Meeting in juli/augustus?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Meeting in juli/augustus?

Post by eddydevries »

Het duurt nog een paar maanden tot de Internationale meeting in Barcelona (half september).

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk zou zijn om vóór die tijd nog een meeting te houden.

Tot nog toe sloegen we de zomermaanden altijd over, omdat iedereen dan op vakantie is (en dus weinig aanmeldingen), maar misschien dat dat nu wel meevalt en dat er bijv. begin juli of eind augustus nog genoeg mensen "thuis" zijn?

In dat geval zou het denk ik wel leuk zijn om weer wat meer in het grensgebied België-Nederland te gaan zitten, dan hoeven degenen uit Vlaanderen (en evt. Wallonië) niet zo ver te reizen (Flevoland en Friesland komen later dan wel weer eens).

En als iemand het dan wil organiseren kan dat natuurlijk. Het hoeft geen uitgebreide meeting te zijn: een "Finnish-style" is ook goed (alleen banken/automaten en wat eten/drinken).

Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Re: Meeting in juli/augustus?

Post by Steda »

Daar ben ik wel voor te vinden. Heb deze maand mijn vakantie al. Nog 2 dagen werken en dan de rest vd maand vakantie.
Je mag me alvast noteren.
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Meeting in juli/augustus?

Post by rlaurenssen »

Misschien kan ik iets kleins organiseren in Eindhoven of omgeving. Er zijn genoeg restaurants om te kiezen hier.
Een stadswandeling heeft niet zoveel zin, maar een tour ergens moet wel tot de mogelijkheden kunnen behoren.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”