt de verkeerde postcode gebruikt, je moet postcode 3259 gebruiken".
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

googlejaps wrote:
mrfeanfan wrote:
De-Ker wrote:
Volgens mij kun je het commentaar dan sowieso wijzigen. Of je ook de locatie kan wijzigen weet ik niet zeker

Ik meen me te herinneren dat er een tracker was die een hit had met een user die niet actief was op het forum. Bij deze hit had de ander de verkeerde postcode gebruikt zodat zijn statistieken (in NIG) niet klopten. Hij had toen in zijn commentaar zoiets gezet: "Hitpartner, je hebt de verkeerde postcode gebruikt, je moet postcode 3259 gebruiken".
ik heb hem inmiddels veranderd in qbuzz en dat is ook nog gelukt
dus weer wat geleerd dankzij het forum
the taxman
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by the taxman »

jaar biljetten hits gemiddeld
2005 1840 9 204,4
2006 3399 29 117,2
2007 2646 26 101,8
2008 2853 32 89,2
2009 1329 30 44,3
2010 1068 8 133,5
13135 134 98,0
lijkt me duidelijk, geen tijd en ook nog minder hits

dennis
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Tjariet wrote:
Dat meen je niet! Fijn is dat!
Helaas meen ik het wel. Ik heb het wel 4x nageteld inmiddels. Het rare is dat ik bij die bank al 3 jaar elke week zonder tellen altijd het goede heb meegekregen. Ik hoop dus dat ze me die 5 volgende week erbij willen geven, omdat ze inmiddels hopelijk weten dat ik niet iemand ben die zoiets verzint.

Had er vandaag net een doos bonbons heen gebracht om ze te bedanken voor de goede service dit jaar. Het moest zo wezen denk ik...
Gelukt! Viel me hééél erg mee zeg!

http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=89719823" onclick="window.open(this.href);return false;
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Bestelling niet doorgekomen bij de bank..., ik mag weer 500 biljetten uitzwaaien die niet klaarlagen.... Helaas.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master

Post by mrfeanfan »

staat op een geldautomaat het mooiste dat je kan overkomen
dit automaat heeft alleen :note-5: en :note-200: kan ik maar een bundeltje van 25 pinnen omdat de :note-5: op waren daarna
zucht en het waren opnieuw allemaal nieuwe ....
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Winkelketens durven cash niet af te schaffen

Post by HBoZ »

Grote winkelketens durven het niet aan om betalen met contant geld onmogelijk te maken. Nederlanders zijn er meer aan gehecht dan aanvankelijk werd aangenomen, schrijft het AD donderdag.

Het streven om cash betalen in supermarkten in 2014 af te schaffen wordt zeker niet gehaald, zegt de Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen (BEB) in de krant. In die stichting werken brancheorganisatie Detailhandel Nederland en de Nederlandse Vereniging van Banken samen. Winkels willen van contant geld af om overvallen tegen te gaan.

De middenstand is volgens de stichting echter bang klanten te verliezen aan concurrenten die betalen met contant geld nog wel toelaten. "De concurrent zal meteen van de daken schreeuwen dat je daar nog wél welkom bent met contant geld", zegt een woordvoerder in de krant.

De Noord-Hollandse supermarktketen Deen merkte dit toen werd besloten cash in een van de filialen af te schaffen. Ouders wezen erop dat ze hun kind niet meer met een paar euro voor een boodschap kunnen sturen.

Toch zou volgens onderzoek niet meer dan 5 procent van de consumenten 'onoverkomelijke bezwaren' hebben tegen het afschaffen van contant geld. De Consumentenbond zegt in het AD dat de tijd nog lang niet rijp is om contant geld af te schaffen.

Gelukkig maar :twisted:
R/J
Euro-Master
Euro-Master

Re: Winkelketens durven cash niet af te schaffen

Post by R/J »

HBoZ wrote:Toch zou volgens onderzoek niet meer dan 5 procent van de consumenten 'onoverkomelijke bezwaren' hebben tegen het afschaffen van contant geld.
5% van 16,5 miljoen = 825000 mogelijke EBT'ers in Nederland.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

In België kun je in de meeste warenhuizen geld "afhalen". Je koopt bijv iets van 20€ betaalt met de kaart en je pint inmiddels 200€ extra die je dan uit de kassa ontvangt
Aldus vermindert de cashberg in het warenhuis, en is ook de klant tevreden, want die hoeft geen extra stop meer te maken aan een geldautomaat

Cash afschaffen daarentegen lijkt mij heel erg klantonvriendelijk
Time is on our side ...
JRR
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JRR »

Ik dacht een mooie hit te hebben gescoord met een twintigje met een rood kruisje op de achterkant van het biljet.......typische EBT markering zou je zeggen.......maar helaas, het bleek om een tegenstander van Turkije in de EU te gaan.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”