Siinä tapauksessa molemmat osumat joutaisivat moderoiduiksi. Ei saa tulla osumia kavereiden keskenLammers wrote:Oulussa opiskeleva kaverini maksoi minulle velkansa noilla seteleillä.
Jee! Eka osuma!
Niin siis jos tämä kaveri on juuri tamä Miihkali. Kysäsepä Lammers asiaa niin ei tule toistamiseen samanlaisia.mirella wrote:Siinä tapauksessa molemmat osumat joutaisivat moderoiduiksi. Ei saa tulla osumia kavereiden keskenLammers wrote:Oulussa opiskeleva kaverini maksoi minulle velkansa noilla seteleillä.
Mielestäni tämä on tällöin ihan OK tapaus. Sattuuhan noita. Ei aina voi valita osumiaan.Lammers wrote:Ei missään nimessä ole sama tyyppi kyseessä. Osumat eivät siis ole "tehtyjä". Kaveri sai nämä setelit vaihtorahana jostain kaupasta tms. ja maksoi minulle velkansa näillä seteleillä, jotka Miihkali 2 päivää aiemmin oli syöttänyt.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Pläjähtihän se lopulta!
Hiihoo
; tervemenoa vaan Suomen epäonnisimmat kirjaajat listan sija 6. ja tervetuloa osuma, joka on ihan kelpo hitti niin matkan kuin ajankin suhteen. Se siis pläjähti 475 setelin jälkeen. Kiitoksia vaan myös aplfille, joka tämän osuman pohjusti!
Re: Pläjähtihän se lopulta!
OnnittelutKosmoP wrote:Hiihoo; tervemenoa vaan Suomen epäonnisimmat kirjaajat listan sija 6. ja tervetuloa osuma, joka on ihan kelpo hitti niin matkan kuin ajankin suhteen. Se siis pläjähti 475 setelin jälkeen. Kiitoksia vaan myös aplfille, joka tämän osuman pohjusti!
Ja kiitokset myös sinne suuntaan. Oikein pätevä osuma. Luultavasti olen käynyt jonkun toisen lompakolla kuokkavierasilla kun en ole kommentoinut setelin saantipaikkaa.
Jatka kommentointia samaan malliin.
Ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin seuraavaa osumaa ei teikäläisen tarvi yhtä kauvaa odotella. Yleensähän niitä alkaa ensimmäisen jälkeen napsuun yhä kiihtyvällä tahdilla
- MissTracker
- Euro-Master in Training

-
TeemuMoi
Meikäläiselle eka osuma
Työpaikan ruokalasta tuli sitten 5 euronen, jolla napsahti ensimmäinen osuma. Jee jee. Jep jep.
Onnea todellakin puhtaasta osumasta ja reggaas ihmeessä tännekin foorumin puolelle. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- MissTracker

- MissTracker

Hienolta tuntuu
Kiitokset onnitteluista.
Ihmettelinkin eilen, että mitenköhän se minun viesti näytti vierailijan kirjoittamalta. Nythän vasta huomasin, että tänne puitää erikseen kirjautua. Jospa tämä nyt onnistuisi.
Kyllä tämä ensimmäinen osuma tuntuu ihan mukavalta. Toivottavasti ei tarvitse yhtäkauan odotella seuraavaa.
Ihmettelinkin eilen, että mitenköhän se minun viesti näytti vierailijan kirjoittamalta. Nythän vasta huomasin, että tänne puitää erikseen kirjautua. Jospa tämä nyt onnistuisi.
Kyllä tämä ensimmäinen osuma tuntuu ihan mukavalta. Toivottavasti ei tarvitse yhtäkauan odotella seuraavaa.