Vier hier je hits en mijlpalen
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
En een van die hits van westinghouse is ook beetje van mij 
Nee, het is niet met een referal van mij
Ik zal het even kort uitleggen:
Afgelopen zomer had ik een biljet van JvZ gevonden.
JvZ was toen inactief, hij/zij had al een erg lange tijd geen biljetten ingevoerd. Maar na die hit voerde JvZ weer biljetten in. En een van die biljetten die na het weer actief worden werd ingevoerd is nu een hit
Dus als ik afgelopen zomer niet het biljet van JvZ gevonden had, dan was die hit met westinghouse er nu ook niet geweest.
Dus ipv 2 hits heb ik nu 2½ hits

Nee, het is niet met een referal van mij
Ik zal het even kort uitleggen:
Afgelopen zomer had ik een biljet van JvZ gevonden.
JvZ was toen inactief, hij/zij had al een erg lange tijd geen biljetten ingevoerd. Maar na die hit voerde JvZ weer biljetten in. En een van die biljetten die na het weer actief worden werd ingevoerd is nu een hit

Dus als ik afgelopen zomer niet het biljet van JvZ gevonden had, dan was die hit met westinghouse er nu ook niet geweest.
Dus ipv 2 hits heb ik nu 2½ hits

Re: nummer 1 van de stad
Yep. Weet jij waarom hij gestopt is? Of ben jij ginirover zelf?Anonymous wrote:die concurent is dat mss ginirover ?davlom30 wrote:Ik sta in Lommel sinds kort op nummer 1. Toch een lijst waar ik goed in scoor. De enigste die concurentie was, heeft sindsdien niets meer ingevoerd. Dat is spijtig.
Dit is echt onvoorstelbaar.
Zoveel EBT-geweld kunnen wij zelfs niet tegenaan en zoveel EBT-geluk ook niet. Ik moet hier echt even van bijkomen, maar voor dat ik het vergeet..........natuurlijk ontzettend gefeliciteerd Westinghouse. Ik denk dat hij of zij hier zelf ook nog niet van is bijgekomen. Zal waarschijnlijk bij de dokter zitten nu
, want volgens mij is dit wel heel erg slecht voor je hart.

- EryciusPuteanus
- Euro-Regular
- rosalbissima
- Euro-Regular